Gå til innhold

Trekant

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg og typen min skal ha trekant med en venninne, det jeg lurer på er om de som har vært med på trekant, hva dere likte å gjøre eller bli gjort på ? beskriv gjerne og fortell hva dere gjorde ;)

jeg vil ikke ha masse synspunkter om at dette er dumt å ha trekant mens man er i forhold.

Videoannonse
Annonse
Gjest SoccerPlayer
Skrevet (endret)

Har hatt trekant med dama, og venninna hennes. For meg var det bare en deilig opplevelse. Det så ut som de to jentene likte det også. De lekte med hverandre først foran meg for å gjøre meg skikkelig kåt, før de angrep meg. Jeg var i himmelen hele tiden :rodmer:

Kos dere!

Endret av SoccerPlayer
Skrevet

Takk :) det er sånn vi hr tenkt til å gjøre å ;)

• Liker 1
Skrevet

Jeg og typen min gjorde det med ei venninne av meg for noen år siden. Var på fest, neg og venninna mo begynte å kline og klå litt på hverandre når vi var på rommet hennes alene, så spurte jeg hun om jeg skulle hente han, det var hun med på. Også ble det til at vi hadde trekant. Vi koste med hverandre først, også sugde vi han sammen. Han pulte henne ikke (for det ville ikke jeg) men var en deilig opplevelse for alle. Aldri vært kleint etterpå heller.

Anonymous poster hash: d9ca2...3f1

• Liker 1
Skrevet

så bra :) jeg vet han kommer til å være mer fokusert på meg , gleder meg til den kvelden kommer ;)

Skrevet

så bra :) jeg vet han kommer til å være mer fokusert på meg , gleder meg til den kvelden kommer ;)

Så bra. Du bør glede deg :) enten så går det bra og alle liker det, eller så finner en eventuellt alle ut at det ikke bør gjentas. Lykke til :)

Anonymous poster hash: d9ca2...3f1

Skrevet

Takk :) vi er veldig klare på hva vi vil og ikke vil ;)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Har hatt trekant med ei venninne og en mann. Da var vi begge single da. Jeg og venninna klinte og koste med hverandre først, mens han så på.

Så begynte vi å ta på han , først utenpå klærne, så innenfor. Sugde han og klinte. Byttet på å suge han,Vi begge red han også. Han kom to ganger etter hverandre.

Har også hatt trekant med to menn, det var om mulig enda deiligere :fnise: Ah.. de glade ungdomstid :laugh:

Skrevet

Har hatt trekant med ei venninne og en mann. Da var vi begge single da. Jeg og venninna klinte og koste med hverandre først, mens han så på.

Så begynte vi å ta på han , først utenpå klærne, så innenfor. Sugde han og klinte. Byttet på å suge han,Vi begge red han også. Han kom to ganger etter hverandre.

Har også hatt trekant med to menn, det var om mulig enda deiligere :fnise: Ah.. de glade ungdomstid :laugh:

Kom han i dere begge to?

Anonymous poster hash: ebc3e...657

Gjest Heartbeat
Skrevet

Kom han i dere begge to?

Ikke vaginalt ;)

Skrevet

Ikke vaginalt ;)

Begge svelget? Heldig gutt a gitt.

Skrevet

Har hatt trekant med to menn. Det var helt greit det altså :P men jeg kunne nok ikke hatt trekant med mannen min og ei jente eller en mann til, det ville blitt helt feil.

Skrevet

Har hatt trekant med to menn. Det var helt greit det altså :P men jeg kunne nok ikke hatt trekant med mannen min og ei jente eller en mann til, det ville blitt helt feil.

Hvem var det du hadde det med?

Skrevet

Hvem var det du hadde det med?

Truls og Jakob

Anonymous poster hash: c00a1...c95

• Liker 2
Skrevet

Fy flate dere som har hatt trekant er heldige, bare tanken av å ha trekant med 2 kvinner gjør meg sprengkåt

Anonymous poster hash: d5c5b...54e

Gjest brutal_mann
Skrevet

Fy flate dere som har hatt trekant er heldige, bare tanken av å ha trekant med 2 kvinner gjør meg sprengkåt

Ikke alle trekanter som er vellykkede...

Skrevet

Ikke alle trekanter som er vellykkede...

Skrevet

Anonymous poster hash:

[acronym="Full hash:

d5c5b4980b6633d6e9ad49bdbb9ba54e"]

d5c5b...54e

Ikke ødelegg min ønskedrøm. ..=]

Skrevet (endret)

Hvem var det du hadde det med? Anonymous poster hash: ebc3e...657

Kanskje jeg ordla meg litt feil, hvis det var det du mente. Jeg var singel, og det var mennene/guttene også. Men kommer aldri til å ha trekant med min samboer og en til.

Navnene får du ikke :P

Endret av GørilB
Gjest bergenluna
Skrevet (endret)

.

Endret av bergenluna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...