Gå til innhold

ytre ønske om light sm

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg fantaserer masse om binding, sm og underkastelse i senga. Kunne tenke meg å bli bundet og få blindfold av kjæresten min i senga. Han aner ingenting om denne siden ved meg, og den tror jeg ikke at noen kan forestille seg at jeg har. Jeg er såkalt lita, søt og uskyldig. Jeg vet ikke om jeg tør å si noe om dette til gutten, pga hvordan han vil reagere, og fordi jeg ikke er sikker på hvordan det faktisk ville føles. Har forresten alltid fantasert om dette. er ganske ung også. Kanskje det vil bli kjempepinlig og ødeleggende. Men jeg ønsker spenning. ofte tar jeg meg i å måtte fantasere om dette når han stimulerer meg for å få orgasme. Han har heller aldri helt fulgt oppfordringen min om å erte meg ved beføling for å gjøre meg skikkelig lysten. Dette skjer kun noen få minutt før han går rett til klitoris, og det føles pinlig å skulle si nei ikke enda, fordi jeg vet at han er så jævlig kåt og ikke klarer å vente på at jeg skal bli ferdig å få orgasme slik at han kan få sitt. Dessuten kommer han så jævlig tidlig, under et minutt!!

what to do??

What say you?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

.....eh.... Kva med å snakke sammen? God kommunikasjon, både i og utanfor senga, er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, om du ikke sier noe så vet han jo ikke hva som du ville satt ekstra pris på. Du har ingenting å tape ved å være åpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er viktig at du snakker med han om dette. For en ting er at du drømmer om det, og binding og blindfolg kan jo være opphissende nok. Men du nevner også SM og om dere har forskjellige referanser til hva det innebærer så kan det fort bli et problem når du først ligger der bundet til sengen. Hva om han gjør noe med deg som du ikke liker, f.eks. pisker deg eller setter klemmer på brystvortene eller kjønnsleppene dine. Du sier "nei" og "au" og han tolker dette som en naturlig reaksjon og som en del av leken/spillet?

Skal dere drive med bondage (kanskje kun det du ønsker?) eller SM, så er det viktig at dere har snakket om og avtalt på forhånd hva som er grensene. Det er du som bestemmer hva han kan gjøre med deg og hvor langt han kan gå. Dere bør også avtale et kode ord, f.eks. "rød" som betyr at han automatisk skal stopp opp og slippe deg løs.

Prat sammen, det kan hende han liker dette og vil leke med deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver sin smak.. :-?

Ja og takk og lov for det! Dårlig gjort å rynke på nesa over andre preferanser så sant det ikke går ut over deg :fy:

Og til trådstarter - snakk med ham, snakk om det, snakk om fantasier, lei film sammen som har litt sm i seg... planlegg og gjennomfør. Lykke til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja og takk og lov for det! Dårlig gjort å rynke på nesa over andre preferanser så sant det ikke går ut over deg :fy:

Så sant, så sant :wink:

Var ikke sånn ment, jeg bare sa hva jeg mente om saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant, så sant :wink:

Var ikke sånn ment, jeg bare sa hva jeg mente om saken.

Tror ikke du er spesielt fordømmende fiske-frøken :wink: men det kunne oppfattes sånn akkurat nå 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke du er spesielt fordømmende fiske-frøken :wink: men det kunne oppfattes sånn akkurat nå 8)

Moi?

JEg er alltid en :rosaengel: jeg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...