AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #181 Del Skrevet 10. august 2014 homofili var straffbart før man visste bedre. Horekjøp er straffbart nå Jepp, samme problemstilling. Horekjøp er straffbart før man vet bedre. Snart blir det lovlig igjen og da spør jeg på nytt. Når det er lovlig, hvorfor skal TS trenge tilgivelse? Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #182 Del Skrevet 10. august 2014 Nei! Anonymous poster hash: d870b...cbf Så ikke bruk tulleloven som et argument da. Si at dere ikke takler det fordi dere er irrasjonelle, ulogiske vesener som ikke klare å forstå deres egne reaksjoner. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #183 Del Skrevet 10. august 2014 Homofili var også straffbart. Ikke et argument, Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Homofile betaler ikke folk for sex! Deres livsstil plager ingen andre. Sexkjøpere betaler kvinner/menn i nød (JA noen få gjør det selv om de har andre alternativ, men det er et fåtall). Det er en bransje preget av menneskehandel, vold og tvang. Det er et poeng! Det er en grunn til at det i 2014 er lov å være homofil og ulovlig å kjøpe sex!!Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #184 Del Skrevet 10. august 2014 Homofile betaler ikke folk for sex! Deres livsstil plager ingen andre. Sexkjøpere betaler kvinner/menn i nød (JA noen få gjør det selv om de har andre alternativ, men det er et fåtall). Det er en bransje preget av menneskehandel, vold og tvang. Det er et poeng! Det er en grunn til at det i 2014 er lov å være homofil og ulovlig å kjøpe sex!!Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 Så ditt eneste argument mot kjøp av sex er at det er ulovlig. Men hva om kjæresten din kjøpte sex før det ble ulovlig - eller hvis han kjøper sex steder det er lovlig? Da er det selvfølgelig greit? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanne70 Skrevet 10. august 2014 #185 Del Skrevet 10. august 2014 TS og dere andre som synes at kjøp av sex er greit - ville dere ha syntes at det var ok at dama deres hadde solgt sex tidligere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #186 Del Skrevet 10. august 2014 Min personlige erfaring blant dem jeg kjenner er at det er menn som allerede har draget på damer som kjøper mest sex. Og de har vært sammen med maaange jenter. De som ikke har draget fra før er som regel litt mer sjenerte også når det kommer til prostituerte, og har ofte en påtatt moralisme rundt det (høres litt ut som jentene her inne). Face it jenter, dere liker bad boys. Dere vil heller ha en utro, horekjøpende drittsekk, enn en snill og kjedelig fyr med liten tiss. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 10. august 2014 #187 Del Skrevet 10. august 2014 Min personlige erfaring blant dem jeg kjenner er at det er menn som allerede har draget på damer som kjøper mest sex. Og de har vært sammen med maaange jenter. De som ikke har draget fra før er som regel litt mer sjenerte også når det kommer til prostituerte, og har ofte en påtatt moralisme rundt det (høres litt ut som jentene her inne). Face it jenter, dere liker bad boys. Dere vil heller ha en utro, horekjøpende drittsekk, enn en snill og kjedelig fyr med liten tiss. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Er det de to valgene jeg har? Utro horekunde eller kjedelig og liten tiss? Da hadde jeg valgt singellivet, gitt. Hva har foresten størrelsen på tissen med dette å gjøre? Vokser den proporsjonalt med drittsekktendensene? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #188 Del Skrevet 10. august 2014 Er det de to valgene jeg har? Utro horekunde eller kjedelig og liten tiss? Da hadde jeg valgt singellivet, gitt. Hva har foresten størrelsen på tissen med dette å gjøre? Vokser den proporsjonalt med drittsekktendensene? Nei, bare et symbol på hvor overfladiske dere jenter er når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 10. august 2014 #189 Del Skrevet 10. august 2014 Nei, bare et symbol på hvor overfladiske dere jenter er når det kommer til stykket. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Overfladisk fordi jeg ikke vil ha en som kjøper sex? Vet du, det kan jeg leve fint med. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #190 Del Skrevet 10. august 2014 Grunnen til at en som deg ts hadde vært en totalt deal breaker for meg er fordi jeg rett og slett ikke følelsesmessig hadde taklet det. Det hadde gnaget på meg og vært som en mørk sky over alt du hadde foretatt deg i relasjon til meg. Jeg hadde overhodet ikke klart å stole på at du kom til å være trofast og ikke falle tilbake til tidligere livsstil. Hadde hatt problemer med at du har hatt en livsstil som jeg anser som langt utenfor hva jeg vil kalle etisk. Hadde også vært deallbreaker om hadde et nytt ONS hver helg over lengre tid, selv om mange ONS helt klart er å foretrekke fremfor sexkjøp på mitt etiske kompass. Jeg har ikke noe problem med at flere av mine venner og bekjente har ONS, de har jeg ikke tenkt å bli sammen med og dermed har jeg ikke noe problemer med at de velger en slik livsstil. Men i det det er snakk om en som skal være MIN partner, så vil det spille en rolle hva slags seksuelle historie han har og ikke minst hva slags holdninger og menneskesyn han har. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #191 Del Skrevet 10. august 2014 Grunnen til at en som deg ts hadde vært en totalt deal breaker for meg er fordi jeg rett og slett ikke følelsesmessig hadde taklet det. Det hadde gnaget på meg og vært som en mørk sky over alt du hadde foretatt deg i relasjon til meg. Jeg hadde overhodet ikke klart å stole på at du kom til å være trofast og ikke falle tilbake til tidligere livsstil. Hadde hatt problemer med at du har hatt en livsstil som jeg anser som langt utenfor hva jeg vil kalle etisk. Hadde også vært deallbreaker om hadde et nytt ONS hver helg over lengre tid, selv om mange ONS helt klart er å foretrekke fremfor sexkjøp på mitt etiske kompass. Jeg har ikke noe problem med at flere av mine venner og bekjente har ONS, de har jeg ikke tenkt å bli sammen med og dermed har jeg ikke noe problemer med at de velger en slik livsstil. Men i det det er snakk om en som skal være MIN partner, så vil det spille en rolle hva slags seksuelle historie han har og ikke minst hva slags holdninger og menneskesyn han har. Fantastisk at dere jenter faktisk tror selv at dette er er noe dere får vite. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 10. august 2014 #192 Del Skrevet 10. august 2014 finnes det noen kvinner som det ikke er dealbreaker for, er nok et mye bedre spørsmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #193 Del Skrevet 10. august 2014 Så ditt eneste argument mot kjøp av sex er at det er ulovlig. Men hva om kjæresten din kjøpte sex før det ble ulovlig - eller hvis han kjøper sex steder det er lovlig? Da er det selvfølgelig greit? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Nei det er ikke mitt eneste argument mot kjøp av sex. Jeg ble stilt spørsmålet: Hvorfor må de som kjøper sex "be om tilgivelse"? Folk som bryter loven må regne med å måtte svare for seg.. Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #194 Del Skrevet 10. august 2014 Jeg må bare spørre, no offence, er du gift/har du noen gang hatt type? Å kreve at typen ikke skal tenne på deg bare fordi du ikke har lyst en gang er pågrensen til latterlig i mitt hode. Det vil jo egentlig si at DU skal styre tenningsmønsteret hans. Dersom du ikke er tent og vi ha sex skal ikke han ville det heller. Er du sikker på at du ikke egentlig tenner på dominansen? Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Jada, jeg har samboer på 9 året. Altså, ikke missforstå meg. Mannen kan feks være tent og ha lyst på sex. Si han prøver seg, og ønsker sex. Kanskje akkurat der og da så har jeg ikke lyst på sex. Jeg har ikke lyst på å knulle. Når han skjønner det, så har han heller ikke lyst å ligge med meg. Men han kan fortsatt ha en ståpikk....skjønner du? Altså. Han lever sitt eget tenningsmønster, men for å ha lyst å ligge med meg, så er hans lyst avhengig av at jeg også vil knulle. DEtte er da ikke uvanlig?? Jeg vet om flere menn som mister "lysten" dersom de skjønner at de skal ligge å peise på ei dame som egentlig ligger der og venter på at det hele skal bli "overstått", eller feks om jenta får vondt. Har ikke jeg lyst på sex, men mannen er kåt, så pleier vi ofte å løse det med ett ronk/sug. Og det er en ganske god løsning for meg. Jeg skjønner jo at vi ikke alltid tenner og er kåte samtidig, men å ronke han er jo ikke ubehagelig for meg. Men om jeg skulle ha ligget med han uten å ha lyst på sex, ville det ikke blitt noe godt for meg. Det er også utrolig viktig for meg at mannen min er sånn. Jeg hadde blitt lei meg om han kunne vært av typen som bare peiset på, selv om jeg ikke hadde lyst/fikk ubehag,ect. Da hadde nok forholdet sluknet ganske så raskt fra min side, samt respekten for han. Anonymous poster hash: ce8fa...fe8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 10. august 2014 #195 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Fantastisk at dere jenter faktisk tror selv at dette er er noe dere får vite.Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Heldigvis er ikke alle menn løgnere, og alle har heller ingen grunn til å holde fortiden skjult. Så jo, det finnes mange menn der ute man kan vite hele sannheten om. Red. Jeg går neppe i kategorien jente. Jeg er en voksen kvinne som er langt fra naiv og har overhodet ikke noe rosenrødt blide av hvordan livet eller et forhold forløper. Endret 10. august 2014 av AUG---UAG 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 10. august 2014 #196 Del Skrevet 10. august 2014 Dessverre en dealbreaker for meg. Det sier mye om ditt syn på kvinner og sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chloe87 Skrevet 10. august 2014 #197 Del Skrevet 10. august 2014 TS, hva hadde du syntes hvis ei jente hadde kjøpt sex? Hadde ikke det vært turn off? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 10. august 2014 #198 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) TS og dere andre som synes at kjøp av sex er greit - ville dere ha syntes at det var ok at dama deres hadde solgt sex tidligere? Først av alt blir utgangspunktet "dere som syns at kjøp av sex er greit" litt tullete og generaliserende, så jeg må først si noe om det før jeg plasserer meg selv ettertrykkelig i den båsen du kanskje er ute etter at noen skal plassere seg i. Det er, som jeg ser det, en viss forskjell på det å kjøpe sex av en gateprostituert (et sannsynlig offer for menneskehandel og lugubre bakmenn) og en selvstendig næringsdrivende på innemarkedet. Jeg ser absolutt ingenting galt med å kjøpe en tjeneste - eller en vare - som noen tilbyr av egen fri vilje (i den grad man i det hele tatt kan snakke om "fri vilje" uansett hvilket yrke det måtte gjelde). Det prinsippet gjelder for meg både når det kommer til prostitusjon, narkotikahandel, renholdstjenester, håndtverkerarbeid eller hva det måtte være. Jeg er ikke interessert i å kjøpe noe som helst av tjenester - eller varer - fra mennesker som jobber på slavekontrakt. Men en kontrakt mellom to voksne, selvstendige mennesker er ingen andres anliggende og heller ikke noe jeg ser på som noe etisk/moralsk problem. Så over til spørsmålet ditt: Svaret er at jeg vil se an personen, slik jeg ville med hvem som helst. Det som er viktig for meg hos en kjæreste er at hun er oppegående og intelligent, innehar integritet fremfor prinsessementalitet og behandler andre mennesker (inkl. meg og andre menn) med respekt. Hun bør ha levd litt, og hun bør også være istand til å bruke sin livserfaring til å kunne se litt lengre enn til sin egen nesetipp. Den regelen gjelder uansett om det måtte være snakk om en tidligere prostituert (jeg sier "tidligere" fordi jeg i utgangspunktet vil at sex skal være en eksklusiv del av et forhold), ei som selger/dyrker hasj/marihuana eller om det gjelder ei som er førskolelærer eller advokat. Dersom de menneskelige kvalitetene er på plass, har jeg ingenting imot å ha en kjæreste som tidligere har solgt sex. Faktisk vil jeg påstå at det i så tilfelle ville vært noe utenom den normale, kjedelige, A4, overbeskyttede arbeiderpartikvinnen som gir meg kvelningsfornemmelser innen toppen en halv time med sosial omgang. Endret 10. august 2014 av evnukken 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ungoliant Skrevet 10. august 2014 #199 Del Skrevet 10. august 2014 Spørsmål TS: kunne du vært sammen med en tidligere prostituert? Du kan ikke forvente at "vanlige" jenter ønsker et forhold med en som har kjøpt sex. Hvis du skal bli godtatt som kjæreste må du nok velge en som er på ditt eget "nivå". 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #200 Del Skrevet 10. august 2014 Nei det er ikke mitt eneste argument mot kjøp av sex. Jeg ble stilt spørsmålet: Hvorfor må de som kjøper sex "be om tilgivelse"? Folk som bryter loven må regne med å måtte svare for seg..Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 Dere jenter her inne er ikke lite stormannsgale. Først så tror dere at dere har magiske evner og kan lese tanker, så forventer dere at menn skal be dere om "tilgivelse" for noe som overhodet ikke angår dere. Vær glad om dere får en type som orker å bruke dere som noe annet enn tømmestasjon. Om han har kjøpt sex eller ikke er det siste dere skal bry dere om. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå