Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Best å være ærlig. Kvinnens reaksjon vil naturligvis variere, men om jeg ble sammen med en som hadde alt det jeg likte på plass, og han innrømmet at han har vært horekunde, så hadde jeg ikke likt det, men så lenge det hørte fortiden til, og han ikke var full av sykdommer, så ville ikke jeg ha latt det ødelegge.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville nok hatt problemer med å ha respekt for en mann som har kjøpt sex.

Selv om jeg prøver å ikke være fordomsfull eller dømmende, så kjenner jeg inne i meg at dette faktisk ville vært noe som hadde plaget meg.

Jeg synes det er problematisk at en mann kan kjøpe sex av et annet menneske som muligens har den jobben mot sin vilje. Feks trafficing. Jeg tenker " Betyr dette ingenting for mannen?? Kan han med god samvittighet klare å tenne, og å tømme seg, i en kvinne som ligger under han og kanskje har det vondt følelsesmessig og fysisk? Fordi det ikke er noe sexuell tenning der, og fordi hun er tvunget inn i det"???

Det blir bare såpass feil i mine ører, at jeg vil ha vanskelig med å akseptere og respektere slike mennesker. Fordi jeg føler at de er onde, egoistiske og kyniske.Horekjøperen er den sterke part, hora er den svake part.

Jeg synes prostitusjon rett og slett er trist. Kikket på en dokumentar i går, om Thailand og kvinner som var ledet inn i prostitusjon mot sin vilje.

Det var rett og slett vondt å se på den dokumentaren. Stakkars mange kvinner rundt omkring i verden :frown:

Anonymous poster hash: ce8fa...fe8
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg vente til Lørdagskveld for så å kanskje få meg noe med norske ONS jenter?

Når jeg bare kan ringe til ei utrolig pen jente å sette opp en time hos hun, og hun gjør alt jeg ber om.

Dette betaler jeg for og har dermed rett å tømme meg inni hun. Dette er gunstig for både kvinnen og mannen.

Selvfølgelig vis jeg hadde vært i et godt forhold og hun jeg var sammen med tente meg, ville jeg selvsagt ikke hatt behov for dette. Jeg ville vært trofast og prøvd å etablert et liv med hun. Synes derfor ikke min fortid burde hatt noe å sagt for min fremtidige hustru. Har veldig lyst å etablere meg nå, å få barn og slikt. Men sliter dessverre litt med å bygge forhold med norske kvinner. Om jeg ikke finner noen å dele livet med innen 5 år, gjør jeg heller bare ei gravid og betaler heller barnebidrag.

Om jeg kunne vært sammen med ei tidligere hore?

Absulutt, ingen problem! Vet horer er renslige og flinke til å beskytte seg mot seksuelle sykdommer. De er mye mer kresne og flinkere en norske jenter når det kommer til ubeskyttet sex. Synes faktisk norske jenter er verre horer, de har sex gratis og ubeskyttet med egentig hvem som helst, uansett hvor i verden du kommer fra!

-TS

Anonymous poster hash: 62a03...2ab
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg vente til Lørdagskveld for så å kanskje få meg noe med norske ONS jenter?

Når jeg bare kan ringe til ei utrolig pen jente å sette opp en time hos hun, og hun gjør alt jeg ber om.

Dette betaler jeg for og har dermed rett å tømme meg inni hun. Dette er gunstig for både kvinnen og mannen.

Selvfølgelig vis jeg hadde vært i et godt forhold og hun jeg var sammen med tente meg, ville jeg selvsagt ikke hatt behov for dette. Jeg ville vært trofast og prøvd å etablert et liv med hun. Synes derfor ikke min fortid burde hatt noe å sagt for min fremtidige hustru. Har veldig lyst å etablere meg nå, å få barn og slikt. Men sliter dessverre litt med å bygge forhold med norske kvinner. Om jeg ikke finner noen å dele livet med innen 5 år, gjør jeg heller bare ei gravid og betaler heller barnebidrag.

Om jeg kunne vært sammen med ei tidligere hore?

Absulutt, ingen problem! Vet horer er renslige og flinke til å beskytte seg mot seksuelle sykdommer. De er mye mer kresne og flinkere en norske jenter når det kommer til ubeskyttet sex. Synes faktisk norske jenter er verre horer, de har sex gratis og ubeskyttet med egentig hvem som helst, uansett hvor i verden du kommer fra!

-TS

Det som skremmer meg aller aller mest å lese her inne, er at det ser ut som at mann ikke klarer å se forskjell på ett ONS vs å kjøpe/selge sex.

Det er da jeg spør: Betyr virkelig kvinnens innstilling til å ha sex så lite?? Betyr det ikke noe at i det ene tilfellet så ønsker kvinnen å frivillig ha sex? Mens i det andre tilfellet så ønsker kvinnen i utgangspunktet ikke å ha sex med deg, men gjør det i bytte mot penger.

Det er kanskje ikke rart at det er såpass mye voldtekter og incest her i denne verden, dersom menn virkelig ikke klarer å se forskjell på frivillig vs "ufrivillig" sex. Jeg setter ufrivillig i anførselstegn, fordi at den prostituerte trenger ikke å ha en hallik i ryggen, men svært få ønsker å selge sex som om de solgte is på en kafe.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som skremmer meg aller aller mest å lese her inne, er at det ser ut som at mann ikke klarer å se forskjell på ett ONS vs å kjøpe/selge sex. Det er da jeg spør: Betyr virkelig kvinnens innstilling til å ha sex så lite?? Betyr det ikke noe at i det ene tilfellet så ønsker kvinnen å frivillig ha sex? Mens i det andre tilfellet så ønsker kvinnen i utgangspunktet ikke å ha sex med deg, men gjør det i bytte mot penger. Det er kanskje ikke rart at det er såpass mye voldtekter og incest her i denne verden, dersom menn virkelig ikke klarer å se forskjell på frivillig vs "ufrivillig" sex. Jeg setter ufrivillig i anførselstegn, fordi at den prostituerte trenger ikke å ha en hallik i ryggen, men svært få ønsker å selge sex som om de solgte is på en kafe. Anonymous poster hash: ce8fa...fe8

De driter da langt i om disse kvinnene lider,de skal bare få tømt seg.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kanskje ikke rart at det er såpass mye voldtekter og incest her i denne verden, dersom menn virkelig ikke klarer å se forskjell på frivillig vs "ufrivillig" sex. Jeg setter ufrivillig i anførselstegn, fordi at den prostituerte trenger ikke å ha en hallik i ryggen, men svært få ønsker å selge sex som om de solgte is på en kafe.

Ikke rart det er voldtekter og incest, når kvinner prøver å nekte menn muligheten til å ha sex på egen premisser på samme måte som kvinner.

Anonymous poster hash: 1bccc...d2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nanne70

Synes faktisk norske jenter er verre horer, de har sex gratis og ubeskyttet med egentig hvem som helst, uansett hvor i verden du kommer fra!

-TS

Det du sier, er altså at det er bedre/mer riktig å selge kroppen sin enn å ha frivillig sex med noen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde jeg brydd meg mindre hvis det hadde vært bordeller, hvor kvinnene har beskyttelse, legeoppfølging, og at de er der av fri vilje - uten en hallik som tvinger dem. Det finnes kvinner som selger sex av fri vilje, og det kan de få lov til for min del.

Det jeg HAR problemer med er denne holdningen om at sexkjøpere i dag ikke virker å reflektere over at sexmarkedet ofte er et resultat av tvang, vold og menneskehandel. Man kan si så mye man vil at kvinnene også skal bestemme over egen kropp og få lov til å selge sex. Ja - for all del! Men problemet er at det er altfor ofte det motsatte. Kvinnen blir tvunget til å selge kroppen sin, og du som kjøper vet ikke hvem som blir tvunget og hvem som gjør det frivillig.

Derfor er det for meg en dealbreaker at du har kjøpt sex. Fordi dine verdier og egoisme rett og slett ikke klaffer med mitt verdisyn.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For min del hadde jeg brydd meg mindre hvis det hadde vært bordeller, hvor kvinnene har beskyttelse, legeoppfølging, og at de er der av fri vilje - uten en hallik som tvinger dem. Det finnes kvinner som selger sex av fri vilje, og det kan de få lov til for min del.

Det jeg HAR problemer med er denne holdningen om at sexkjøpere i dag ikke virker å reflektere over at sexmarkedet ofte er et resultat av tvang, vold og menneskehandel. Man kan si så mye man vil at kvinnene også skal bestemme over egen kropp og få lov til å selge sex. Ja - for all del! Men problemet er at det er altfor ofte det motsatte. Kvinnen blir tvunget til å selge kroppen sin, og du som kjøper vet ikke hvem som blir tvunget og hvem som gjør det frivillig.

Derfor er det for meg en dealbreaker at du har kjøpt sex. Fordi dine verdier og egoisme rett og slett ikke klaffer med mitt verdisyn.

Tror du alle horene som jobber i Red Light District jobber der av fri vilje?

Anonymous poster hash: e8e0a...689

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Det du sier, er altså at det er bedre/mer riktig å selge kroppen sin enn å ha frivillig sex med noen.....

Det er en gjenganger at horekunder og de som støtter opp om industrien ikke klarer eller vil se forskjell på frivillighet og tvang.

Og så prøver de å se mindre skyldig ut ved å fremstille alle kvinner som horer.

For min del er det ikke sexkjøpet som er verst, det er holdningene som følger med.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du alle horene som jobber i Red Light District jobber der av fri vilje?

Nei - hvor har jeg sagt det?

(...og slike innlegg irriterer gørra av meg..)

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei - hvor har jeg sagt det?

(...og slike innlegg irriterer gørra av meg..)

Du skriver: "For min del hadde jeg brydd meg mindre hvis det hadde vært bordeller, hvor kvinnene har beskyttelse, legeoppfølging, og at de er der av fri vilje - uten en hallik som tvinger dem."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "For min del hadde jeg brydd meg mindre hvis det hadde vært bordeller, hvor kvinnene har beskyttelse, legeoppfølging, og at de er der av fri vilje - uten en hallik som tvinger dem."

Ja - og med det så mente jeg at det hadde vært ok med slike bordeller. Gjerne statlig styrte.

Jeg er ikke så naiv at jeg tror at vi vil klare å komme prostitusjonen til livs, derfor vil jeg gjerne at vi skal gjøre det så trygt og sikkert som mulig for de prostituerte. Så kan de som på død og liv må kjøpe sex også være sikre på at de kjøper av en kvinne som selger frivillig, og ikke en som blir tvunget til det av lugubre bakmenn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

(...)Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. (...)

Der mistet du meg. Man snakker ikke kvinner inn i forhold!

Og sexkjøp er kriminelt, og vanekriminelle holder man seg unna. Særlig de som synes at andres kropp er en grei ting å betale seg til. Æsj.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja - og med det så mente jeg at det hadde vært ok med slike bordeller. Gjerne statlig styrte.

Jeg er ikke så naiv at jeg tror at vi vil klare å komme prostitusjonen til livs, derfor vil jeg gjerne at vi skal gjøre det så trygt og sikkert som mulig for de prostituerte. Så kan de som på død og liv må kjøpe sex også være sikre på at de kjøper av en kvinne som selger frivillig, og ikke en som blir tvunget til det av lugubre bakmenn.

Joda, du er ganske naiv. Du snakker om "slike bordeller". Så jeg får spørre deg igjen. I Amsterdam har de bordeller. Tror du alle horene der selger frivillig og ikke blir tvunget av bakmenn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, du er ganske naiv. Du snakker om "slike bordeller". Så jeg får spørre deg igjen. I Amsterdam har de bordeller. Tror du alle horene der selger frivillig og ikke blir tvunget av bakmenn?

Jeg snakker ikke om bordeller i Amsterdam (er disse statlig styrte, forresten?). Jeg snakker om at man må tenke nytt og opprette bordeller som opererer under kontrollerte former. Det betyr at man legaliserer sexkjøp igjen, men med strenge reguleringer.

Får man prostitusjonen legalisert og opp i dagen, slipper man unna de kriminelle elementene. Jeg tenker da at man har større mulighet for å bli kvitt undergrunnsvirksomheten, siden markedet ikke er der lenger.

Endret av Petra75
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke rart det er voldtekter og incest, når kvinner prøver å nekte menn muligheten til å ha sex på egen premisser på samme måte som kvinner.

Anonymous poster hash: 1bccc...d2d

Slike svar og syn på verden som du her skisserer, var akkurat slike mennesker som jeg antydet til i mitt innlegg som du her svarte på.

Du likestiller kjøp av sex med det å ha frivillig sex mellom to parter???

Djeeses....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker ikke om bordeller i Amsterdam (er disse statlig styrte, forresten?). Jeg snakker om at man må tenke nytt og opprette bordeller som opererer under kontrollerte former. Det betyr at man legaliserer sexkjøp igjen, men med strenge reguleringer.

Får man prostitusjonen legalisert og opp i dagen, slipper man unna de kriminelle elementene. Jeg tenker da at man har større mulighet for å bli kvitt undergrunnsvirksomheten, siden markedet ikke er der lenger.

Utopia.

Statlige bordeller betyr mer etterspørsel. Hvem skal så fylle den økte etterspørselen? Skal NAV foreslå prostitusjon som et yrke for arbeidsledige?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utopia.

Statlige bordeller betyr mer etterspørsel. Hvem skal så fylle den økte etterspørselen? Skal NAV foreslå prostitusjon som et yrke for arbeidsledige?

Ifølge andre i denne tråden kjøper visst de fleste menn sex (jeg tror nok kanskje ikke det er helt sant, men dog..). Jeg tror etterspørselen vil være noenlunde konstant. Og nei, jeg ser ikke for meg at NAV skal holde prostituerte.

Siden du er så uenig i mine tanker - hvordan mener du man best kan løse problemet trafficking/prostitusjon?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...