AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #101 Del Skrevet 9. august 2014 Tror du prostituere forteller familie og venner om jobben? Kan du se for deg NAV rekrutere folk inn i prostitusjon? Hadde du synes det var ok om barnet ditt ble prostituert? Anonymous poster hash: e8e0a...689 Skal ikke kvinner få bestemme over egen kropp? Nei, dette med at dere har sympati med prostituerte er bare tull. Det er ingen som hater prostituerte mer enn kvinner. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #102 Del Skrevet 9. august 2014 Tror du prostituere forteller familie og venner om jobben? Kan du se for deg NAV rekrutere folk inn i prostitusjon? Hadde du synes det var ok om barnet ditt ble prostituert? Anonymous poster hash: e8e0a...689 Var det det jeg spurte om? Klarte du faktisk ikke svare på spørsmålet jeg stilte uten at du skulle føle deg personlig fornærmet? Dersom noen i min familie, enten det er moren, søsteren eller barnet mitt SELV ØNSKER å prostituere seg, så hvem i helvete skal jeg tro at jeg er for å nekte de å gjøre som de selv vil? Da blir jeg jo bare en ovendt hallikk, som skal nekte noen å gjøre det de selv vil, som ikke går utover noen andre enn de to involverte. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #103 Del Skrevet 9. august 2014 Skal ikke kvinner få bestemme over egen kropp? Nei, dette med at dere har sympati med prostituerte er bare tull. Det er ingen som hater prostituerte mer enn kvinner.Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Jeg tipper ditt svar på det er ja. Så kan du svare på spørsmålene mine. Anonymous poster hash: e8e0a...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #104 Del Skrevet 9. august 2014 Var det det jeg spurte om? Klarte du faktisk ikke svare på spørsmålet jeg stilte uten at du skulle føle deg personlig fornærmet? Dersom noen i min familie, enten det er moren, søsteren eller barnet mitt SELV ØNSKER å prostituere seg, så hvem i helvete skal jeg tro at jeg er for å nekte de å gjøre som de selv vil? Da blir jeg jo bare en ovendt hallikk, som skal nekte noen å gjøre det de selv vil, som ikke går utover noen andre enn de to involverte. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Når du ser på det å selge sex på samme måte som å være håndverker så stiller jeg de spørsmålene. For det er ikke det samme. Anonymous poster hash: e8e0a...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #105 Del Skrevet 9. august 2014 Tror du prostituere forteller familie og venner om jobben? Kan du se for deg NAV rekrutere folk inn i prostitusjon? Hadde du synes det var ok om barnet ditt ble prostituert? Anonymous poster hash: e8e0a...689 Selv om du ikke svarte mitt spørsmål skal jeg besvare ditt. Det er klart at prostituerte ikke forteller om jobben sin, fordi de har blitt en stigmatisert gruppe, tydeligvis hatet av de fleste kvinner. Se på 1800-tallet i usa feks. da var det mye mer åpent for prostutisjon enn det er i dag. Sålenge menn har styrt har prostutisjon vært helt ok, ikke noe å trakte etter, men helt ok. Etter kvinner ble med å bestemme har dette blitt et svært stigmatisert yrke. Der har du forklaringen på det første. Om NAV kommer til å formidle det som jobb? Tvilsomt. Se forklaringen min over. På toppen av dette er det nok ikke et yrke man vanligvis ville formidlet, men kunne henvist til dersom NAVeren ytret et ønske om det. 3. Denne har jeg besvart høyere oppe. Rett til å bestemme over egen kropp. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #106 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg tipper ditt svar på det er ja. Så kan du svare på spørsmålene mine.Anonymous poster hash: e8e0a...689 Jeg ville heller at han/hun skal bli prostituert enn en trangsynt, fordømmende moralist.Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #107 Del Skrevet 9. august 2014 Nå er det visst blitt maktmissbruk å ha sex uten følelser. Velkommen til 2014 Kvinner sitter på den seksuelle makten, den som innbiller seg noe annet er intet minde enn naiiv. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Vi gjør jo ikke det. Dere spiller på våre følelser, for å få et ligg. Dere bryr dere ikke døyten om hva jenta føler, men dere gjør det dere kan for å få oss til å tro at dere bryr dere. Anonymous poster hash: fd9b4...627 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #108 Del Skrevet 9. august 2014 Når du ser på det å selge sex på samme måte som å være håndverker så stiller jeg de spørsmålene. For det er ikke det samme. Anonymous poster hash: e8e0a...689 Og da spurte jeg om hvorfor det ikke er det samme? Av begge kjøper du tid og fysiske tjenester. Dette er bare et følelsesmessig spørsmål og at det ikke føles som det samme, da det ene ikke er intimt. (Hva så med masasje?) Lenge leve å sprute ut følelsesladet sludder og konklusjoner uten et logisk resonement. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #109 Del Skrevet 9. august 2014 Selv om du ikke svarte mitt spørsmål skal jeg besvare ditt. Det er klart at prostituerte ikke forteller om jobben sin, fordi de har blitt en stigmatisert gruppe, tydeligvis hatet av de fleste kvinner. Se på 1800-tallet i usa feks. da var det mye mer åpent for prostutisjon enn det er i dag. Sålenge menn har styrt har prostutisjon vært helt ok, ikke noe å trakte etter, men helt ok. Etter kvinner ble med å bestemme har dette blitt et svært stigmatisert yrke. Der har du forklaringen på det første. Om NAV kommer til å formidle det som jobb? Tvilsomt. Se forklaringen min over. På toppen av dette er det nok ikke et yrke man vanligvis ville formidlet, men kunne henvist til dersom NAVeren ytret et ønske om det. 3. Denne har jeg besvart høyere oppe. Rett til å bestemme over egen kropp. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Selvsagt skal kvinner få bestemme over egen kropp. Anonymous poster hash: e8e0a...689 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #110 Del Skrevet 9. august 2014 Vi gjør jo ikke det. Dere spiller på våre følelser, for å få et ligg. Dere bryr dere ikke døyten om hva jenta føler, men dere gjør det dere kan for å få oss til å tro at dere bryr dere. Anonymous poster hash: fd9b4...627 Ved å være utilgjengelig og kontrollere sexen er det jo dere selv som har fått denne onde sirkelen til å oppstå. Er det nødvendigvis feil? nei, men like fult må du og de før deg bære resultatet av hvilke valg som er tatt oppigjennom. God generalisering forresten. Kan lese at du er en bitter feminazi som hater menn og synes de er dyr, så mye at det formelig oser av deg. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #111 Del Skrevet 9. august 2014 Her kommer det en fyr og starter en tråd om noe som åpenbart er veldig sårt, personlig og vondt for ham. Og så kommer du som en jævla "knight in shining armor" og skal tråkke så hardt på dette mennesket som du bare kan, kun for å sette deg selv i et bedre lys. Jeg er faen ikke imponert over deg for fem flate øre. Og verst av alt: Du er selv en mann. Du burde kunne forstå. Men kos deg for all del med å selge ut ditt eget kjønn. Du får sikkert mye fitte på den måten Satan, jeg er så drittlei av deg og sånne som deg. Hahahahahaha. Du er morsom du. TS framstår som en ekkel selvtilfreds slask basert på hva han skriver så hvorfor skal jeg stemple han som noe annet enn det han virker som. Det eneste jeg gjør her er og stå opp for mitt eget syn, jeg kunne ikke brydd meg mindre om og imponere noen. Og din mening betyr absolutt ingenting. Hvis du hadde hatt noe mellom øra hadde du forstått hvor ufattelig teit det du nettopp skrev var. Ja jeg er en mann. Og derfor burde jeg forstå og akkseptere at menn kjøper sex? Og ja jeg selger ut mitt eget kjønn ved og ha den meningen jeg har, for gud må vite at det er den eneste meningen som er lovlig og ha for en mann. Altså, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av deg. Det du sier er bare så forferdelig teit. Gidder ikke og bruke mer av min tid på deg så vennligst ikke fortsett det her. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 9. august 2014 #112 Del Skrevet 9. august 2014 Hahahahahaha. Du er morsom du. TS framstår som en ekkel selvtilfreds slask basert på hva han skriver så hvorfor skal jeg stemple han som noe annet enn det han virker som. Det eneste jeg gjør her er og stå opp for mitt eget syn, jeg kunne ikke brydd meg mindre om og imponere noen. Og din mening betyr absolutt ingenting. Hvis du hadde hatt noe mellom øra hadde du forstått hvor ufattelig teit det du nettopp skrev var. Ja jeg er en mann. Og derfor burde jeg forstå og akkseptere at menn kjøper sex? Og ja jeg selger ut mitt eget kjønn ved og ha den meningen jeg har, for gud må vite at det er den eneste meningen som er lovlig og ha for en mann. Altså, jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte av deg. Det du sier er bare så forferdelig teit. Gidder ikke og bruke mer av min tid på deg så vennligst ikke fortsett det her. Det handler ikke om hva du mener om sexkjøp. Det handler om hvor hardt du går inn for å tråkke på en annen fyr som tar opp noe som er vanskelig for ham. Men det overrasker ikke at du er for tett i nøtta til å forstå det heller. Dette korstoget ditt er så jævlig lett gjennomskuelig at du aner ikke. Ha et fint liv, både du og pekefingeren din. Du er rett og slett ikke verdt min tid og energi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #113 Del Skrevet 9. august 2014 Det handler ikke om hva du mener om sexkjøp. Det handler om hvor hardt du går inn for å tråkke på en annen fyr som tar opp noe som er vanskelig for ham. Men det overrasker ikke at du er for tett i nøtta til å forstå det heller. Dette korstoget ditt er så jævlig lett gjennomskuelig at du aner ikke. Ha et fint liv, både du og pekefingeren din. Du er rett og slett ikke verdt min tid og energi. Ro deg ned litt da. Tror ikke du har opplevd hardt hvis du mener at det jeg sa til TS var hardt. Når han skriver at utenlanske horer gjør en god jobb i norge og at han er glad for alle de flotte opplevelsene han har hatt med horer så formerlig ber han om og få passet sitt påskrevet. Du får tro hva du vil om meg, kunne ikke brydd meg mindre. Bye bye. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #114 Del Skrevet 9. august 2014 Og ja jeg selger ut mitt eget kjønn ved og ha den meningen jeg har, for gud må vite at det er den eneste meningen som er lovlig og ha for en mann. Jøss, er din mening den eneste lovlige? Nå går du de hysteriske kvinnfolka her inne en høy gang Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 9. august 2014 #115 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Jøss, er din mening den eneste lovlige? Nå går du de hysteriske kvinnfolka her inne en høy gang Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Lær deg og les hele posten du og ikke ta ting ut av kontekst. Poenget mitt var vel nettopp at det var vedkommende jeg siterte som mente at det kun var en ting som var lov og mene. Endret 9. august 2014 av Malanthor 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 9. august 2014 #116 Del Skrevet 9. august 2014 Veldig trist av tilbakemeldingene, jeg kommer ikke til å legge skjul på min fortid. Jeg er veldig glad for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt, både vonde og gode. Selv om jeg kan være liten smule flau, angrer jeg absulutt ikke. Disse damene fra øst europa og sør amerika, er fantastisk pene og gjør en svært god jobb her i Norge. Grunnen jeg aldri benytter meg av Norske sex arbeidere, er pga de er ofte eldre, overpriset og dårlig service. Nå er jo norske jenter veldig pene, men de som er industrien der, har ofte litt psykiske problemer. Men tror jeg følger rådet med å heller vente med å fortelle det, og når jeg føler meg trygg eller når hun er gravid, kan jeg fortelle det. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Du, det der synes jeg høres ut som en dårlig idè. Du virker veldig fokusert på deg og dine egne behov, men du skal nå ikke glemme at du skal være en god kjæreste for jenta, også. Man ønsker seg da ikke en kjæreste/et fast forhold for at hun/han skal være der for å tilfredsstille ens minste behov! Du skal fortelle det når forholdet begynner å bli seriøst, og så får du håpe at jenta er tilstrekkelig tolerant og sikker på seg selv til å takle det. Det verste som kan skje, er at du holder kjeft og hun får høre det fra andre, da tror jeg nesten garantert at det er kroken på døra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gunfreak Skrevet 9. august 2014 #117 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg regerer på "kjøpe kvinner" Man kjøper sex ikke kvinner, sex er en ytelse man for for penger, når man går til prostituerte, men mindre du drar til Saudia arabia og kjøper deg en 14 år gammel jente fra faren hennes, har du ikke kjøpt kvinner. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #118 Del Skrevet 9. august 2014 At hunkjønnet har en tendens til å bli hauset opp og satt på en pedestal på et kvinneforum er selvsagt bare å forvente. Men at dere nå også har magiske, overnaturlige evner tar kaka Kvinnelig intuisjon har ikke noe med overnaturlige evner å gjøre, så du kan spare deg for latteren. Kvinnelig intuisjon handler om magefølelse og teft for å oppfatte signaler og kroppspråk fra den andre parten. Folk som går rundt med suspekte hemmeligheter, avslører seg ofte gjennom holdninger, kroppsspråk og unnvikende svar. Disse signalene er kvinner generelt flinkere til å oppfatte enn dere menn. Dersom denne horekunden får seg dame, og denne damen begynner å spørre ham direkte om han noen gang har kjøpt seg hore: Han vil garantert føle seg ubekvem og overrumplet av å få et slikt spørsmål, og kommer derfor med et unnvikende svar, begynner å flakke med blikket o.l, og da vil hun straks oppfatte at her skjuler han noe. Anonymous poster hash: 918e9...3fc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 9. august 2014 #119 Del Skrevet 9. august 2014 Kvinnelig intuisjon har ikke noe med overnaturlige evner å gjøre, så du kan spare deg for latteren. Kvinnelig intuisjon handler om magefølelse og teft for å oppfatte signaler og kroppspråk fra den andre parten. Folk som går rundt med suspekte hemmeligheter, avslører seg ofte gjennom holdninger, kroppsspråk og unnvikende svar. Disse signalene er kvinner generelt flinkere til å oppfatte enn dere menn. Dersom denne horekunden får seg dame, og denne damen begynner å spørre ham direkte om han noen gang har kjøpt seg hore: Han vil garantert føle seg ubekvem og overrumplet av å få et slikt spørsmål, og kommer derfor med et unnvikende svar, begynner å flakke med blikket o.l, og da vil hun straks oppfatte at her skjuler han noe. Anonymous poster hash: 918e9...3fc Det du beskriver er ikke "kvinnelig intuisjon", men "kvinnelig paranoia". Det er nettopp dette som gjør at Kvinneguiden nærmest flommer over av av tråder hvor kvinner tolker til det absurde hva en eller annen fyr tenker og mener når han gjør og sier sånn og sånn. "Hva mener han når han sender blunkesmiley på SMS? Prøver han å si at jeg er feit?" Kvinner som lider av "kvinnelig paranoia" tror også gjerne de er i besittelse av "kvinnelig intuisjon", noe som er et helt vanlig fenomen når det kommer til paranoide vrangforestillinger generelt. Derav uttrykket: "Just because you're paranoid, doesn't mean they're not out to get you". Men la oss allikevel si at dere kvinner faktisk besitter denne superkraften ved navn "kvinnelig intuisjon": Det er uansett ingen trussel for menn, for menn besitter i så fall vår egen superkraft. Med en gang dere aktiverer "kvinnelig intuisjon", så aktiverer vi bare "superløgneren" og dere er like langt. Det blir med andre ord litt som en slosskamp mellom Fireman og Icewoman, hvor man bare nøytraliserer hverandres superkraft i det uendelige, og hvor ingen til slutt kan vinne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #120 Del Skrevet 9. august 2014 Fordi hun vil reagere på det med fordømmelse? Hvorfor skulle noen som helst aktivt oppsøke fordømmelse fra noen de er glad i? Men uansett vil jeg heller stille et annet spørsmål: Hvorfor skulle man i det hele tatt ønske å være sammen med noen man ikke kan fortelle ting til, enten det gjelder at man har kjøpt sex eller det gjelder andre litt skambelagte fenomener innen seksualitet? Må si noen av dere kvinner skyter deres eget kjønn kraftig i foten i denne tråden. Dere oppfordrer jo regelrett menn til ikke å være ærlige med dere med svarene dere serverer her. Alt er bare svart-hvitt og "fy fy" og "skamme seg". Men når det er sagt tror jeg ikke denne tråden er helt representativ for kvinner heller. Det er nok mye de samme brukerne som går igjen, både under nick og under AB-funksjonen. Det er ikke så utbredt at kvinner utviser en så grunnleggende motstand mot litt forståelse av menns følelsesliv som det man kan få inntrykk av i denne tråden. Og det er nok noe for trådstarter å huske på også. Du vil jo ha en partner du kan fortelle absolutt alt til, så da må du jo være ærlig omkring synet ditt på sexkjøp også. Mitt inntrykk av verden på KG og den virkelige verden: På KG har alle menn kjøpt sex eller synes sexkjøp er helt greit. I virkeligheten har jeg aldri møtt en mann som har samme holdning. Skikkelig kræsj. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå