AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #281 Del Skrevet 12. august 2014 Du har fått 14 sider med svar på hvorfor du ikke er en ønskelig partner. At du fortsatt ikke har skjønt det er en del av problemet. Er 22år, synes du ikke tilbakemeldingene jeg har fått, har vært litt for overdrevet? Jeg har tømt meg inni kvinner og har betalt for det. Alt var frivilig, hadde kanskje forventet en og annen lesbe fordømme meg, men ikke samtlige norske kvinner. Tror vis dere hadde kjent meg i virkeligheten hadde dere vært overasket hvor flott og snill gutt jeg er ^^ Sliter egentlig bare med å opprettholde samtaler og kontakt med kvinner. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #282 Del Skrevet 12. august 2014 det virker ikke som sex er noe spesielt for deg. Hvordan kan du ha romantisk sex med noen når sex for deg er å tømme deg? Og så er det noe med å prioritere å sløse penger på å få tømt deg. Sex er vel bare friksjon og motorikk, dette gjelder vel for alle... Faktisk en av grunnene som gir meg lyst til å slutte med dette og komme meg inn i et stabilt forhold, er at jeg bruker ekstremt mye penger på dette, har heldigvis en godt betalt jobb. Har garantert brukt minst 200,000 på dette i løpet av 2år. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. august 2014 #283 Del Skrevet 12. august 2014 (endret) Sex er vel bare friksjon og motorikk, dette gjelder vel for alle... Faktisk en av grunnene som gir meg lyst til å slutte med dette og komme meg inn i et stabilt forhold, er at jeg bruker ekstremt mye penger på dette, har heldigvis en godt betalt jobb. Har garantert brukt minst 200,000 på dette i løpet av 2år. -TSAnonymous poster hash: 62a03...2ab sex er mer enn friksjon og motorikk. Høres ut som sex for deg bare er ut, inn ut inn. Ikke mye spennende gitt... Man får seg ikke kjæreste av økonomiske grunner... det at du tenker sånn er iallefall dealbreaker. Du vil bare ha dame sånn at du slipper å bruke penger på horer??? Endret 12. august 2014 av BettyBoop 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #284 Del Skrevet 12. august 2014 * Edit: Er selvfølgelig en flott opplevelse, og synes faktisk selv det er litt romantisk. Men uansett så er jeg der for å oppleve en flott varm kvinnekropp og tømme meg. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 12. august 2014 #285 Del Skrevet 12. august 2014 * Edit: Er selvfølgelig en flott opplevelse, og synes faktisk selv det er litt romantisk. Men uansett så er jeg der for å oppleve en flott varm kvinnekropp og tømme meg. -TSAnonymous poster hash: 62a03...2ab kjedelig. Sex handler om mer enn utløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #286 Del Skrevet 12. august 2014 ehm, nesten alle tar en plass mellom 1500-3000 kroner timen, om de måtte de betalt alt det du nevner osv, hadde de tjent mindre. Dessuten per idag er det ikke sånn alle kvinner kan bli horer, det er stor konkurranse om å se veldig bra ut. De norske jentene jeg vet som prosituere seg, har veldig få kunder, eldre og tar altfor mye betalt. Disse hadde jeg aldri gått til, ellers kunne jeg like godt funnet meg et ONS, med jenter som ser bedre ut. Jeg betaler for utseende og ungdomelighet. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 1500-3000 pr time ja. Jeg sa for 30 min.... Ergo er timesprisen det dobbelte:-) De aller peneste prostituerte, som har utseendet med seg, kan velge og vrake i kunder. Og prisen blir der etter. Jeg synes ikke at en skikkelig vakker prostituert som tar 1500-3000 kr for en time, tar særlig godt betalt. Mitt inntrykk er at veldig mange horekunder også tar de "ordinære" horene. Dvs de som ser helt middels ut. Når dette er sagt, så betyr det ingenting for meg om du ikke får kjøpt deg en vakker prostituert på dette statlige bordellet. Jeg bryr meg absolutt ikke om horekunden, fordi jeg rett og slett ikke klarer å respektere deg som menneske og dine handlinger. De jeg tenker på og virkelig har omtanke for, er jo de prostituerte, at de skal ha det greit, samt at ingen skal bli tvunget inn i det. Om du får tømt deg eller ikke, er ikke mitt problem. Finner du ikke en pen nok dame på bordellet, så får du få deg ett ONS i stedet for, som du sier...... Spørsmålet er jo om de vil være pene nok for deg? Du røper jo at du må opp med lommeboka, for å få pene og unge damer. Ergo kan du ikke være blandt de mest attraktive mennene der ute......? Anonymous poster hash: ce8fa...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #287 Del Skrevet 12. august 2014 TS, det er jo du som ikke klarer å få deg dame (under normale omstendigheter). Og du lurer på om du er emosjonelt ødelagt. Hva tror du selv om dette? En annen ting; Mannfolk-kommentarene her om at kvinner som er imot prostitusjon og ikke liker horekunder, skal være glad noen gidder å være sammen med de, har jeg et svar til: Flere av KVINNENE her skriver at de har samboer/ mann. TS tar seg bryet med å starte en tråd på KVINNE guiden, for å finne ut om hans fortid/nåtid som horekunde er en dealbraker. Er ganske så tydelig for meg hvem som har problemer her.. Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #288 Del Skrevet 12. august 2014 Dette er vel svar nok i seg selv på om horekjøp kun handler om å se en fin kropp og få tømt seg. Tydeligvis ligger det litt mer i det enn som så: "Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. Tror jeg har mistet litt selvtilit når det kommer til kvinner, noe som er litt rart, for jeg ser ganske bra ut, og for noe oppmerksomhet fra kvinner når jeg er på byen, men trekker meg alltid litt tilbake..."Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #289 Del Skrevet 12. august 2014 Sex er vel bare friksjon og motorikk, dette gjelder vel for alle... Faktisk en av grunnene som gir meg lyst til å slutte med dette og komme meg inn i et stabilt forhold, er at jeg bruker ekstremt mye penger på dette, har heldigvis en godt betalt jobb. Har garantert brukt minst 200,000 på dette i løpet av 2år. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Hmm....er du sikker på at ditt problem bare er å opprette kontakt og dialog med kvinner? Jeg synes kanskje du skulle ta å finne noen å snakke med, om hvordan du har det. Å bruke 200 000 på prostituerte som 22-åring.....ja....dette er såpass spesielt, at jeg tror kanskje du sliter med flere ting i ditt følelsesliv. Det er bare ett råd som du kanskje kan tenke over? Få orden på følelsene dine, og kom deg bort fra prostituerte. Jeg tror du innerst inne også selv ønsker dette ( ikke bare pga at det koster for mye). Anonymous poster hash: ce8fa...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2014 #290 Del Skrevet 12. august 2014 Dealbreaker? Det er direkte frastøtende. Anonymous poster hash: 2b61f...238 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #291 Del Skrevet 13. august 2014 Gidder ikke å ta noen diskusjon her, men vil legge til enda en stemme for total Dealbreaker. Anonymous poster hash: c4fd1...c95 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Judas2 Skrevet 13. august 2014 #292 Del Skrevet 13. august 2014 Dealbreaker for meg er folk som kjøper sjokolade og jeans! Det er mange barnearbeidere blant kakao-bønder, og tekstilarbeidere i Asia jobber 12-timers dager 30 dager i mnd, og må betale leie for å bo på fabrikken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #293 Del Skrevet 13. august 2014 Dealbreaker for meg er folk som kjøper sjokolade og jeans! Det er mange barnearbeidere blant kakao-bønder, og tekstilarbeidere i Asia jobber 12-timers dager 30 dager i mnd, og må betale leie for å bo på fabrikken. Det er faktisk forskjell på å jobbe på en kakaofarm, vs å selge sex. Dersom disse barna ikke jobber på kakaofarmen, hva tror du alternativet er? Å måtte jobbe i sexindustrien og betjene pedofile?? Anonymous poster hash: ce8fa...fe8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #294 Del Skrevet 13. august 2014 Det er faktisk forskjell på å jobbe på en kakaofarm, vs å selge sex. Dersom disse barna ikke jobber på kakaofarmen, hva tror du alternativet er? Å måtte jobbe i sexindustrien og betjene pedofile?? Anonymous poster hash: ce8fa...fe8 Interessant hvordan jenter alltid klarer å rasjonalisere seg frem til at de selv gjør galt er ok. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #295 Del Skrevet 13. august 2014 Det er interessant å notere seg at hvis man vil avslutte et årelangt forhold uten å være drittsekken som slår opp med dama så kan man bare si: "hei, forresten har jeg aldri fortalt at jeg kjøpte sex engang på guttetur lenge før jeg traff deg". Gullråd! Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 13. august 2014 #296 Del Skrevet 13. august 2014 Det er interessant å notere seg at hvis man vil avslutte et årelangt forhold uten å være drittsekken som slår opp med dama så kan man bare si: "hei, forresten har jeg aldri fortalt at jeg kjøpte sex engang på guttetur lenge før jeg traff deg". Gullråd! Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Det har ikke slått deg at det er forskjell på hva man anser som dealbreaker når man er på vei inn i et forhold, og når man har vært sammen i mange år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #297 Del Skrevet 13. august 2014 Det har ikke slått deg at det er forskjell på hva man anser som dealbreaker når man er på vei inn i et forhold, og når man har vært sammen i mange år? Jeg tror nok de fleste som har kjøpt sex ikke akkurat flagger det så veldig høyt ovenfor noen. Anonymous poster hash: b35af...0a3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #298 Del Skrevet 13. august 2014 Det har ikke slått deg at det er forskjell på hva man anser som dealbreaker når man er på vei inn i et forhold, og når man har vært sammen i mange år? Og hvem i all verden tror du forteller slikt på "vei inn i et forhold"? Sitter du med en liste og sjekker av? Det har ihvertfall aldri jeg opplevd, og ingen jeg kjenner. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 13. august 2014 #299 Del Skrevet 13. august 2014 Og hvem i all verden tror du forteller slikt på "vei inn i et forhold"? Sitter du med en liste og sjekker av? Det har ihvertfall aldri jeg opplevd, og ingen jeg kjenner. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Nei, jeg har jo skjønt at det er for mye å forvente at menn er ærlige... Men alle skjønner jo at det er forskjell på å få vite noe om fortider når man har kjent hverandre noen måneder og etter mange år sammen og kanskje til og med barn og ekteskap. Men hadde jeg oppdaget nå at mannen min hadde oppført seg, og hadde samme holdninger som ts, så hadde det vært takk og farvel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. august 2014 #300 Del Skrevet 13. august 2014 Nei, jeg har jo skjønt at det er for mye å forvente at menn er ærlige... Men alle skjønner jo at det er forskjell på å få vite noe om fortider når man har kjent hverandre noen måneder og etter mange år sammen og kanskje til og med barn og ekteskap. Men hadde jeg oppdaget nå at mannen min hadde oppført seg, og hadde samme holdninger som ts, så hadde det vært takk og farvel. Hadde du sagt takk og farvel om du var gravid eller hadde barn med mannen din? Hva hadde du sagt om sønnen din var akkurat som meg? Du skjønner de aller fleste gutter på min alder (20-25), har absulutt ingenting imot å gå til prosituerte. Det kan jeg love deg! Tviler sterk på at du er villig til å forlate familielivet for feministiske prinsipper. Tror planen min fremover er å bare gjøre ei gravid og så for det heller komme ut senere. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå