Gå til innhold

Hva er det med denne mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble egentlig ikke så veldig satt ut av dette, det er sånt som skjer. Når man dater så kan man innimellom få kalde føtter, bli for overivrig, bli skuffet eller skuffe noen, det er på en måte noe som kan komme til å hende. Gir du hen til et nytt forsøk så er det fortsatt ingen garanti for at den ene eller den andre ikke opplever noen av disse punktene.

Jeg har ingen mening om fikseringen på sex, det kan hende at du har møtt en særing, men jeg kan ikke si at han er sær fordi han likte å ha sex med deg. Kanskje du kan få det avklart med å ta det opp med han? Hvis du påpeker at du ikke er opptatt av å bare ha sex med han og han egentlig bare har lyst til å ha det på den måten, bør ståstedet ditt respekteres og begge bør skifte beite.



Anonymous poster hash: ad3d8...202
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over 40.. Jeg er 10 år yngre.. Anonymous poster hash: 791cb...77c

Håper han ikke er fra Stavanger , med navn som begynner på P. Dette hørtes mistenkelig kjent ut.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke fra Stavanger. Godt stykke unna der ;) Ikke begynner navnet på P heller. Tror nok det bare er mange menn som holder på sånn.

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner på k?

Anonymous poster hash: 880b4...f9e

Ja, faktisk :ler: Hvor er han fra han du tenker på?

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke veldig lyst til å avsløre brukernavnet mitt i denne tråden, men hvis du legger ut ditt så kan jeg sende en pm til deg :)

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...