Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #1 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg ønsker å dra til Naxos, men har bare en uke ferie. Blir da turen til Naxos så lang at det ikke er verdt å dra dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg reiser til Karpathos til helgen, og skal bli der bare en uke... Er ikke det omtrent det samme da...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loolaa Skrevet 2. juli 2004 #3 Del Skrevet 2. juli 2004 En uke på Naxos er flott, det! Var der en uke i fjor høst, og da bodde vi også to netter på Santorini (i kunstnerbyen Oia - uttales i-a). Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicia Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 En uke er bedre enn ingen uke. Selv var jeg på Naxos i 2 uker i starten av juni og hadde ikke lyst til å reise hjem. Neste gang vi drar dit blir det tre uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. juli 2004 #5 Del Skrevet 2. juli 2004 Går fint med en uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juli 2004 #6 Del Skrevet 2. juli 2004 Vi var der i to uker i fjor. Går helt fint med en uke, men to er selvsagt å anbefale (uansett sted), i alle fall for min del. Det spørs hva du vil oppleve. Skal du bare ligge på stranda så er en uke nok, men skal du på øyhopping, samt utforske øya så bør du ha to uker. Anbefaler deg å låne scooter en dag og se litt -mye fint og spennende å se og mye BILLIG keramikk. Turen ned tar vel ca. 3-4 timer om jeg ikke husker feil (spørs hvor du reiser i fra). Så kommer båtturen i tillegg på noen timer. Kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 2. juli 2004 #7 Del Skrevet 2. juli 2004 En uke går helt fint, men er enig i at det beste er to. Etter som det blir en del reisetid til Naxos, kanskje dere skulle valgt en øy dere slipper å bruke så mye tid på selve reisen. Vi var en uke på Zakynthos for noen år tilbake, som var en bra tur, men man legger merke til hvor mye bedre tid og mer avslappet man blir av to uker nede i Hellas (kommer selvfølgelig an på hva du er ute etter; få krefter eller bruke partykreftene). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå