Gå til innhold

Kjæresten min har kjøpt hore

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

En gang for ca 5 år siden kjøpte kjæresten min seg hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig.. Han sier at han også synes det nå, og at han angrer og aldri vil gjøre det igjen. For meg har skaden allerede skjedd og jeg synes det er vanskelig å leve med. Fikk ikke vite om det før vi hadde vært sammen i over 1 år.. Mange mnd siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm å tenke på at han har betalt 1500 kr for å ha sex i 15 minutter med en fremmed dame som ikke engang han kan kommunisere verbalt med. Har så mye spørsmål rundt det, og skjønner ikke hvorfor.. Dukker opp i tankene mine ofte, så kanskje noen sv dere kan rettferdiggjøre dette for han? Forklare meg fra hans ståsted hvorfor ..

Anonymous poster hash: 7f507...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest chisandra

Uansett hva du gjør, hvordan du tenker på det - så er det helt umulig å få det ugjort. Så da står du igjen med to valg; bli eller gå. Velger du å bli, så må du jobbe med å komme deg over dette og se kjæresten din for den han er i dag.

Ser du at dette ikke er mulig å takle, så gjør dere begge den tjenesten å gå. Et dårlig forhold er som oftest verre enn ikke noe forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjenner en fyr som gjorde det og han er en av de absolutt snilleste menneskene jeg kjenner. Man kan ikke dømme et menneske på grunn av en eneste handling. Når han i tillegg har sagt at det var dumt gjort og at han angrer synes jeg du kan prøve å se forbi det.

Anonymous poster hash: f7d0c...a6a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor fortalte han det? Urutinert.

Du har sikkert også ting du ikke har fortalt ham om din seksuelle fortid.

Usikker på om dette er ekte tråd eller bare en trolletråd for å vise hvor hysteriske enkelte jenter er.

Anonymous poster hash: 156ad...7c8
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ca 5 år siden kjøpte kjæresten min seg hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig.. Han sier at han også synes det nå, og at han angrer og aldri vil gjøre det igjen. For meg har skaden allerede skjedd og jeg synes det er vanskelig å leve med. Fikk ikke vite om det før vi hadde vært sammen i over 1 år.. Mange mnd siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm å tenke på at han har betalt 1500 kr for å ha sex i 15 minutter med en fremmed dame som ikke engang han kan kommunisere verbalt med. Har så mye spørsmål rundt det, og skjønner ikke hvorfor.. Dukker opp i tankene mine ofte, så kanskje noen sv dere kan rettferdiggjøre dette for han? Forklare meg fra hans ståsted hvorfor ..

Jeg har bare et svar til deg, fordi diskusjon er fånyttes. Han burde dumpe deg. Du er ikke bra nok for ham, og dum dersom du ser ned på å betale andre mennesker for å gjøre tjenester for deg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dukker opp i tankene mine ofte, så kanskje noen sv dere kan rettferdiggjøre dette for han? Forklare meg fra hans ståsted hvorfor ..

Jeg tenker det kan være greit å huske på at ingen er perfekte, heller ikke du selv. Eller du har kanskje aldri gjort noe seksuelt som du ikke er spesielt stolt over, og som typen din kanskje ikke ville synes var så gøyalt at du har gjort? For ham var det helt sikkert bare sex, mens du nok er mer enn "bare sex" i hans øyne. Altså er det irrasjonelt av deg å reagere med sjalusi og fordømmelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare et svar til deg, fordi diskusjon er fånyttes. Han burde dumpe deg. Du er ikke bra nok for ham, og dum dersom du ser ned på å betale andre mennesker for å gjøre tjenester for deg.

og du er uten empati.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å snakke mer med han for å få svar på dine spørsmål? :) forstår det kan vøre vanskelig å takle, men han har jo sagt at han angrer og har endra syn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Vel hvis han genuint angrer på at han gjorde det og aldri kunne tenke seg og gjøre det igjen så synes jeg ikke at du trenger og ta hatten din og gå nødvendigvis. Ja det er en forkastelig handling. Men ingen av oss er perfekte og jeg har tro på redemption. :blomst:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ca 5 år siden kjøpte kjæresten min seg hore i utlandet. Dette var før min tid så klart, men jeg liker det uansett veldig dårlig fordi jeg synes det er moralsk forkastelig.. For meg har skaden allerede skjedd og jeg synes det er vanskelig å leve med. Mange mnd siden jeg fikk vite det nå, men det gjør meg fortsatt kvalm

Om ikke han har vett eller baller nok til å avslutte forholdet bør du gjøre det umiddelbart. Denne hendelsen er mer fastbrent enn gjenglemt lasagne i hodet ditt - point of no return. Du kommer aldri til verken å slippe det eller slutte å gnåle om det så............. :goodbye:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...