Gjest tåre Skrevet 1. juli 2004 #1 Del Skrevet 1. juli 2004 min tantes sønn ble adobtert bort da han var nyfødt. hun fikk aldri hverken se han eller holde ham før de tok han bort fra henne. På denne tiden var det å få barn utenom ekteskap synd og skam, det ble ikke akseptert. I alle år har dette plaget henne, hun har slitt med svært dårlig samvittighet. Det jeg lurer på er hvor man bør starte dersom hun ønsker å prøve å finne ham?? Dette er ca. 40 år siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #2 Del Skrevet 1. juli 2004 Var det uakseptabelt å få barn utenfor ekteskap for 40 år siden? Det ante jeg virkelig ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 1. juli 2004 #3 Del Skrevet 1. juli 2004 Kontakte "Tore på sporet"... Ellers ville jeg kanskje prøvd å kontakte Frelsesarmèen eller kanskje Røde kors driver med slikt også....??!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vivi Skrevet 1. juli 2004 #4 Del Skrevet 1. juli 2004 Vil det hjelpe henne hvis hun kontaktet det sykehuset hun fødte ham? Å lese sin egen journal er jo noe man har rett til idag. Hjelper ikke det er vel Frelsesarmeen en instans som kan hjelpe. Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. juli 2004 #5 Del Skrevet 1. juli 2004 Mødrene får ikke vite hvem som har aoptert han. Forespørsel må komme fra barnet. Barna har krav på å vite hvem foreldrene er. Da blir foreldra kontaktet av rette instans og spurt om de er intr. Om det var skam? Ja en skal ikke gå så langt tilbake. For 30 år siden fikk jeg en gutt. Da ble alle tiltalt som fru på sykehuset. Pga noen ikke skulle føle seg utenfor. Så sa jeg at jeg ikke var gift. De andre: HVA?????????? Er dere ikke gift? Å bli alene på den tiden, ja da var du vel noe av det simpleste som fantes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå