AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #121 Del Skrevet 9. august 2014 Du vil jo ha en partner du kan fortelle absolutt alt til, så da må du jo være ærlig omkring synet ditt på sexkjøp også. Mitt inntrykk av verden på KG og den virkelige verden: På KG har alle menn kjøpt sex eller synes sexkjøp er helt greit. I virkeligheten har jeg aldri møtt en mann som har samme holdning. Skikkelig kræsj. Det er ikke så rart at menn ikke gidder å diskutere dette når vi vet hvor hysteriske kvinnfolk blir av det. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #122 Del Skrevet 9. august 2014 Det er ikke så rart at menn ikke gidder å diskutere dette når vi vet hvor hysteriske kvinnfolk blir av det. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Hvorfor skulle en tilfeldig valgt mann uten noen følelsesmessig eller seksuell relasjon til meg være redd for å si sin ærlige mening om sexkjøp? Jeg hadde da ikke blitt hysterisk fordi om en venn eller bekjent hadde kjøpt sex. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #123 Del Skrevet 9. august 2014 Hvorfor skulle en tilfeldig valgt mann uten noen følelsesmessig eller seksuell relasjon til meg være redd for å si sin ærlige mening om sexkjøp? Jeg hadde da ikke blitt hysterisk fordi om en venn eller bekjent hadde kjøpt sex. Fordi det er ulovlig, og fordi vi lever i et sladresamfunn, hvor slike utskeielser kan få store personlige konsekvenser. Dette som er resultat av at dere damer er noen egoistiske drittkjerringer, som kun bryr dere om å beskytte sexmarkeds-makten deres. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #124 Del Skrevet 9. august 2014 Fordi det er ulovlig, og fordi vi lever i et sladresamfunn, hvor slike utskeielser kan få store personlige konsekvenser. Dette som er resultat av at dere damer er noen egoistiske drittkjerringer, som kun bryr dere om å beskytte sexmarkeds-makten deres. Hvordan kan det at en mann kjøper sex relateres til den makten jeg liksom skal ha på sexmarkedet? Får en mann mer makt av å ha sex med prostituerte? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #125 Del Skrevet 9. august 2014 Fordi det er ulovlig, og fordi vi lever i et sladresamfunn, hvor slike utskeielser kan få store personlige konsekvenser. Dette som er resultat av at dere damer er noen egoistiske drittkjerringer, som kun bryr dere om å beskytte sexmarkeds-makten deres. Det der var jo bare så usaklig at det er fåfengt å diskutere mer med deg, men jeg kan jo svare hvordan jeg tenker. For det første hadde jeg vel ikke drømt om å anmelde noen for sexkjøp. For det andre er jeg ingen drittkjerring. For det tredje har jeg aldri sjenket min såkalte sexmarkedsmakt en tanke. Jeg har sex med menn jeg er i forhold med, har ikke ons eller pulevenner. Da er det en gjensidighet der som innebærer at det ikke finnes noen sexmakt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #126 Del Skrevet 9. august 2014 Hvordan kan det at en mann kjøper sex relateres til den makten jeg liksom skal ha på sexmarkedet? Får en mann mer makt av å ha sex med prostituerte? Ååååååh.... spill litt mer dum, a. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #127 Del Skrevet 9. august 2014 Det der var jo bare så usaklig at det er fåfengt å diskutere mer med deg, men jeg kan jo svare hvordan jeg tenker. For det første hadde jeg vel ikke drømt om å anmelde noen for sexkjøp. For det andre er jeg ingen drittkjerring. For det tredje har jeg aldri sjenket min såkalte sexmarkedsmakt en tanke. Jeg har sex med menn jeg er i forhold med, har ikke ons eller pulevenner. Da er det en gjensidighet der som innebærer at det ikke finnes noen sexmakt. Tror du at du klarer å lure noen med det der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #128 Del Skrevet 9. august 2014 Tror du at du klarer å lure noen med det der? Jeg trenger ikke lure noen, men jeg forventer ikke at en med dine holdninger skal forstå hva jeg mener. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #129 Del Skrevet 9. august 2014 Ååååååh.... spill litt mer dum, a. Nei, dette er så dum som jeg klarer å bli. Kan du ikke heller forklare hva du mente? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #130 Del Skrevet 9. august 2014 For meg hadde det vært en dealbreaker om jeg fikk vite at mannen hadde kjøpt sex. Hadde selvfølgelig også vært en dealbreaker om jeg fikk vite at han hadde solgt sex. Anonymous poster hash: d870b...cbf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #131 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg syns du burde fortelle. For MEG, hadde det vært en enorm dealbreaker, jeg hadde snudd i døra med en gang. Å kjøpe kvinner er i mine øyne helt feil, så.. Anonymous poster hash: f48d1...939 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #132 Del Skrevet 9. august 2014 Nei, dette er så dum som jeg klarer å bli. Kan du ikke heller forklare hva du mente? Det jeg mener, er at det i seksuelle forhandlinger er slik at kvinnens makt blir mer redusert enn menns makt ved mulighet for å kunne kjøpe sex. Dersom kvinnen drar sexnekt-kortet på hjemmebane, så drar typen bare på byen og kjøper seg fitte, kjapt, trygt og billig, kiwi, kiwi. Dette reduserer kvinnens mulighet til å bedrive utpressing. Det er nå engang slik at det er en overvekt av menn som ønsker seg en kjappis. Dette gjør at kvinner kan vasse i tilbud. Når menn da bare kan kjøpe seg noe, så får kvinner en annerledes markedssituasjon. De blir ikke påspandert like mye, det er ikke alle overvektige og assymetriske kvinner som får seg noe like lett på byen etc. Videre så er det å kjøpe horer et sosialt stigma. Kvinner er redde for sin egen sosiale status ved å være sammen med en som blir tatt for å kjøpe horesex. Deretter ønsker kvinnen å gi mannen all skyld for at det er forbundet med skam å være hore. Kvinner er lavmål, og menn som støtter kvinner ufyselige krek. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #133 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg trenger ikke lure noen, men jeg forventer ikke at en med dine holdninger skal forstå hva jeg mener. Jeg forstår at du enten ikke kan en dritt om økonomi, eller forsøker å lure andre til å tro at økonomisk tankegang ikke kan brukes på menneskelige relasjoner, trass i hva man ser sosialt i hverdagen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #134 Del Skrevet 9. august 2014 Wow...tror noen trenger en god natts søvn. Don't drink and KG. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #135 Del Skrevet 9. august 2014 Det du beskriver er ikke "kvinnelig intuisjon", men "kvinnelig paranoia". Det er nettopp dette som gjør at Kvinneguiden nærmest flommer over av av tråder hvor kvinner tolker til det absurde hva en eller annen fyr tenker og mener når han gjør og sier sånn og sånn. "Hva mener han når han sender blunkesmiley på SMS? Prøver han å si at jeg er feit?" Kvinner som lider av "kvinnelig paranoia" tror også gjerne de er i besittelse av "kvinnelig intuisjon", noe som er et helt vanlig fenomen når det kommer til paranoide vrangforestillinger generelt. Derav uttrykket: "Just because you're paranoid, doesn't mean they're not out to get you". Men la oss allikevel si at dere kvinner faktisk besitter denne superkraften ved navn "kvinnelig intuisjon": Det er uansett ingen trussel for menn, for menn besitter i så fall vår egen superkraft. Med en gang dere aktiverer "kvinnelig intuisjon", så aktiverer vi bare "superløgneren" og dere er like langt. Det blir med andre ord litt som en slosskamp mellom Fireman og Icewoman, hvor man bare nøytraliserer hverandres superkraft i det uendelige, og hvor ingen til slutt kan vinne. Og hvordan kan jeg lide av kvinnelig paranoia, når jeg gang på gang har opplevd at mine mistanker har vist seg å stemme med virkeligheten? Jeg har f.eks flere ganger mistenkt og knepet menn jeg har vært sammen med i å lyve og/eller unnlate å fortelle ting om seg selv. Det var en følelse av at noe ikke stemte. Jeg forsto at det var ugler i mosen, fordi hele kroppspråket, holdningen og de unnvikende svarene deres tilsa det. Ja, mennenes væremåte generelt tilsa at det var et eller annet. De blånektet og ble arge da jeg begynte å spørre litt. Ja, irritasjon over spørsmål kan forresten også være et signal på at noe ikke stemmer. Senere måtte de innrømme at mine mistanker stemte, fordi de forsnakket seg på et senere tidspunkt. Da forsto de at slaget var tapt uansett. Så hvordan kan du påstå at slike mistanker er paranoid, når det faktisk viste seg å ha rot i virkeligheten? Anonymous poster hash: 918e9...3fc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Teta Skrevet 9. august 2014 #136 Del Skrevet 9. august 2014 TS, hvorfor i alle dager vet alle dine venner, skole og nærmeste krets om at du er horekunde? Hvis du hadde holdt dette for deg selv, noe du hadde gjort dersom du virkelig var flau, så hadde problemet vært mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #137 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg forstår at du enten ikke kan en dritt om økonomi, eller forsøker å lure andre til å tro at økonomisk tankegang ikke kan brukes på menneskelige relasjoner, trass i hva man ser sosialt i hverdagen. Og jeg tror du trenger en god klem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slemgutt81 Skrevet 9. august 2014 #138 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Og jeg tror du trenger en god klem. Du skal ha for å møte aggresjon med vennlighet (uvanlig bra trekk) - men det jeg trenger er en bordellkjede hvor jeg kan plukke fra en liste hva slags type dame som skal få klemme meg, ta på meg og la meg knulle henne uten sykdommer og forpliktelser. En slags luksuskjede med SATS-medlemsskap. Endret 9. august 2014 av slemgutt81 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #139 Del Skrevet 9. august 2014 Kvinner håper virkelig dere forandrer syn på "horekunder" når de fjerner sexkjøpsloven. Er en ung kjekk mann, som liker å ha et samleie på mine premisser med ei pen dame. Jeg jobber for pengene og betaler for det. Jeg skal iafall til ei hore ikveld, savner en varm og spenstig kvinnekropp nå. Hun er veldig hyggelig og ser veldig bra og frisk ut. Hun kommer til å bli fornøyd ikveld og jeg kommer til å bli fornøyd ikveld. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #140 Del Skrevet 9. august 2014 Om min kjæreste hadde kjøpt sex 1 gang så javel, fortid er fortid, men hadde igrunn ikke likt det, men heller ikke dumpet han. Men har han gjentatte ganger kjøpt sex og det var en livstil han hadde. Ja da hadde det vært en dealbreaker desverre. Så nei du hadde nok ikke fått napp med meg.. Anonymous poster hash: 90e75...a63 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå