Gå til innhold

Min reise mot silikon


Gjest

Anbefalte innlegg

Så bra det har gått seg til!

Har du fått beskjed om å ta det med ro i lang tid med tanke på tung trening?

Jeg kan trene alt etter 6 uker, men føler meg ikke komfortabelt med å gjøre det enda :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

7 måneder:

På tide med en liten oppdatering på silikonfronten. Puppene er myke, men fortsatt faste. Ja, de er myke og nei de er ikke like myke som ekte pupper. De ligger ikke like høyt oppe lenger og ser naturlig ut, selvfølgelig ikke like naturlig som ekte pupper, men det sier jo seg selv. Ellers ser alt veldig bra ut, og arrene er tynne og fine. De har bleknet en del, men fortsatt synlige med en lyserosa farge. Jeg regner med at de kommer til å blekne mer etter hvert og til slutt bli hvite, forhåpentligvis hudfarget. Jeg bruker kelo cote nå, så får håpe arrene blir enda finere med tiden.

Det er forresten noen som har spurt om det ikke er rart å ha noe "fremmed" i brystet, og svaret er nei. Jeg legger ikke merke til at det er noe der, og følelsen er ikke noe annerledes enn før jeg tok silikon. De første ukene føltes riktig nok veldig rart ja, men etter hvert merker man det ikke lenger. Kjenner de godt når jeg ligger på magen eller gir/får en "hard" klem, men det er ikke noe som plager meg.

Jeg liker størrelsen på puppene, og er veldig glad for at jeg ikke tok mer enn 150cc. Og for alle som sier at silikon ser mye mindre ut enn ekte pupper, så må jeg si meg uenig i det. Selvfølgelig vil de se mindre ut med en oversized genser, og større naken, men det gjelder forsåvidt ekte pupper også... (?) Så de som bruker størrelse 70G og mener at de ser ut som en 70C, sorry å måtte si det, men dere er størrelseblinde.

Jeg har vel egentlig ikke så mye mer å tilføye, så det blir nok ikke mer oppdatering fra meg, men svarer gjerne på spørsmål hvis det er noen som lurer på noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...