Gå til innhold

Gabrielle er tøff!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Plusset deg ved en feil.

Gabrielle tror fortsatt hun er 16 og har ikke merket at tiden har gått mens hun desperat har prøvd å finne noen som ville selge musikken hennes og la henne "slå igjennom"...

Ingen her som husker "Ring meeeg!!" Var det hip-hop?

Host.

Hvorfor mener du at hun fortsatt tror hun er 16?

Og det at du påpeker at "ring meg" ikke var hiphop; mener du at man være klokketro mot èn enkelt musikksjanger når man er artist?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest crazycatlady

Enig i at hun er tøff som står imot presset og beholder klærne på, men "musikken" hennes er forferdelig! Rrrrrrrring meeeeeeeg! Satan, det fikk jeg DEN på hjernen! Bah!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener du at hun fortsatt tror hun er 16?

Og det at du påpeker at "ring meg" ikke var hiphop; mener du at man være klokketro mot èn enkelt musikksjanger når man er artist?

Hun lager jo ikke hip-hop...

Dessuten var det vel ikke egentlig "Ring meeeg!" Det var mere "Rrringg meeeeg!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i at hun er tøff som står imot presset og beholder klærne på, men "musikken" hennes er forferdelig! Rrrrrrrring meeeeeeeg! Satan, det fikk jeg DEN på hjernen! Bah!

:fnise:

Du kom meg i forkjøpet, med noen sekunder der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Hva er meningen med det uttrykket? Og i hvilken sammenheng brukes det? Aldri hørt før.

Sønnen min bruker det hvert fall om å henge med kompiser/være på fest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kult at hun har klærne på, men liker ikke en artist kun pga klærne... Synes musikken hennes er fryktelig masete

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

TS:

Jeg synes hun er tøff som ung dame. Men om hun synger bra, tekstene er bra etc det er kanskje ikke akkurat det jeg mente.

Hun er en tøff jente, og unge jenter i dag burde ha flere slike forbilder enn sånne som Miley Cirus.

Anonymous poster hash: 9ab62...bfd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS:

Jeg synes hun er tøff som ung dame. Men om hun synger bra, tekstene er bra etc det er kanskje ikke akkurat det jeg mente.

Hun er en tøff jente, og unge jenter i dag burde ha flere slike forbilder enn sånne som Miley Cirus.

Anonymous poster hash: 9ab62...bfd

hvem er miley cirus

Anonymous poster hash: fbf7d...350

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Menn får skryt for tekst og stemme - når man leser plateanmeldelser om kvinnelige artister følger det også med et meget langt avsnitt som handler om stylinganalyse, utseende og sex-appeal.

Gabrielle har ikke banebrytende tekster eller en original sound, men nå kan ikke akkurat så mange moderne artister skryte av det heller. Istedenfor får hun cred for å styre unna pupper, lår og detaljerte beskrivelser som omhandler forrige one night stand. Det at kvinner får SÅ mye applaus for å ikke spille på sex viser til syvende sist kun hva vi forventer av musikkindustrien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg liker både musikken, stilen og personligheten hennes. hun er tro mot seg selv og gjør som hun vil, det gjør at jeg respekterer henne mye mer enn andre diverse popartister...

jeg vil dele link til video hvor du kanskje kan klare å bli bedre kjent med hvordan hun er som person.

hun har en masse vidoer på youtube hvor du blir bedre kjent med henne som person og artist :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...