Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei

Helsesekretær utdanning er jo videregående utdanning, men kan man ta det på en annen måte? Jeg gikk helse og sosial,- barn og ungdomsarbeider og deretter allmenn påbyggning. Kan jeg evt. ta det siste året gjennom kurs eller andre måter? :)

Ser det er steder hvor jeg kan ta det på nettstudie, men jeg jeg bare gå rett på vg3 da? :)

Anonymous poster hash: 6975f...efb
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er autorisert helsesekretær, og jobber med ei som har tatt kveldskurs på opus:) selv gikk jeg helse og sosial, helseservice også helsesekretær:)

Anonymous poster hash: 7ae70...4cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er autorisert helsesekretær, og jobber med ei som har tatt kveldskurs på opus:) selv gikk jeg helse og sosial, helseservice også helsesekretær:)

Hva ligger lønna di på? Var det vanskelig å få jobb? Jeg er selv utdannet helsesekretær og sliter litt med det. :P

Anonymous poster hash: 75846...263

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gikk på en privat skole og tok hele utdanningen på 1,5år. Hadde allmennfagene fra før da.

Var vanskelig å få jobb og jeg er fortsatt vikar, 1år etter at jeg kom meg ut i jobb etter endt utdanning. Lønna er fra 308.000kr i året til 360.000kr i året ca. Jeg er på 4års ansiennitet og har 313.000kr i året. Altså, ikke den beste lønna man kan få

Anonymous poster hash: be62e...363

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utdannet i 2 år nå, og jobbet to sommere.. Skal studere noe annet. Fikk 4. Års annsinitet og det er 318 000.. :) variert og spennende yrke, men dessverre dårlig betalt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utdannet i 2 år nå, og jobbet to sommere.. Skal studere noe annet. Fikk 4. Års annsinitet og det er 318 000.. :) variert og spennende yrke, men dessverre dårlig betalt Anonymous poster hash: 7ae70...4cb

Nettopp gått opp da kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte kanskje å ta opp fagene som privatist. Har helse og sosial og allmenn påbyggning fra før, så da mangler jeg vel bare fellesfagene på helseservice og helsesekretær. Eller er dette helt feil? :P TS

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp gått opp da kanskje?

Gikk opp i mai:)

AnonymBruker
Skrevet

Tenkte kanskje å ta opp fagene som privatist. Har helse og sosial og allmenn påbyggning fra før, så da mangler jeg vel bare fellesfagene på helseservice og helsesekretær. Eller er dette helt feil? :P TS

Du må ha alle fagene på vg2 (felles fag + samfunnsfag, engelsk, norsk og gym) og vg3 fellesfag + gym:)

AnonymBruker
Skrevet

Du må ha alle fagene på vg2 (felles fag + samfunnsfag, engelsk, norsk og gym) og vg3 fellesfag + gym:)

men har jo tatt samfunnsfag, engelsk osv fra vg2 og vg3 allerede. Er ikke de det samme?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært utdannet i 2 år nå, og jobbet to sommere.. Skal studere noe annet. Fikk 4. Års annsinitet og det er 318 000.. :) variert og spennende yrke, men dessverre dårlig betalt

Så hvor mye får du utbetalt netto i mnd? Vet at det varierer, men greit å vite.

Anonymous poster hash: 75846...263

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...