AnonymBruker Skrevet 21. januar 2015 #461 Del Skrevet 21. januar 2015 neste gang du kjøper ei hore, så betal hun ekstra for å gi deg komplimenter mens dere holder på. Anonymous poster hash: 7bba2...555 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #462 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvorfor tok du betalt? Kanskje du tente på dette her? Isåfall du ikke vil hore mer er det jo bare å levere tilbake pengene du har fått urettmessig, - er det ikke? Eller kanskje du føler at du fortjener pengene? Dette var i nød! Vet du blir opphisset av tanken men det var ikke en tøddel av oppphisselse fra min side involvert. Det burde du om over 12 år skjønt ut av innleggene mine. Men det er kanskje bedre å prøve å lure deg selv og tro at horer bare eeeelsker sex og velger å selge kroppen sin i ren fryd? Har i dag kjæreste , han vet om min fortid, han liker det ikke men skjønner det var av j...grunn at jeg gjorde det. En bra mann vil heller kutte av seg en arm enn å kjøpe kvinnekropp. DU trenger ikke skrive mer nedlatende til meg- jeg klarer det fint selv. Når det gjelder kjøp /salg sex er det horekundene som VALGFRITT velger dette og som klarer å bli harde av andres ulykke. ALLE vet at kvinner som selger seg selv har mye høyere andel med seksuelt misbruk fra barndom osv bak seg og at trafficking og faenskap er rent slaveri. Jeg kommer ikke til å respondere mer på dine patetiske forsøk på rettferdiggjørelse av dysfunskjonalitet og rett og slett ondskap.Enten du forvarer mannen din eller deg selv.Anonymous poster hash: c25f6...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2015 #463 Del Skrevet 24. januar 2015 Hvorfor tok du betalt? Kanskje du tente på dette her? Isåfall du ikke vil hore mer er det jo bare å levere tilbake pengene du har fått urettmessig, - er det ikke? Eller kanskje du føler at du fortjener pengene? Dette var i nød! Vet du blir opphisset av tanken men det var ikke en tøddel av oppphisselse fra min side involvert. Det burde du om over 12 år skjønt ut av innleggene mine. Men det er kanskje bedre å prøve å lure deg selv og tro at horer bare eeeelsker sex og velger å selge kroppen sin i ren fryd? Har i dag kjæreste , han vet om min fortid, han liker det ikke men skjønner det var av j...grunn at jeg gjorde det. En bra mann vil heller kutte av seg en arm enn å kjøpe kvinnekropp. DU trenger ikke skrive mer nedlatende til meg- jeg klarer det fint selv. Når det gjelder kjøp /salg sex er det horekundene som VALGFRITT velger dette og som klarer å bli harde av andres ulykke. ALLE vet at kvinner som selger seg selv har mye høyere andel med seksuelt misbruk fra barndom osv bak seg og at trafficking og faenskap er rent slaveri. Jeg kommer ikke til å respondere mer på dine patetiske forsøk på rettferdiggjørelse av dysfunskjonalitet og rett og slett ondskap.Enten du forvarer mannen din eller deg selv.Anonymous poster hash: c25f6...d29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #464 Del Skrevet 25. januar 2015 Dette var i nød! Anonymous poster hash: c25f6...d29 Hvilken nød? Type "jeg trenger masse penger for å sponse mitt luksusforbruk"-nød? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 25. januar 2015 #465 Del Skrevet 25. januar 2015 Hva om man bare puler hobbyhorer da? Hvorfor har kvinner i sin alminnelighet forakt mot menn som puler horer, men når menn ikke vil gifte seg med billige ons damer som har pult halve byen, da blir mennene fortalt at dem er dobbeltmoralister? Hvorfor klarer ikke kvinner å respektere at mennesker selv velger hva dem liker da? I mine øyne er ikke sex noe som skal kjøpes. Så om det er "hobbyhorer" eller noe annet spiller ingen rolle for min del. Og uansett hvor mye dere prøver å sammenligne det med en ons, så vil det aldri bli det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2015 #466 Del Skrevet 25. januar 2015 Dette var i nød! Vet du blir opphisset av tanken men det var ikke en tøddel av oppphisselse fra min side involvert. Det burde du om over 12 år skjønt ut av innleggene mine. Men det er kanskje bedre å prøve å lure deg selv og tro at horer bare eeeelsker sex og velger å selge kroppen sin i ren fryd? Har i dag kjæreste , han vet om min fortid, han liker det ikke men skjønner det var av j...grunn at jeg gjorde det. En bra mann vil heller kutte av seg en arm enn å kjøpe kvinnekropp. DU trenger ikke skrive mer nedlatende til meg- jeg klarer det fint selv. Når det gjelder kjøp /salg sex er det horekundene som VALGFRITT velger dette og som klarer å bli harde av andres ulykke. ALLE vet at kvinner som selger seg selv har mye høyere andel med seksuelt misbruk fra barndom osv bak seg og at trafficking og faenskap er rent slaveri. Jeg kommer ikke til å respondere mer på dine patetiske forsøk på rettferdiggjørelse av dysfunskjonalitet og rett og slett ondskap.Enten du forvarer mannen din eller deg selv.Anonymous poster hash: c25f6...d29 En gang hore, alltid hore. Du fortjener like mye nedlatenhet som du gir til dine ex-horekunder. Du vet ikke grunner til at enkelte menn kjøper sex, like mye som du hevder andre ikke kjenner din historie. De fleste horer gjør det frivillig. Økonomi er ikke noe argument i det hele tatt for å hevde man "var tvunget til det". Du kan sammenligne det med folk som tar en skikkelig drittjobb med luselønn. De har et drittliv og ekstremt slitsomt liv, men de krummer ryggen, står på og har selvrespekt nok til å ikke selge kroppen sin. Mange prostituerte er late og tar heller til takke med å ligge på rygg i en time for en ukes lønn, enn å måtte ha en vanlig slitejobb 8 timer om dagen. Anonymous poster hash: 65c7d...767 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gorgonzola Skrevet 25. januar 2015 #467 Del Skrevet 25. januar 2015 Siden du først velger å poste dette på selveste Kvinneguiden kunne like gjerne spurt om lange tånegler er en dealbreaker. Svaret ville vært det samme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 26. januar 2015 #468 Del Skrevet 26. januar 2015 Dette var i nød! Vet du blir opphisset av tanken men det var ikke en tøddel av oppphisselse fra min side involvert. Det burde du om over 12 år skjønt ut av innleggene mine. Men det er kanskje bedre å prøve å lure deg selv og tro at horer bare eeeelsker sex og velger å selge kroppen sin i ren fryd? Har i dag kjæreste , han vet om min fortid, han liker det ikke men skjønner det var av j...grunn at jeg gjorde det. En bra mann vil heller kutte av seg en arm enn å kjøpe kvinnekropp. DU trenger ikke skrive mer nedlatende til meg- jeg klarer det fint selv. Når det gjelder kjøp /salg sex er det horekundene som VALGFRITT velger dette og som klarer å bli harde av andres ulykke. ALLE vet at kvinner som selger seg selv har mye høyere andel med seksuelt misbruk fra barndom osv bak seg og at trafficking og faenskap er rent slaveri. Jeg kommer ikke til å respondere mer på dine patetiske forsøk på rettferdiggjørelse av dysfunskjonalitet og rett og slett ondskap.Enten du forvarer mannen din eller deg selv.Anonymous poster hash: c25f6...d29 Jeg bare lurer på hvorfor du ikke leverer tilbake pengene i og med at du mener at det er så jævlig å være hore? Er det mennene du pulte du fornedrer så fælt? Hva mener du med at det er valgfritt å betale for ei hore? Er det ikke hora som bestemmer om det skal koste penger eller ikke? De fleste menn ville jo ha foretrukket å ikke betalt for hora. Altså at sex skal være gratis. I valget mellom gratis og det å betale så er det vel ingen som ønsker de måtte betale det andre får gratis? Så betalingen er det jo kvinnen som velger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2015 #469 Del Skrevet 26. januar 2015 Det hadde garantert vært en dealbreaker for meg. Likevel syns jeg du bør være ærlig om det hvis du skal innlede et forhold, for å holde på den hemmeligheten i et forhold, for så å briste etter noen år, hadde virkelig knust meg om jeg fikk høre det fra kjæresten min. Hvis du er ærlig fra første stund er det sikkert mange som kan akseptere det Anonymous poster hash: 828ce...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå