Gå til innhold

Hva er det med denne mannen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en mann for et par måneder siden. Vi møttes noen ganger før vi hadde sex. Så etter vi begynte å ha sex var han hos meg og sov over et par netter. Vi hadde god sex, men pratet også bra sammen og koste masse. Før dette var han veldig oppmerksom. Sendte mye meldinger, ringte og ga meg blomster. Han sa han var ute etter et forhold. Jeg likte han veldig godt, og skrev til han (da hadde det gått noen uker) at jeg trodde jeg begynte å falle for han. Han svarte ikke. Jeg fikk et par meldinger etter det, og så var det helt stille..

I dag sender han meg melding igjen og spør hvordan det går?? Jeg hadde helt avskrevet han og følte meg bare dum og brukt. Nå skriver han at han angrer på at han ikke svarte. Og at det ble for mye for han. Han vil møtes igjen. Burde jeg stole på det etter å ikke ha hørt noe på en måned? Hva hadde du gjort?

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei jeg ville sagt at jeg ikke var interessert. Så får du se om han virkelig vil ha deg eller ikke, la han jobbe for det nå.



Anonymous poster hash: fe800...540
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kankje han fikk litt kalde føtter og følte det gikk litt fort. Men har fått tenkt litt på det og er villig til å se om det kan bli noe mere mellom dere. Hadde villet gitt han en sjanse til, men trekker han seg unna igjenn da så hadde jeg nok avskrevet han etterpå.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kastet bort ett sekund mer på han. Hvem vet om ikke han holder på med flere? Kanskje han har vært på ferie med dama, og nå leker singel overfor deg?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloe87

Han fikk nok kalde føtter sist og følte det gikk for fort. Jeg hadde møtt han igjen, men tatt ting med ro, latt være å ha sex for å se om han fortsatt og virkelig er intressert og latt tiden vise. Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke kastet bort ett sekund mer på han. Hvem vet om ikke han holder på med flere? Kanskje han har vært på ferie med dama, og nå leker singel overfor deg?

Takk. Ja, jeg vet ikke. Kjæreste har han nok ikke. Kan hende han dater flere ja. Han har vært på ferie med barna vet jeg ut i fra bilder på fb. Så har nok ikke vært så mye dating.. jeg tipper vel ærlig talt han bare savner sexen..

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sikkert møtt han igjen hvis han hadde vært koselig og reell, men jeg hadde tatt det mer med ro. Ikke masse sex og masse følerier, bare funnet på hyggelige ting og blitt bedre kjent med hverandre.

Jeg er kanskje rar, men jeg synes responsen hans er et tegn på erfaring og nyanser. Kalde føtter er en naturlig respons man kan få av å gå for fort frem. Det betyr ikke "utro drittsekk", "Han ville ha deg som sexslave og kaste deg i søppeldunken". ;)

Endret av AnneBonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Nei jeg ville sagt at jeg ikke var interessert. Så får du se om han virkelig vil ha deg eller ikke, la han jobbe for det nå.

Anonymous poster hash: fe800...540

Uansett hvor hekta jeg hadde vært så hadde jeg respektert en melding om at motparten ikke er interessert. For meg er dette normal høflighet og respekt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor gammel er denne karen?

Over 40.. Jeg er 10 år yngre..

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hvor hekta jeg hadde vært så hadde jeg respektert en melding om at motparten ikke er interessert. For meg er dette normal høflighet og respekt.

Ja. Hvis jeg avviser noen og fikk kalde føtter, og den andre personen ikke vil møtes pga det, så respekterer jeg det. Jeg hiver meg ikke etter vedkommede.

Han sa til ts at han beklaget seg, det ble litt mye for han, men så angret han seg etter litt betenkningstid. Helt naturlig, egentlig....

Endret av AnneBonny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er han kanskje en Player?

Anonymous poster hash: db311...9f2

Han er nok en barnemorder!

Hallo. Jeg og mannen min traff hverandre 15 år før vi endte opp sammen...

Jeg likte han da jeg var 17. Han likte ikke meg på den tiden, og var ikke klar for forhold og kjærestegreier.

Så likte han meg senere. Men da likte ikke jeg han, jeg var ikke klar for kjærestegreier og hadde andre fokus i livet mitt.

Årene går. Vi er ikke forholdspersoner konstant, men innimellom er vi kanskje det og begynner å vurdere hverandre, også skjer det noe annet - så må man flytte. Så skilles man igjen.

Så ender man opp i et forhold med en annen. Er stupforelska. Plutselig er man 30 år, ikke stupforelska mer fordi man møtte egentlig ikke en prins men bare en drittfyr eller en drittkjerring, så..... det blir slutt.

Sånn kan livet være. Det er nok av grunner til at man får kalde føtter, uten at man egentlig er en player eller barnemorder av den grunn.

Anonymous poster hash: 88cae...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrev faktisk ikke at jeg begynte å falle for han, men at jeg likte han godt og håpet jeg møtte han igjen (måtte sjekke meldinger). Syns ikke det var så innmari skummel ting å si til en som i flere uker hadde sagt at han ønsket noen å dele livet med, ga meg masse komplimenter etc.

Helt ærlig tror jeg vel egentlig det dreier seg en del om sex at han kommer tilbake nå. Han skrøt veldig av sexen. Til og med under samtalen vi hadde i dag snakket han om det.. Jeg har lyst til å møte han fordi jeg må innrømme at han har mange av de kvalitetene jeg egentlig ser etter, og han var en veldig ålreit fyr (om enn veldig sexfiksert ;)), men jeg er redd for å bli såra igjen, og at det blir vanskeligere å komme over det denne gangen.

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han ikke er gift?

Anonymous poster hash: 880b4...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skrev faktisk ikke at jeg begynte å falle for han, men at jeg likte han godt og håpet jeg møtte han igjen (måtte sjekke meldinger). Syns ikke det var så innmari skummel ting å si til en som i flere uker hadde sagt at han ønsket noen å dele livet med, ga meg masse komplimenter etc.

Helt ærlig tror jeg vel egentlig det dreier seg en del om sex at han kommer tilbake nå. Han skrøt veldig av sexen. Til og med under samtalen vi hadde i dag snakket han om det.. Jeg har lyst til å møte han fordi jeg må innrømme at han har mange av de kvalitetene jeg egentlig ser etter, og han var en veldig ålreit fyr (om enn veldig sexfiksert ;)), men jeg er redd for å bli såra igjen, og at det blir vanskeligere å komme over det denne gangen.

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Hvis du er en person som blir veldig lett såra og investerer såpass mange følelser så tidlig inn i en relasjon, gjør du deg selv en tjeneste: La han være en bekjent, som du ikke har sex med. Og se hvordan dette utvikler seg uten sex og følelser.

Anonymous poster hash: 88cae...3ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at han ikke er gift? Anonymous poster hash: 880b4...f9e

Det vet jeg, i hvert fall ut i fra hva han skriver og legger ut på Facebook. Men om han holder på med andre kan jeg selvfølgelig ikke vite.

Anonymous poster hash: 791cb...77c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...