Tøytigern Skrevet 13. august 2014 #1 Del Skrevet 13. august 2014 (endret) ..i Sommeråpent. Feit, skjeggete og forkjølt. Unnskyld men når programlederen er så lite tiltalende, skrur jeg av tvert. Har ikke vært noen fan av programmet, men svitsjet innom i blant. Men når jeg fikk se denne framtoningen sittende i tussmørket i en sofa, med noen neongatelys i ufokus i bakgrunnen. Nei. Usj. Hva er det NRK driver med? Har de ikke en sminkør-avdeling der noen kan få av han skjegget i det minste? Gruff. Han ser ut som han har vært på jobb en uke på sjøen i en fiskebåt og gått rett på skjermen uten å ha vasket og stelt seg... Endret 13. august 2014 av Tøytigern 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velasq Skrevet 13. august 2014 #2 Del Skrevet 13. august 2014 Liker Tore jeg. Synes han er behagelig, ironisk og folkelig. Han fjaser ikke som damene på TV2 samtidig som jeg får godfølelsen av han når jeg tenker tilbake på Tore På Sporet. Alle trenger ikke være fresh, trendkledd og med bokmål. Ja til god tv, med eller uten forkjølelse, nybarbert eller uflidd og noen ekstra kosekilo! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #3 Del Skrevet 13. august 2014 La jeg ikke merke til, men de damene han intervjuet, hvorfor er de aldri seriøse? De er morsomme altså, men synes de kan svare litt mer seriøst når de er på riksdekkende tv. Anonymous poster hash: 340d5...225 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #4 Del Skrevet 13. august 2014 ..i Sommeråpent. Feit, skjeggete og forkjølt. Unnskyld men når programlederen er så lite tiltalende, skrur jeg av tvert. Har ikke vært noen fan av programmet, men svitsjet innom i blant. Men når jeg fikk se denne framtoningen sittende i tussmørket i en sofa, med noen neongatelys i ufokus i bakgrunnen. Nei. Usj. Hva er det NRK driver med? Har de ikke en sminkør-avdeling der noen kan få av han skjegget i det minste? Gruff. Han ser ut som han har vært på jobb en uke på sjøen i en fiskebåt og gått rett på skjermen uten å ha vasket og stelt seg... Jeg klarer bare ikke den mannen. Virker som han er fast inventar hos nrk og som de MÅ bruke fordi "alle" synes at han er så "lun og koselig"... Anonymous poster hash: b5c8f...44b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 13. august 2014 #5 Del Skrevet 13. august 2014 Kjære vene.. jeg liker Tore jeg, syns det bare er skikkelig koselig å se han på tv, som da minner meg om barndommen min, da jeg satt benka foran tv og så på tore på sporet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 13. august 2014 Forfatter #6 Del Skrevet 13. august 2014 Kjære vene.. jeg liker Tore jeg, syns det bare er skikkelig koselig å se han på tv, som da minner meg om barndommen min, da jeg satt benka foran tv og så på tore på sporet Nå prøvde han å få folk til å begynne å kalle han Tore på Taket. Håper det blir med det ene (pinlige) forsøket... Tror dere han blir fornærmet hvis man sender han en barbermaskin i gave..? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 13. august 2014 #7 Del Skrevet 13. august 2014 Nå prøvde han å få folk til å begynne å kalle han Tore på Taket. Håper det blir med det ene (pinlige) forsøket... fikk jeg ikke med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #8 Del Skrevet 13. august 2014 Er det den koselige Tore Strømøy som skal tas nå? Nei, nå er det gått for langt her!Anonymous poster hash: 61933...cee 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uhumskheter Skrevet 13. august 2014 #9 Del Skrevet 13. august 2014 Hvor ble TandeP av? Syns han kan stappes inn der også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #10 Del Skrevet 14. august 2014 Feit, skjeggete og forkjølt. Unnskyld men når programlederen er så lite tiltalende, skrur jeg av tvert. Hva er det NRK driver med? Har de ikke en sminkør-avdeling der noen kan få av han skjegget i det minste? Gruff. Han ser ut som han har vært på jobb en uke på sjøen i en fiskebåt og gått rett på skjermen uten å ha vasket og stelt seg... Mobbing er en stygg ting! Anonymous poster hash: 61933...cee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 14. august 2014 #11 Del Skrevet 14. august 2014 Han ser bedre ut en de kaklete hønsene på tv2, go Tore. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #12 Del Skrevet 14. august 2014 I en verden overfylt av botox- og silikonsprengte ansikter og kropper med en bmi på grensen til undervektig og minimalt med klær så har vi bare godt av å se på hvordan et menneske faktisk ser ut slik at vi ikke glemmer det på veien til å bli fullstendig overfladiske.Anonymous poster hash: 13545...80c 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 14. august 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Mobbing er en stygg ting! Anonymous poster hash: 61933...cee Jeg bedriver ikke mobbing. Jeg berdiver kritikk av NRK. Jeg sier ikke at man skal være perfekt på TV. Det jeg sier er at man bør ha stelt seg og se presentabel ut. Og jeg sier at sminkørene i NRK kunne gitt Tore noen hint. Jeg ser ikke ut som et fruktfat selv. Men jeg er ikke programleder på TV heller. Der er derimot Tore Strømøy og han kunne ha anstrengt seg litt bedre. Man trenger ikke se ut som man har gått rett av reketråleren, når man setter seg ned som programleder for Sommeråpent. Endret 14. august 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 14. august 2014 Forfatter #14 Del Skrevet 14. august 2014 I en verden overfylt av botox- og silikonsprengte ansikter og kropper med en bmi på grensen til undervektig og minimalt med klær så har vi bare godt av å se på hvordan et menneske faktisk ser ut slik at vi ikke glemmer det på veien til å bli fullstendig overfladiske.Anonymous poster hash: 13545...80c Takk for et godt innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #15 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg bedriver ikke mobbing. Nei, for mobberen er det vedkommende driver med aldri mobbing. Anonym hets av en hedersmann som Tore Strømøy på nettet, helt klart mobbing. Heldigvis står du ganske alene. Anonymous poster hash: 61933...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #16 Del Skrevet 15. august 2014 Mobbing er en stygg ting! Anonymous poster hash: 61933...cee Beklager å måtte skuffe deg, men ts det skriver, er ikke mobbing. Å si at en person er uflidd og at man ikke liker væremåten hans, er heller ikke mobbing. Folk må tåle å høre at folk ikke synes om dem. Anonymous poster hash: b5c8f...44b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. august 2014 Forfatter #17 Del Skrevet 15. august 2014 Nei, for mobberen er det vedkommende driver med aldri mobbing. Anonym hets av en hedersmann som Tore Strømøy på nettet, helt klart mobbing. Heldigvis står du ganske alene. Anonymous poster hash: 61933...cee Jeg har ikke hetset Tore Stømøy. Jeg har sagt at han kunne anstrengt seg litt mere for å se ok ut på TV, når han presenterer Sommeråpent. Et familie-trivselsprogram. Jeg har ikke sagt noe negativt om Tore som person, fordi jeg ikke syns noe negativt om Tore Strømøy som person eller som programleder. Det "På sporet"- programmet hans så jeg faktisk på noen ganger, og syns det var veldig ok av han å ha et sånt konsept og ta imot henvendelser fra folk for å hjelpe de. Jeg syns kanskje det blir vedig tydelig noen ganger at han leser fra et manus, når han snakker på TV. Men ellers ikke. Jeg tror feks ikke ett sekund at jeg personlig kunne ha gjort en så god jobb som Tore med å lage program og være på TV. Men jeg vet at jeg kunne fått til å sett litt mere presangtabel ut på Sommeråpent. Og det kunne han også. Han trenger ikke bli tynn, bevares. Det forlanger jeg ikke av noen, bare fordi de skal på TV. Men han kunne i det miste tatt skjegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 15. august 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 15. august 2014 Liker Tore jeg. Synes han er behagelig, ironisk og folkelig. Han fjaser ikke som damene på TV2 samtidig som jeg får godfølelsen av han når jeg tenker tilbake på Tore På Sporet. Alle trenger ikke være fresh, trendkledd og med bokmål. Ja til god tv, med eller uten forkjølelse, nybarbert eller uflidd og noen ekstra kosekilo! Fresh og trendkledd bør man greie å være på TV. Men jeg forlanger ihvertfall ikke at folk skal snakke bokmål. Det har jeg ikke sagt en eneste ting om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #19 Del Skrevet 15. august 2014 Liker han godt jeg! For en koselig fyr! Får en god følelse av å se han på tv. Sikkert pga Tore på sporet Anonymous poster hash: 2d365...3b2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2014 #20 Del Skrevet 15. august 2014 Liker han godt jeg! For en koselig fyr! Får en god følelse av å se han på tv. Sikkert pga Tore på sporet Anonymous poster hash: 2d365...3b2 Helt enig! Ser på nå. Hvordan kan man klage på dette? Tore Strømøy er en hedersmann!Anonymous poster hash: 61933...cee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg