miramis Skrevet 11. august 2014 #41 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) . Endret 11. august 2014 av miramis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 11. august 2014 #42 Del Skrevet 11. august 2014 Med tampong burde det vel ikke være noe stress? Som flere sier...ta det i dusjen. Man kan vel også bare unngå selve "inngangen" og konse om allt som er rundt i området? Fordi det er svært avtennende og ekkelt. Skjønner godt at menn ikke vil rote rundt der nede med munnen mens vi har mensen, spiller ingen rolle om man har i tampong. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #43 Del Skrevet 11. august 2014 Kalles BJ-week her i huset. Og nei, føler meg ikke presset til det. Elsker det. Anonymous poster hash: a8278...f5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #44 Del Skrevet 11. august 2014 Kalles BJ-week her i huset. Og nei, føler meg ikke presset til det. Elsker det. Anonymous poster hash: a8278...f5b Må også bare få legge til at dette er noe som fungerer i forholdet mitt. Han er så flink en kar ellers, gir meg mye - og det er godt å kunne gi han en uke hvor han er i fokus. Jeg liker det. Han liker ikke brannbil, og det skjønner jeg - og jeg liker heller ikke noen ekstra oppmerksomhet "der nede" i denne uka, siden det kan lukte stramt (og da nyter ikke jeg). Av og til blir det litt annen kos, gjerne om jeg har kost meg med dusjhodet der nede til jeg kommer (da kommer alt ut - fresh og clean). Da kan vi kose oss slik vi liker, eller jeg kan ta opp i en ny tampong og bakdøra kan få sin oppmerksomhet (noe vi begge liker) Jeg mener også at vi damer har ingen plikt til å gjøre noe som helst - men vi må få gjøre det vi vil. Anonymous poster hash: a8278...f5b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HarryDotter Skrevet 11. august 2014 #45 Del Skrevet 11. august 2014 Fordi det er svært avtennende og ekkelt. Skjønner godt at menn ikke vil rote rundt der nede med munnen mens vi har mensen, spiller ingen rolle om man har i tampong. Ja hver sin smak (pun intended) Det kommer jo selvsagt an på hvor ens egne grenser går....og det varierer fra kvinne til kvinne hvor ille de føler seg og hvor mye de blør osv.... Grunnen til at jeg skrev det jeg gjorde er fordi jeg får inntrykk av på flere her at det blir et blobad...og det trenger det jo ikke bli Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 11. august 2014 #46 Del Skrevet 11. august 2014 Nei det gidder jeg da virkelig ikke. Han dør da ikke av å få utløsning på noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #47 Del Skrevet 11. august 2014 Om man er dårlig så har man ikke sexlyst, så da har man ikke sex (ei heller oralsex). Om man er i fin form så har man sex. Om mannen ikke vil ha sex kun pga litt blod så tror jeg at mitt syn på han som en voksen reflektert person ville blitt endret (i negativ retning) temmelig fort. Heldigvis aldri møtt på slike menn, tror ikke det kan være så mange av dem. Anonymous poster hash: 8206d...ef4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #48 Del Skrevet 11. august 2014 All gjør som de selv føler for. Men jeg bit gjerne ekstra kåt den uka og mannen syns det er ekstra digg å gi meg oral sex til jeg trygler på mine knær. Skyll og vask og inn med en tampong har vi aldri opplevd noe ekkelt i det hele tatt. Han digger å ta styringa og NESTEN få meg over kanten gang på gang. Vi avslutter det som regel i dusjen. Ut med tampongen og ENDELIG inn med pikken. Vilt deilig syns jeg! Anonymous poster hash: f086c...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartbeat Skrevet 11. august 2014 #49 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg suger han med glede Elsker sæd, smaken og å grise litt med det. Så de to-tre dagene jeg blør blir det mye blowjobs på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #50 Del Skrevet 11. august 2014 Om du lider så skal han og lide? For en forjævli tankegang mot noen du angivelig skal elske? Aldri sagt noe om å elske, aldri sagt noe om at vi er sammen i det hele tatt. Noe vi ikke er. Jeg er glad i han, men trenger ikke å suge han når jeg har mensen for å vise det. Jævlig tankegang er det ikke, jeg liker ikke å suge, så når jeg pms-er, føler meg ekkel og oppblåst så har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke gir han BJ. Det er ingen selvfølge at jeg skal suge han, og hadde ikke gjort det oftere om jeg hadde elsket han heller. Eller for noen andre. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mlilja Skrevet 11. august 2014 #51 Del Skrevet 11. august 2014 Du føler deg ikke i form til det? Da gjør du det ikke. Hadde ikke jeg gjort. Men om formen et bra gjør jeg det. Digger det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apehjerne Skrevet 12. august 2014 #52 Del Skrevet 12. august 2014 Aldri sagt noe om å elske, aldri sagt noe om at vi er sammen i det hele tatt. Noe vi ikke er. Jeg er glad i han, men trenger ikke å suge han når jeg har mensen for å vise det. Jævlig tankegang er det ikke, jeg liker ikke å suge, så når jeg pms-er, føler meg ekkel og oppblåst så har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke gir han BJ. Det er ingen selvfølge at jeg skal suge han, og hadde ikke gjort det oftere om jeg hadde elsket han heller. Eller for noen andre. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 Aldri sagt noe om å elske, aldri sagt noe om at vi er sammen i det hele tatt. Noe vi ikke er. Jeg er glad i han, men trenger ikke å suge han når jeg har mensen for å vise det. Jævlig tankegang er det ikke, jeg liker ikke å suge, så når jeg pms-er, føler meg ekkel og oppblåst så har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke gir han BJ. Det er ingen selvfølge at jeg skal suge han, og hadde ikke gjort det oftere om jeg hadde elsket han heller. Eller for noen andre. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 fremtoningen din er for jævli. om du lider så skal andre lide? herregud for en forgifta tankegang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apehjerne Skrevet 12. august 2014 #53 Del Skrevet 12. august 2014 Aldri sagt noe om å elske, aldri sagt noe om at vi er sammen i det hele tatt. Noe vi ikke er. Jeg er glad i han, men trenger ikke å suge han når jeg har mensen for å vise det. Jævlig tankegang er det ikke, jeg liker ikke å suge, så når jeg pms-er, føler meg ekkel og oppblåst så har jeg ikke dårlig samvittighet for at jeg ikke gir han BJ. Det er ingen selvfølge at jeg skal suge han, og hadde ikke gjort det oftere om jeg hadde elsket han heller. Eller for noen andre. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 det var ikke selve suginga jeg reagerte på. men tankegangen din om at når du lider så kan andre også lide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^me^ Skrevet 12. august 2014 #54 Del Skrevet 12. august 2014 blowjobweek her i huset og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #55 Del Skrevet 12. august 2014 det var ikke selve suginga jeg reagerte på. men tankegangen din om at når du lider så kan andre også lide. Haha herregud, jeg sa "lide", i gåsetegn tilogmed, med et håp at folk ville forstå at jeg ikke var seriøs. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apehjerne Skrevet 12. august 2014 #56 Del Skrevet 12. august 2014 Haha herregud, jeg sa "lide", i gåsetegn tilogmed, med et håp at folk ville forstå at jeg ikke var seriøs. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 åja. hva faen mente du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #57 Del Skrevet 12. august 2014 åja. hva faen mente du da? Håper du bare leker dum. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2014 #58 Del Skrevet 12. august 2014 Er det normalt å suge mannen når man har mensen og ikke vil kjøre brannbil for at han skal bli fornøyd? Føler meg ikke i form til å gjøre det, men føler meg slem om jeg lar være når han spør.. :/Anonymous poster hash: 34614...651 Er man i form til å gjøre det, så kan man gjør det, men hvis en fyr vet at en dame blir urven i kroppen under mensen så er det ufint av ham å mase om suging. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apehjerne Skrevet 12. august 2014 #59 Del Skrevet 12. august 2014 Håper du bare leker dum. Anonymous poster hash: 56a28...0c6 Du greier ikke svare på spørsmålet mitt altså, siden du bruker tidenes dårligste hersketeknikk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøfteline Skrevet 12. august 2014 #60 Del Skrevet 12. august 2014 Njet!! Han oppfører seg som om mensen er en smittsom sykdom, og er ikke interessert i å ta i meg når jeg har mensen, og da blir det følgelig det samme tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå