Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde det fortsatt vært hakeslepp og knis om hun jevnlig kjøpte sex av ulike prostituerte menn? Og syntes det var helt OK å kjøpe andre menneskers kropp?

Du så formodentlig at jeg skrev "... min mest umiddelbare reaksjon..."? Nei, jeg synes ikke det ok, farget som jeg er av det samfunnet jeg lever i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det ville vært en dealbreaker for meg. Både fordi jeg ikke ønsker en partner som har hatt mange seksualpartnere før meg (dette omfatter også de som har hatt mange ons), men også fordi jeg ikke kan tro du kan være sikker på at ingen av dem du har kjøpt sex av var ofre for trafficking eller under press på andre måter. Dessuten ville jeg alltid vært redd for at hvis det var noe jeg sa nei til å prøve i sengen, så ville du bare trekke på skuldrene og kjøpe deg denne seksuelle opplevelsen bak min rygg.

Anonymous poster hash: bbcf1...74b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ikke tatt i en stormannsgal eks-prostituert med ildtang heller. Kun de aller mest desperate menn ville tatt til takke med det. Så lykke til.

Anonymous poster hash: 1bccc...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære looser. Våre veier vil aldri møtes så ingen fare for at jeg trenger å avise deg. "Stormannsgalskap .. eh? .." - du gir ingen mening og dummer deg loddrett ut. Vet; du vil aldri forstå det selv. La meg gjette.. du eier ikke empati blant mye annet.

Anonymous poster hash: c25f6...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk kjære looser. Våre veier vil aldri møtes så ingen fare for at jeg trenger å avise deg. "Stormannsgalskap .. eh? .." - du gir ingen mening og dummer deg loddrett ut. Vet; du vil aldri forstå det selv. La meg gjette.. du eier ikke empati blant mye annet.

Nei, jeg håper ikke jeg vanker i miljøer med eks-horer.

Anonymous poster hash: 1bccc...d2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du "vanker" med deg selv. Fair nok det- er ikke alle som klarer det å få noen til å like en på ordentlig...wonder why...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dealbreaker og turn OFF! Hvorfor skal man godta noen på et annet nivå enn seg selv, ja altså neitakk til sexkjøp OG ons. Dette har da bare med at man har forskjellig syn på ting og hvordan man vil leve livet sitt,jeg sier ikke at jeg er bedre enn de som velger den stilen, bare godta det og at man sitter ikke derfor automatisk på sin høye hest og prøver moralisere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på den. Makan til å kaste sten i glasshus.

Her har du altså ei dame som ikke har blitt tvunget til prostitusjon, som ikke trengte penger til dop... Men bare trengte å betale regningene sine?

Og som da sitter altså igjen med forakt ovenfor de mennene som generøst ga henne penger for en vare hun tilbydde. Og så snakker hun med avsky over amoralske menn?

Hun vil sikkert ikke nå at andre skal dømme henne som hore, men hvordan kan hun da forvente dette når hun svarer med samme mynt ovenfor sine ex-kunder? Merkelig...

Anonymous poster hash: 65c7d...767

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer meg selv OG horekunder. Du vet zero om min historie som ikke ligner noe jeg til dags dato har lest her de 2 årene jeg har fulgt med her. Som sagt jeg forakter meg selv for at jeg kom i situasjonen da dette var utvei (på annet kontinent), og jeg føler avsky mot kunder; menn som kjøpte meg som et stykke kjøtt. At de var så "snille" og betale meg for noe vanlige menn deler med sin kjære,.det teller ikke som altruistisk handling i min bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei.

Min samboer har kjøpt sex ved én anledning. Eller, det var kompisen hans som betalte da de var på guttetur. Men det utgjør ingen forskjell for meg egentlig. Han var ung og dum, og det har ikke gjentatt seg. Han fortalte det også til meg uoppfordret. Derfor har jeg lagt det bak meg, og det var ingen dealbreaker.

Hadde det imidlertid vært slik at dette var noe han gjorde på fast basis, og at vennene hans også visste om det, så hadde det vært en helt annen sak. Jeg ville aldri vært sammen med en slik mann. Det vitner om et kvinnesyn jeg ikke liker. Ei heller forstår jeg hvorfor noen må kjøpe sex. Det er jo ingen problem å få gratis. Én gang for å se what the fuzz is about, er ok. Mer enn det er dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest The damned

Må innrømme at jeg hadde tenkt "hva er galt med deg?" hvis jeg hadde møtt en mann som kjøpte sex regelmessig.

Det er kanskje basert på fordommer, men de jeg vet om som kjøper sex regelmessig er ikke normale menn som jeg hadde ønsket et forhold med.

Kvinnesynet deres er helt forferdelig, så nei takk.

Så ja det hadde vært en dealbreaker for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dømmer meg selv OG horekunder. Du vet zero om min historie som ikke ligner noe jeg til dags dato har lest her de 2 årene jeg har fulgt med her. Som sagt jeg forakter meg selv for at jeg kom i situasjonen da dette var utvei (på annet kontinent), og jeg føler avsky mot kunder; menn som kjøpte meg som et stykke kjøtt. At de var så "snille" og betale meg for noe vanlige menn deler med sin kjære,.det teller ikke som altruistisk handling i min bok!Anonymous poster hash: c25f6...d29

Hvorfor tok du betalt?

Kanskje du tente på dette her?

Isåfall du ikke vil hore mer er det jo bare å levere tilbake pengene du har fått urettmessig, - er det ikke?

Eller kanskje du føler at du fortjener pengene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA. dealbraker delux……………………hadde i tillegg glemt fyren etter tja… tatt meg 15 min sånn ca

Anonymous poster hash: 20078...6bb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

"Horekjøp" er ikke dealbreaker for meg dersom det har forekommet før min tid, altså før jeg kom i kontakt med den aktuelle mannen. Skjer det etter at vi er definiert som et par anser jeg det som utroskap på lik linje med annen seksuell kontakt utenfor forholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ei heller forstår jeg hvorfor noen må kjøpe sex. Det er jo ingen problem å få gratis.

For veldig, veldig mange er det omtrent umulig å ha gratis sex (med mindre man leter blant de aller minst attraktive, men da er jo hele poenget borte). Det betyr ikke at jeg forsvarer sexkjøp.

For kvinner er det lett å ha sex gratis. For menn er det betydelig vanskeligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne aldri blitt sammen med en mann som har kjøpt horer i 2 år.

Hvis jeg hadde visst det da... Hvis han ikke hadde sagt det og jeg fikk høre det, fordi det var noe som alle visste liksom, så ville det vært enda verre.

Om han hadde fortalt det selv, ville det vært bedre. Skal jo aldri si aldri. Er man veldig forelsket, så tåler man jo en del, men ville nok vært tungt å svelge dette

Anonymous poster hash: adb83...745
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over at noen av disse prostituerte du har benyttet deg av kan være offer for menneskehandel?

Greit nok om en kvinne velger selv å selge kroppen for å finansiere ferieturer,dyre vesker osv,men her kan det være snakk om unge kvinner som ikke har noe valg. Kanskje ble de lovet jobb på hotell i Norge og endte opp som sexslaver?

Men det betyr vel ikke så mye så lenge du får dekket behovene dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...