Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener det er en spesiell type mindset en kar har når han eksplisitt går inn for å treffe ei kvinne med det forbehold å ha sex i en halvtime for så ta farvel, betale for seg, og fortsatt være fornøyd med seg selv.

ONS er noe helt annet. Selv om du spanderer noe eller kjøper no klær til ei "tøs" så er det noe separat å oppsøke horer gatelangs og på bordeller. Det er rett og slett ekkelt og jeg ville ikke tatt i deg med peistang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, er en ung mann som blir snart 23, som de siste 2 årene har kjøpt kvinner. Det har ikke akkurat vært sånn "full, ung og dum i amsterdam", men mer som en livsstil her i Norge. Kvinnene har gjerne vært fra Øst Europa eller Sør-amerika. Har alltid brukt Kondom og er frisk.

Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. Tror jeg har mistet litt selvtilit når det kommer til kvinner, noe som er litt rart, for jeg ser ganske bra ut, og for noe oppmerksomhet fra kvinner når jeg er på byen, men trekker meg alltid litt tilbake...

Uansett om jeg skulle klare det, burde jeg fortelle om min fortid som kjøper? Tror det er noe som ville kommet opp uansett, alle mine venner, skole og nærmeste krets vet hva jeg gjør.

Mvh litt fortvilet og flau ung mann..

Anonymous poster hash: 62a03...2ab

Du er damaged goods på grunn av det her, beklager, men det eneste som kan redde deg er at du skjærer av deg kuken og blir et bedre menneske.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge andre i denne tråden kjøper visst de fleste menn sex (jeg tror nok kanskje ikke det er helt sant, men dog..). Jeg tror etterspørselen vil være noenlunde konstant. Og nei, jeg ser ikke for meg at NAV skal holde prostituerte.

Siden du er så uenig i mine tanker - hvordan mener du man best kan løse problemet trafficking/prostitusjon?

Ved å bevare sexkjøpsloven.

Kan komme med eksempel:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/prostitusjon/politiet-sexkjoepsloven-avgjoerende-for-paagripelse-av-storhallik/a/23271974/

Anonymous poster hash: e8e0a...689

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan komme med eksempel:

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/prostitusjon/politiet-sexkjoepsloven-avgjoerende-for-paagripelse-av-storhallik/a/23271974/

Jeg får ikke linken til å virke. Men den ligger foreløpig på VGs forside.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan komme med eksempel:

Sexkjøpsloven funker i det store og hele ikke. Den lille beskyttelsen de prostituerte hadde før er borte.

http://www.forskning.no/kortnytt/329381

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sexkjøpsloven funker i det store og hele ikke. Den lille beskyttelsen de prostituerte hadde før er borte.

http://www.forskning.no/kortnytt/329381

Linken din er fra 2012. En fersk rapport viser at den virker.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sexkjoepsloven/ny-rapport-prostitusjonen-i-norge-redusert-etter-sexkjoepsloven/a/23271620/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg støtter ikke sexsalg, men jeg mener at når det først skal selges/kjøpes sex, så burde det i alle fall ha vært strengt regulert.

Jeg ser for meg feks statlige bordeller. Disse skal aldri drives av private aktører. Og følgende kriterier for å få lov å jobbe der, må oppfylles:

- Fylt 20/21 år ( For å bli Politi i Norge må man nå være 21 år....jeg tenker derfor at det ikke er unaturlig å stille krav til alder. Dette også for å unngå at alt for yngre personer havner i denne drittindustrien).

- Må være norsk statsborger

- Det er ikke lov å være beruset som ansatt, eller kjøper.

- De prosituerte må betale skatt, og opparbeider seg pensjon, ect som alle andre.

Jeg tenker at dersom man setter disse kriteriene, så vil vi feks være kvitt alle utenlandske kvinner, som feks fra øst-europa, asia, afrika. Rett og slett de som må inn i prostitusjon pga nød!

Igjen står vi med et lite utvalg norske jenter, i alle fall med norsk statsborgerskap, som er over 20 år.

Det vil ikke være så veldig mange av disse, som vil velge å jobbe som prosituerte. Nettopp fordi veldig få anser dette som ett yrke de ønsker seg.

Vi vil i tillegg kvitte oss med traficking. I tillegg vil vi kvitte oss med all den kriminaliteten som følger i kjølevannet av prostitusjon. Og vi får bukt med svart arbeid som unndras statskassa.

Det vil ikke være så mange norske kvinner som selger sex....mest sannsynlig vil det være mye større etterspørsel etter sex, enn det som selges. Da vil prisen også gå lit opp. Jeg tenker....når kvinnene først skal selge sex, og "ofre" så mye av sin integritet, respekt, ydmykelse for ikke å snakke om sine følelser, ja, så synes jeg at de godt kan få 2000-3000 for ett ligg på 30 min. De skal jo trekkes skatt og arbeidsgiveravgift, feriepenger, pensjon, osv. Så får menn som ønsker å kjøpe seg sex, bla opp det det koster.

Jeg antar menn anser det som " verdt det", ut i fra alle de kommentarene i tråden her. Det er jo tross alt menn sin seksualitet vi her snakker om, og hans ære og hans makt, til å få "tømt" seg.

Anonymous poster hash: ce8fa...fe8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg støtter ikke sexsalg, men jeg mener at når det først skal selges/kjøpes sex, så burde det i alle fall ha vært strengt regulert.

Jeg ser for meg feks statlige bordeller. Disse skal aldri drives av private aktører. Og følgende kriterier for å få lov å jobbe der, må oppfylles:

- Fylt 20/21 år ( For å bli Politi i Norge må man nå være 21 år....jeg tenker derfor at det ikke er unaturlig å stille krav til alder. Dette også for å unngå at alt for yngre personer havner i denne drittindustrien).

- De prosituerte må betale skatt, og opparbeider seg pensjon, ect som alle andre.

Jeg tenker at dersom man setter disse kriteriene, så vil vi feks være kvitt alle utenlandske kvinner, som feks fra øst-europa, asia, afrika. Rett og slett de som må inn i prostitusjon pga nød!

Igjen står vi med et lite utvalg norske jenter, i alle fall med norsk statsborgerskap, som er over 20 år.

Det vil ikke være så veldig mange av disse, som vil velge å jobbe som prosituerte. Nettopp fordi veldig få anser dette som ett yrke de ønsker seg.

Vi vil i tillegg kvitte oss med traficking. I tillegg vil vi kvitte oss med all den kriminaliteten som følger i kjølevannet av prostitusjon. Og vi får bukt med svart arbeid som unndras statskassa.

Det vil ikke være så mange norske kvinner som selger sex....mest sannsynlig vil det være mye større etterspørsel etter sex, enn det som selges. Da vil prisen også gå lit opp. Jeg tenker....når kvinnene først skal selge sex, og "ofre" så mye av sin integritet, respekt, ydmykelse for ikke å snakke om sine følelser, ja, så synes jeg at de godt kan få 2000-3000 for ett ligg på 30 min. De skal jo trekkes skatt og arbeidsgiveravgift, feriepenger, pensjon, osv. Så får menn som ønsker å kjøpe seg sex, bla opp det det koster.

Jeg antar menn anser det som " verdt det", ut i fra alle de kommentarene i tråden her. Det er jo tross alt menn sin seksualitet vi her snakker om, og hans ære og hans makt, til å få "tømt" seg.

Det ville vært bedre hvis alt var statlig regulert, tror du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville vært bedre hvis alt var statlig regulert, tror du ikke?

Og hva tenker du på nå? På generelt sett??

D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for innlegg som identifiserer privatpersoner og oppfordring til lovbrudd.

Stjernesol, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Hvorfor skal jeg vente til Lørdagskveld for så å kanskje få meg noe med norske ONS jenter?

Når jeg bare kan ringe til ei utrolig pen jente å sette opp en time hos hun, og hun gjør alt jeg ber om.

Dette betaler jeg for og har dermed rett å tømme meg inni hun. Dette er gunstig for både kvinnen og mannen.

Selvfølgelig vis jeg hadde vært i et godt forhold og hun jeg var sammen med tente meg, ville jeg selvsagt ikke hatt behov for dette. Jeg ville vært trofast og prøvd å etablert et liv med hun. Synes derfor ikke min fortid burde hatt noe å sagt for min fremtidige hustru. Har veldig lyst å etablere meg nå, å få barn og slikt. Men sliter dessverre litt med å bygge forhold med norske kvinner. Om jeg ikke finner noen å dele livet med innen 5 år, gjør jeg heller bare ei gravid og betaler heller barnebidrag.

Om jeg kunne vært sammen med ei tidligere hore?

Absulutt, ingen problem! Vet horer er renslige og flinke til å beskytte seg mot seksuelle sykdommer. De er mye mer kresne og flinkere en norske jenter når det kommer til ubeskyttet sex. Synes faktisk norske jenter er verre horer, de har sex gratis og ubeskyttet med egentig hvem som helst, uansett hvor i verden du kommer fra!

-TS

fordi det er kvalmt og dersom du kjøper hore så tror jo folk at du ikke får deg noe på vanlig måte. Og så tror jeg at mora di har gitt deg for lite kjærlighet i barndommen siden du har et forskrudd firhold til kvinner. Du kjøper sex eller puler rundt for å fylle et tomrom innvendig. Der har du mine fordommer mot horekunder...
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er damaged goods på grunn av det her, beklager, men det eneste som kan redde deg er at du skjærer av deg kuken og blir et bedre menneske.

Vel "kuken" min har støttet unge jenter finansielt i 2år nå. Har aldri skadet kvinner, eller misbrukt de. Har bare tømt meg og de har fått betalt.

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, er en ung mann som blir snart 23, som de siste 2 årene har kjøpt kvinner. Det har ikke akkurat vært sånn "full, ung og dum i amsterdam", men mer som en livsstil her i Norge. Kvinnene har gjerne vært fra Øst Europa eller Sør-amerika. Har alltid brukt Kondom og er frisk.

Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. Tror jeg har mistet litt selvtilit når det kommer til kvinner, noe som er litt rart, for jeg ser ganske bra ut, og for noe oppmerksomhet fra kvinner når jeg er på byen, men trekker meg alltid litt tilbake...

Uansett om jeg skulle klare det, burde jeg fortelle om min fortid som kjøper? Tror det er noe som ville kommet opp uansett, alle mine venner, skole og nærmeste krets vet hva jeg gjør.

Mvh litt fortvilet og flau ung mann..

Det er ikke noe galt i det egentlig, burde ikke ha noen betydning.

Problemet er at du har sagt det til altfor mange...hvorfor har du gjort det ?

Hvis du gjør noe som er utenfor samfunnsmoralen så vil det være en dealbreaker. For alle dem som

definerer det som deres rammeverk. ihvertfall her i livet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ehm, nesten alle tar en plass mellom 1500-3000 kroner timen, om de måtte de betalt alt det du nevner osv, hadde de tjent mindre. Dessuten per idag er det ikke sånn alle kvinner kan bli horer, det er stor konkurranse om å se veldig bra ut. De norske jentene jeg vet som prosituere seg, har veldig få kunder, eldre og tar altfor mye betalt. Disse hadde jeg aldri gått til, ellers kunne jeg like godt funnet meg et ONS, med jenter som ser bedre ut.

Jeg betaler for utseende og ungdomelighet.

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Vel "kuken" min har støttet unge jenter finansielt i 2år nå. Har aldri skadet kvinner, eller misbrukt de. Har bare tømt meg og de har fått betalt.

-TS

trodde du sa du var flau over dette jeg?.. og det sier seg selv at en mann som kun ee opptatt av å tømme seg er en rimelig svær dealbreaker alene... Endret av BettyBoop
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde du sa du var flau over dette jeg?.. og det sier seg selv at en mann som kun ee opptatt av å tømme seg er en rimelig svær dealbreaker alene...

Blir nok litt for provosert av tilbakemeldingene. Mange er usakelige.

For liksom ikke helt svaret, hvorfor en kvinne ikke kan være sammen med en som var horekunde? Hvorfor er det så stor deal at man bare har tømt seg litt? Nå kommer jeg sikkert til å fortsette gå på sesjoner til jeg finner ei som aksepterer meg og kan dele livet med.

Svarene her så tyder det jo på at min eneste mulighet er å finne ei som jeg ikke kan introdusere til vennegjengen og bare gjøre gravid kjapt, før hun finner ut. Trist hva menneskesyn dere norske kvinner har til horekunder. Jeg har aldri holdt ei jente med makt, de har alltid styrt showet og de har tatt betalt.

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest New_Girl

For liksom ikke helt svaret, hvorfor en kvinne ikke kan være sammen med en som var horekunde? Hvorfor er det så stor deal at man bare har tømt seg litt? Nå kommer jeg sikkert til å fortsette gå på sesjoner til jeg finner ei som aksepterer meg og kan dele livet med.

Svarene her så tyder det jo på at min eneste mulighet er å finne ei som jeg ikke kan introdusere til vennegjengen og bare gjøre gravid kjapt, før hun finner ut. Trist hva menneskesyn dere norske kvinner har til horekunder. Jeg har aldri holdt ei jente med makt, de har alltid styrt showet og de har tatt betalt.

-TS

Du har fått 14 sider med svar på hvorfor du ikke er en ønskelig partner. At du fortsatt ikke har skjønt det er en del av problemet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-TS

Hva med at det er kriminelt? Det har ikke slått deg eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med at det er kriminelt? Det har ikke slått deg eller?

Kriminelt å kjøre for fort og, er ikke bare en dealbreaker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

-TS

det virker ikke som sex er noe spesielt for deg. Hvordan kan du ha romantisk sex med noen når sex for deg er å tømme deg? Og så er det noe med å prioritere å sløse penger på å få tømt deg.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...