Gå til innhold

Suge mannen når dere har mensen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest HarryDotter

Gjør det kanskje et par ganger i løpet av en periode. Men jeg er dessverre ikke sånn superglad i å suge. Kjeven min er bare ikke lagd for det, tror munnen er rett og slett for liten. Får krampe av å holde på lenge. Det er kjekt å gjøre det litt som vorspill før sex da, men ikke noe mer enn det. Og dessuten kommer han ikke når han blir sugd, han har en eller annen psykisk sperre mot å komme da (har vært sånn hele livet). I grunn trist. Tror jeg hadde vært mer gira på å suge han (når vi uansett ikke skulle ha oss) hvis han faktisk fikk utløsning av det.

Anonymous poster hash: 8ccaf...e01

Viktig å huske på da at man trenger ikke ha hele kjøttpølsa i munnen under hele seansen ;)

For mange menn er jo selve "nerven" på undersiden av penishodet. Da slipper man å bli støl i kjeven vetu :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er jeg ikke iform blir det ingen variant av sex heller. Så langt ikke møtt på det problemet takket være litt ekstra hormonspising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Suger ham når jeg føler for det uavhengig av om jeg har mensen eller ikke. Gjør det aldri når jeg ikke har lyst, og det synes jeg ikke du heller skal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det normalt å suge mannen når man har mensen og ikke vil kjøre brannbil for at han skal bli fornøyd? Føler meg ikke i form til å gjøre det, men føler meg slem om jeg lar være når han spør.. :/

Anonymous poster hash: 34614...651

Får ofte både sugejobb og håndjobb fra henne i de dagene.

Hun gjør det nok ikke bare for at jeg skal bli "fornøyd" men fordi vi gjerne er intime selv om hun har mens, samtidig som hun aksepterer at jeg ikke er begeistret for penetrering når hun menstruerer.

Syns ikke damer skal suge fordi mannen vil. Hun kan suge om hun selv har lyst og glede av det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BJ Under mens uken skjer kanskje 1 gang i året, men av forskjellige årsaker hender det vi kjører brannbil, jeg har ingen problem med det siden vi har både dusj og såpe, men hun føler seg selv alt annet enn seksuelt attraktiv i denne perioden og tenker på alt annet en sex.

Så svaret på spørsmålet ditt må være at har du lyst og liker det så gjør det, men føler du at det er upassende og ikke har lyst så la vær, det er ingen menneskerett å suge mannen bare forde du har mensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BJ Under mens uken skjer kanskje 1 gang i året, men av forskjellige årsaker hender det vi kjører brannbil, jeg har ingen problem med det siden vi har både dusj og såpe, men hun føler seg selv alt annet enn seksuelt attraktiv i denne perioden og tenker på alt annet en sex.

Så svaret på spørsmålet ditt må være at har du lyst og liker det så gjør det, men føler du at det er upassende og ikke har lyst så la vær, det er ingen menneskerett å suge mannen bare forde du har mensen.

Det er ingen menneskerett å suge mannen uansett. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

alle må vel kreve blowjob når musa er utiligjengelig;) Hehe:)

Anonymous poster hash: 15d29...434

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, det er turnoff å ha sex når man har mensen. En mann må være såpass gentleman å ta hensyn til sin dame, vedkommende dør ikke uten sex i en uke.

Anonymous poster hash: ee6e6...2fc
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det gjør jeg gjerne!

Men han vil ha sex uansett om jeg har mensen da..

Anonymous poster hash: 4ae06...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke på det bildet som kommer frem her, at 90% suger mannen når de har mensen. I hvert fall ikke hvis man har vært sammen i flere år.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondom of håndkle eller sex i dusjen. Bj hvis vi føler for det. Eller oral sex for begge nydusja med tampong funker fint og er ikke noe som helst gris.

Anonymous poster hash: f086c...7bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har enten analsex eller så suger jeg ham. Jeg foretrekker analsex, det får jeg litt mer ut av enn å suge ham

Anonymous poster hash: ec4ae...f65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har sex, rett etter dusjen og oral med tampong. Dere som suger, har dere prøvd oral med tampong?

Anonymous poster hash: dfdd5...9e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vi har sex, rett etter dusjen og oral med tampong. Dere som suger, har dere prøvd oral med tampong?

Anonymous poster hash: dfdd5...9e0

Jeg ville aldri prøvd oral med tampong. Jeg synes det virker veldig udelikat.

Anonymous poster hash: 9e2d9...6df

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke huske at jeg noen gang har merket noen forskjell på mensenuke og ellers. Pleier ha veldig variert sexliv til vanlig, og personlig så syns jeg det er bedre når det er impulsivt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker, on 11 Aug 2014 - 15:40, said:

Jeg ville aldri prøvd oral med tampong. Jeg synes det virker veldig udelikat.

Er sef nydusja..... hvorfor udelikat? Anonymous poster hash: dfdd5...9e0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi jeg vet at jeg har mensen og det henger en tampongstreng der? Da venter jeg heller til jeg er ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Med tampong burde det vel ikke være noe stress? Som flere sier...ta det i dusjen. Man kan vel også bare unngå selve "inngangen" og konse om allt som er rundt i området?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig hadde jeg sugd selv om jeg hadde mensen (har det dog aldri), men ofte er man litt uggen og ikke helt i form til det. Hadde absolutt ikke gjort det hvis jeg var kvalm, for det er en oppskrift på katastrofe. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...