Surriball Skrevet 10. august 2014 #161 Del Skrevet 10. august 2014 Ryddet for personangrep og svar til dette. Stjernesol, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #162 Del Skrevet 10. august 2014 Tror jeg kan garantere at omtrent samtlige av de som har svart i denne tråden at det er en absolutt dealbraker og de ville ha dumpet ektemannen gjennom et helt liv om det hadde kommet frem at han hadde kjøpt sex i sine unge dager, hadde tenkt annerledes om det først hadde kommet opp. Ingen av oss vet hvordan vi reagerer før vi opplever det selv. For det første; om kjæresten/samboeren/ektemannen deres har kjøpt sex tidligere, så er sjansen for at du får vite det omtrent lik null. Jeg synes derfor det er litt småkomisk å lese alle disse fordømmende meldingene her inne. Sjansen for at flere av dere er sammen med en som faktisk har kjøpt sex er omtrent 100%. All statistikk viser det. For det andre; det er mange grunner til at man har kjøpt sex, og det betyr jo mye i hvilke rammer det her er snakk om. Det er mange helt fantastiske menn der ute, med ekstremt gode holdninger som har flotte menneskesyn og har stor kjærlighet til både kone og barn. Men selv de kunne ha gjort noe dumt i sine unge dager. Om det hadde kommet fram at min ektemann som 18-åring hadde kjøpt seg et knull i halvfylla i Praha på guttetur, så hadde ikke tanket om å gjøre det slutt i det hele tatt vært til stede. Tror faktisk jeg hadde smilt av det hele. Hvis det hadde kommet frem at han i mer voksen alder hadde kjøpt sex, ville jeg nok spurt litt om omstendighetene rundt det, og om det hadde skjedd flere ganger. Man kan jo saktens spørre om samme spørsmål når det kommer til andre handlinger også; Hvis du f.eks. oppdaget at mannen din var tidligere voldsømt for å ha utøvd grov vold mot et annet menneske? Anonymous poster hash: e0978...078 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #163 Del Skrevet 10. august 2014 Tror jeg kan garantere at omtrent samtlige av de som har svart i denne tråden at det er en absolutt dealbraker og de ville ha dumpet ektemannen gjennom et helt liv om det hadde kommet frem at han hadde kjøpt sex i sine unge dager, hadde tenkt annerledes om det først hadde kommet opp. Ingen av oss vet hvordan vi reagerer før vi opplever det selv. For det første; om kjæresten/samboeren/ektemannen deres har kjøpt sex tidligere, så er sjansen for at du får vite det omtrent lik null. Jeg synes derfor det er litt småkomisk å lese alle disse fordømmende meldingene her inne. Sjansen for at flere av dere er sammen med en som faktisk har kjøpt sex er omtrent 100%. All statistikk viser det. For det andre; det er mange grunner til at man har kjøpt sex, og det betyr jo mye i hvilke rammer det her er snakk om. Det er mange helt fantastiske menn der ute, med ekstremt gode holdninger som har flotte menneskesyn og har stor kjærlighet til både kone og barn. Men selv de kunne ha gjort noe dumt i sine unge dager. Om det hadde kommet fram at min ektemann som 18-åring hadde kjøpt seg et knull i halvfylla i Praha på guttetur, så hadde ikke tanket om å gjøre det slutt i det hele tatt vært til stede. Tror faktisk jeg hadde smilt av det hele. Hvis det hadde kommet frem at han i mer voksen alder hadde kjøpt sex, ville jeg nok spurt litt om omstendighetene rundt det, og om det hadde skjedd flere ganger. Man kan jo saktens spørre om samme spørsmål når det kommer til andre handlinger også; Hvis du f.eks. oppdaget at mannen din var tidligere voldsømt for å ha utøvd grov vold mot et annet menneske? Anonymous poster hash: e0978...078 Kom gjerne med kilder på all denne statistikken. Hvis man har gode holdninger og flott menneskesyn kjøper man ikke sex. Anonymous poster hash: e8e0a...689 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 10. august 2014 #164 Del Skrevet 10. august 2014 Tror jeg kan garantere at omtrent samtlige av de som har svart i denne tråden at det er en absolutt dealbraker og de ville ha dumpet ektemannen gjennom et helt liv om det hadde kommet frem at han hadde kjøpt sex i sine unge dager, hadde tenkt annerledes om det først hadde kommet opp. Ingen av oss vet hvordan vi reagerer før vi opplever det selv. For det første; om kjæresten/samboeren/ektemannen deres har kjøpt sex tidligere, så er sjansen for at du får vite det omtrent lik null. Jeg synes derfor det er litt småkomisk å lese alle disse fordømmende meldingene her inne. Sjansen for at flere av dere er sammen med en som faktisk har kjøpt sex er omtrent 100%. All statistikk viser det. For det andre; det er mange grunner til at man har kjøpt sex, og det betyr jo mye i hvilke rammer det her er snakk om. Det er mange helt fantastiske menn der ute, med ekstremt gode holdninger som har flotte menneskesyn og har stor kjærlighet til både kone og barn. Men selv de kunne ha gjort noe dumt i sine unge dager. Om det hadde kommet fram at min ektemann som 18-åring hadde kjøpt seg et knull i halvfylla i Praha på guttetur, så hadde ikke tanket om å gjøre det slutt i det hele tatt vært til stede. Tror faktisk jeg hadde smilt av det hele. Hvis det hadde kommet frem at han i mer voksen alder hadde kjøpt sex, ville jeg nok spurt litt om omstendighetene rundt det, og om det hadde skjedd flere ganger. Man kan jo saktens spørre om samme spørsmål når det kommer til andre handlinger også; Hvis du f.eks. oppdaget at mannen din var tidligere voldsømt for å ha utøvd grov vold mot et annet menneske? Anonymous poster hash: e0978...078 Det er jo ganske stor forskjell på om man finner ut at det var et èngangstilfelle som "ung og dum" etter x antall år sammen, eller om det er noe som mannen har hatt som livsstil, slik som TS har. For min del dreier problematikken om kjøp av sex seg hovedsaklig om disse mennenes kvinnesyn. Det kommer i alle fall fram i denne tråden at de som ivrer mest for at kjøp av sex er ok, kobler bort kvinnen som en person: Hun er redusert til en kropp, et objekt. Jeg tviler ikke på at mange er prosituerte og selger sex av egen fri vilje, men et slikt kvinnesyn blir ikke ok for det. Jeg lurer på om disse gutta ville synes at det var ok om dama deres tidligere hadde solgt sex, hvis ikke må det jo være toppen av dobbeltmoral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #165 Del Skrevet 10. august 2014 Ja dealbreaker, spesielt om det har skjedd jevnlig over tid. Pga menneskesynet, at sex er en vare som kan distribueres og legge makten i penger på den måten. Det symboliserer alt jeg synes er galt ved samfunnet. Alt. Men virker som du ihvertfall nå reflekterer over det, også det at det kan ha skadet kvinnesynet ditt, så det er jo en start da. Folk kan jo forandre seg. Anonymous poster hash: aa6b7...5fa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #166 Del Skrevet 10. august 2014 Du stilte et spm, folk svarer. Hadde du synes det var greit å være med ei jente som kjøpte sex av menn? Anonymous poster hash: 7ea67...a96 Dette vil jeg også gjerne vite. Hadde du det, ts? Altså, hvis det var motsatt? Anonymous poster hash: d870b...cbf 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #167 Del Skrevet 10. august 2014 Hei, er en ung mann som blir snart 23, som de siste 2 årene har kjøpt kvinner. Det har ikke akkurat vært sånn "full, ung og dum i amsterdam", men mer som en livsstil her i Norge. Kvinnene har gjerne vært fra Øst Europa eller Sør-amerika. Har alltid brukt Kondom og er frisk. Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. Tror jeg har mistet litt selvtilit når det kommer til kvinner, noe som er litt rart, for jeg ser ganske bra ut, og for noe oppmerksomhet fra kvinner når jeg er på byen, men trekker meg alltid litt tilbake... Uansett om jeg skulle klare det, burde jeg fortelle om min fortid som kjøper? Tror det er noe som ville kommet opp uansett, alle mine venner, skole og nærmeste krets vet hva jeg gjør. Mvh litt fortvilet og flau ung mann..Anonymous poster hash: 62a03...2ab Det burde kanskje ikke være det første du nevner, men du må forklare det etterhvert. For meg hadde det ikke nødvendigvis vært en deal braker, kommer helt ann på hvorfor du gjorde det og hvilke holdninger du har til det. Om du angrer på det du har gjort og ønsker å endre deg så fortjener alle en ny sjanse. Om ei jente blir glad i deg tror jeg hun kan tilgi det selv om det ikke er en ønskelig situasjon.Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #168 Del Skrevet 10. august 2014 Det burde kanskje ikke være det første du nevner, men du må forklare det etterhvert. For meg hadde det ikke nødvendigvis vært en deal braker, kommer helt ann på hvorfor du gjorde det og hvilke holdninger du har til det. Om du angrer på det du har gjort og ønsker å endre deg så fortjener alle en ny sjanse. Om ei jente blir glad i deg tror jeg hun kan tilgi det selv om det ikke er en ønskelig situasjon.Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 Hvorfor skal egentlig TS trenge såkalt "tilgivelse" for å ha hatt sex med en hore? Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #169 Del Skrevet 10. august 2014 Hadde det vært deal braker for deg TS, om ei jente du var interessert i hadde kjøpt sex i to år?Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #170 Del Skrevet 10. august 2014 Hvorfor skal egentlig TS trenge såkalt "tilgivelse" for å ha hatt sex med en hore?Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Fordi det er ulovlig og straffbart?! Akkurat som en som har drevet med tyveri eller en som har sittet i fengsel for vold burde forklare det for en kjæreste og be "sammfunnet" om tilgivelse.Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #171 Del Skrevet 10. august 2014 Kvinner håper virkelig dere forandrer syn på "horekunder" når de fjerner sexkjøpsloven. Er en ung kjekk mann, som liker å ha et samleie på mine premisser med ei pen dame. Jeg jobber for pengene og betaler for det. Jeg skal iafall til ei hore ikveld, savner en varm og spenstig kvinnekropp nå. Hun er veldig hyggelig og ser veldig bra og frisk ut. Hun kommer til å bli fornøyd ikveld og jeg kommer til å bli fornøyd ikveld. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Egoist. Anonymous poster hash: 5267d...85b 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. august 2014 #172 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Hei, er en ung mann som blir snart 23, som de siste 2 årene har kjøpt kvinner. Det har ikke akkurat vært sånn "full, ung og dum i amsterdam", men mer som en livsstil her i Norge. Kvinnene har gjerne vært fra Øst Europa eller Sør-amerika. Har alltid brukt Kondom og er frisk. Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. Tror jeg har mistet litt selvtilit når det kommer til kvinner, noe som er litt rart, for jeg ser ganske bra ut, og for noe oppmerksomhet fra kvinner når jeg er på byen, men trekker meg alltid litt tilbake... Uansett om jeg skulle klare det, burde jeg fortelle om min fortid som kjøper? Tror det er noe som ville kommet opp uansett, alle mine venner, skole og nærmeste krets vet hva jeg gjør. Mvh litt fortvilet og flau ung mann..Anonymous poster hash: 62a03...2ab jaaa æææææsj. Er kjeempedealbreaker Endret 10. august 2014 av BettyBoop 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #173 Del Skrevet 10. august 2014 Fordi det er ulovlig og straffbart?! Akkurat som en som har drevet med tyveri eller en som har sittet i fengsel for vold burde forklare det for en kjæreste og be "sammfunnet" om tilgivelse.Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 Homofili var også straffbart. Ikke et argument, Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #174 Del Skrevet 10. august 2014 Hadde det vært deal braker for deg TS, om ei jente du var interessert i hadde kjøpt sex i to år?Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 Jenter trenger ikke kjøpe sex, så det er en helt meningsløs problemstilling. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. august 2014 #175 Del Skrevet 10. august 2014 Homofili var også straffbart. Ikke et argument, Anonymous poster hash: 1bccc...d2d homofili var straffbart før man visste bedre. Horekjøp er straffbart nå 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #176 Del Skrevet 10. august 2014 Jenter trenger ikke kjøpe sex, så det er en helt meningsløs problemstilling.Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Det er ikke en meningsløs problemstilling. Anonymous poster hash: d870b...cbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #177 Del Skrevet 10. august 2014 homofili var straffbart før man visste bedre. Horekjøp er straffbart nå So what. Man er i ferd med å avvikle loven fordi den er fullstendig idiotisk. Hav skal dere si når loven er avviklet? Er det greit da? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 10. august 2014 #178 Del Skrevet 10. august 2014 So what. Man er i ferd med å avvikle loven fordi den er fullstendig idiotisk. Hav skal dere si når loven er avviklet? Er det greit da? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Nei. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #179 Del Skrevet 10. august 2014 Hav skal dere si når loven er avviklet? Er det greit da?Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Nei! Anonymous poster hash: d870b...cbf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. august 2014 #180 Del Skrevet 10. august 2014 So what. Man er i ferd med å avvikle loven fordi den er fullstendig idiotisk. Hav skal dere si når loven er avviklet? Er det greit da? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d den er ikke idiotisk. Det eneste som er idiotisk er at det kun er forbudt å kjøpe men ikke selge. Og hallikvirksomhet er alltid ulovlig. Hvordan kan man vite at man ikke bidrar til slavehandel, noe hallikvirksimhet er? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå