Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg (kvinne) fantaserer regelmessig om å ha trekant, og har fantasert om dette lenge. Virker så utrolig spennende! Nå er jeg i et seriøst forhold, så tror det er litt "for sent". Jeg hadde aldri taklet å dele kjæresten med en annen kvinne, og kjæresten hadde sagt tvert nei til at jeg har sex med en annen mann. Jeg fikk tilbud en gang om å bli med en mann jeg så vidt kjente og ei venninne av han. Men, jeg følte ikke jeg kjente han godt nok og følte meg ikke trygg på han. Så det ble til at jeg droppet det. Jeg må innrømme at jeg angrer litt i dag.

Men godt man kan fantasere ;)

Anonymous poster hash: 10c03...1ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

har ikke prøvd men gangbanger deg gjerne!

jeg har prøvd det flere ganger (med de samme). Det blir bedre når dere blir tryggere. Det blir skikkelig dårlig når dere ikke er trygge - dere er advart. Det beste var når jeg red han og hun slikket meg bak. Han syntes det var veldig opphissende når han fant ut hva hun gjorde. Nå fantaserer jeg ofte om å bli tatt av to (eller tre) menn - bli helt fylt opp. vet ikke om jeg tør (eller har plass..), men hadde vært spennende å høre om noen faktisk har gjort det?

Anonymous poster hash: a4978...2da
Skrevet

jeg har prøvd det flere ganger (med de samme). Det blir bedre når dere blir tryggere. Det blir skikkelig dårlig når dere ikke er trygge - dere er advart. Det beste var når jeg red han og hun slikket meg bak. Han syntes det var veldig opphissende når han fant ut hva hun gjorde. Nå fantaserer jeg ofte om å bli tatt av to (eller tre) menn - bli helt fylt opp. vet ikke om jeg tør (eller har plass..), men hadde vært spennende å høre om noen faktisk har gjort det?

Er du mann? Ingen kvinner snakker om å bli 'fylt opp'.

Anonymous poster hash: 0a9be...42c

Skrevet

"ingen kvinner" fantaserer om å bli "fyllt opp"? det var litt av en generalisering. jeg trodde ingen kvinner fantaserte om å suge kuk - hva får de ut av det, tenkte jeg. Jammen tok jeg feil.

Er du mann? Ingen kvinner snakker om å bli 'fylt opp'.

Skrevet

"ingen kvinner" fantaserer om å bli "fyllt opp"? det var litt av en generalisering. jeg trodde ingen kvinner fantaserte om å suge kuk - hva får de ut av det, tenkte jeg. Jammen tok jeg feil.

Ingen kvinner bruker uttrykket 'bli fyllt opp'. Det er mannlig fantasispråk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...