AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #21 Skrevet 14. august 2014 Cipralex - veldig gode erfaringer:) Jeg begynte rett på 10 mg og gikk etter en stund opp til 20 mg - noe som er en ganske høy dose for en jente på rett under 60 kg. Etter et par timer var jeg litt fjern samtidig som jeg pratet som en foss og hjernen gikk på høygir. Det var egentlig en behagelig bivirkning med tanke på at jeg hadde vært som en zombie og at hjernen virkelig ikke fungerte, klarte ikke å holde tråden i en helt alminnelig samtale om været en gang. samme natten fikk jeg noe fryktelig og plutselig hjertebank. Det var veldig ubehaglig og jeg jeg var på nippet etter å ringe legevakten, men så gikk det over. hadde også parestesier. Hjertebank varte kun den ene natten og i løpet av et par dager gav rastløsheten seg, men jeg ble stadig klarere og klarere i hodet. Jeg slet tidligere veldig mye med kvalme (har alltid gjort det siden tenårene), men det forsvant som dugg for solen. Men jeg hører det er vanligst å bli kvalm av cipralex, så der var jeg nok veldig atypisk. Etter et par uker letnet den svarte skyen over hodet mitt også, men det var veldig gradvis. oppsummert har jeg veldig gode erfaringer. Det har virkelig hjulpet meg til å komme meg ut av en knalltøff periode av livet mitt. Det har ikke vært noen mirakelkur, for jeg måtte ta de nødvendige stegene selv, men medisinene gjorde at jeg fikk hodet tilstrekkelig over vannet slik at jeg var i stand til å gjøre det som måtte til. Uten de hadde jeg vært fullstendig oppslukt i den negative tankespiralen og når sant skal sies: jeg var utenfor arbeidslivet da jeg kom til legen og lå bare i sengen hele dagen, men jeg var likevel fullstendig utslitt. Jeg har merket noe til emosjonell avstumping på 20 mg, men etter en stund gikk det seg til og ble mer som normalt, hva nå enn det er. For meg var det absolutt en pris som var verdt å betale, spesielt med tanke på at jeg var fullstendig zombie som vekslet mellom fortvilende følelser og ingen følelser. Ønsker deg lykke til uansett hva du bestemmer deg for og husk: Det er en vei ut av depresjonen, det blir bedre:) Anonymous poster hash: 8c7da...6ad
AnonymBruker Skrevet 14. august 2014 #22 Skrevet 14. august 2014 ikke meningen å legge ut livshistorien min her, beklager så mye! Anonymous poster hash: 8c7da...6ad
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå