Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Deal-breaker ja. Om du er så attraktiv som du sier, så burde du ikke hatt noe problem med å få noe "gratis" for å si det sånn.. Det at du har brukt penger for å skaffe sex, det er bare ekkelt i mine øyne :nei:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Det er fullstendig dealbreaker for meg. Men det er nok bedre at du selv forteller en ny dame om fortiden din, enn at hun får høre det fra andre.

Hvordan skulle det gått til? Man møter tilfeldigvis en av horene på gata når de går sammen, og hota roper etter ham 'did you have a nice time? I'm free tonight, only 300 euros!'

Anonymous poster hash: f7204...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke si det til kvinnen. Bare les litt rundt på KG, det er nok av kvinner her som sier at horekunder er dealbreaker, men når de har vært sammen med typen et par månder og funnet ut at han er en helt vanlig kar, så "overlever" de fint at han har kjøpt seg hore.

Dersom du sier det tidlig vil du bli forlatt, et offer for stigmatiseringen og feministene som mener at horer nedverdiger kvinekroppen (da mister jo de selv litt av maktmiddelet sitt - sex, siden man kan skaffe dette andre steder*)

Anonymous poster hash: 1fb07...4b3

Stemmer ikke for meg.

Jeg kunne elsket en person over mange år og fortsatt revurdert forholdet over det TS skisserer.

Og jeg er i et forpliktende langvarig forhold og vet hvor mye man mister.

Jeg er ikke typen som tenker det går automatikk i å bryte forhold etter utroskap, men sexkjøp er så nedrig for meg at jeg tror jeg hadde endret syn på personen totalt- spesielt slik TS beskriver.

Anonymous poster hash: a270c...5ac

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvordan skulle det gått til? Man møter tilfeldigvis en av horene på gata når de går sammen, og hota roper etter ham 'did you have a nice time? I'm free tonight, only 300 euros!'

Anonymous poster hash: f7204...a22

Liten fest med folk i meget godt humør, og noen plumper ut med at han har søttet menneskehandel i en eller annen setning og ordlyd.

Anonymous poster hash: 5ce25...56a

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Totalt uaktuelt for meg. Dealbreaker så det holder.

Dette gjelder også ONS. Det er i mine øyne like ille, og egentlig enda verre, da det som regel foregår uten kondom og mye alkohol involvert. I mange tilfeller er jenta så full at hun ikke er i stand til å stå i mot. Mange jenter som har ONS ville aldri ha gjort det i edru tilstand, og da er dette også ren utnytting fra guttens side, som gjerne "kjøper" godvilje hos jenta ved å spandere drinker og betaler taxien hjem. Selvsagt ikke det samme som kjøp av sex, men utrolig grisete og umoralsk.

Hadde min kjæreste avslørt at han hadde kjøpt sex eller hatt ONS, hadde det vært slutt på flekken.

Anonymous poster hash: e0978...078
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hehe, jeg kan garantere at flere av de som har skrevet "Definitivt dealbreaker" i denne tråden er eller har vært sammen med en kar som har kjøpt hore tidligere uten at de vet om det. All statistikk tyder på det.

Hvis du ønsker å faktisk fortelle at du har kjøpt hore til din neste frue, så vær så god. Men ikke forvent særlig god respons. Selv holder jeg meg langt unna horer, men aksepterer at enkelte kompiser "just for fun" har kjøpt seg noe slikt på guttetur til Amsterdam/Riga/Pattaya.

Anonymous poster hash: 81036...b14
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"Mvh litt fortvilet og flau ung mann"

Hvorfor er du flau dersom du i ramme alvor mener at det ikke er noe galt i å kjøpe sex?

Anonymous poster hash: 09285...13e

Hvorfor skal sexkjøp være noe å bli flau over? det er da slettes ikke noe galt i å kjøpe sex..

Anonymous poster hash: 1fb07...4b3

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du skjønner jo godt at det ikke er slik man sier til dama. Damer må få lov til å innbille seg at det ikke er så vanlig som det faktisk er.

Anonymous poster hash: 1bccc...d2d

Endret av Stjernesol
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan skulle det gått til? Man møter tilfeldigvis en av horene på gata når de går sammen, og hota roper etter ham 'did you have a nice time? I'm free tonight, only 300 euros!'Anonymous poster hash: f7204...a22

Leste du hovedinnlegget? Omgangskretsen til TS vet at han bruker å kjøpe prostituerte.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Ekle griser liker og inbille seg at det er kjempevanlig så de slipper og føle seg som de umoralske svinene de er.

Er selfølgelig en dealbreaker. Jeg hadde droppet en kompis hvis han hadde fortsatt og kjøpe sex. Og hadde aldri blitt sammen med en kvinne som hadde kjøpt masse sex.

Endret av Malanthor
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekle griser liker og inbille seg at det er kjempevanlig så de slipper og føle seg som de umoralske svinene de er.

Er selfølgelig en dealbreaker. Jeg hadde droppet en kompis hvis han hadde fortsatt og kjøpe sex. Og hadde aldri blitt sammen med en kvinne som hadde kjøpt masse sex.

Er det ikke slitsomt å være så dømmende og trangsynt?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva du mener - har møtt gutter som deg før.

De mister litt av sjarmen fordi de mangler sjenanse, ydmykhet og går bare rett på.

Endret av Ferie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke fortell om det på eget initiativ. Synd at så mange har fått vite dette, det skaper bare problemer for deg senere.

Enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen jenter ville ha synes det var kompliment at du ble sammen med de etter alle horene. De vil tro du liker dem fordi de er så pene og vakre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab

En fra kongo kan man bli betatt av/forelsket/synes er kjekk - en horekunde det er dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Malanthor

Er det ikke slitsomt å være så dømmende og trangsynt?

Det er dine ord. Selv synes jeg at de som synes kjøp av sex er greit har en forkastelig moral. Så du kan fortsette og synes jeg er dømmende og trangsynt så fortsetter jeg og synes at du er umoralsk. End of story.

Endret av Stjernesol
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dine ord. Selv synes jeg at de som synes kjøp av sex er greit har en forkastelig moral. Så du kan fortsette og synes jeg er dømmende og trangsynt så fortsetter jeg og synes at du er umoralsk. End of story.

Ja, for all del. Whatever floats your boat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde gjort det slutt umiddelbart.

Anonymous poster hash: f987b...d3f
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg dater en mann som kjøpte hore da han var 14 år. Men han visste ikke at hun var en hore, for hun ba ikke om penger før i etterkant..Dette var på en nattklubb..Så da er det noe annet. Hadde han bevisst kjøpt sex før, hadde jeg slått opp med ham..

Anonymous poster hash: 0af0c...f10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...