Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest KeyserSoze

Har dere sett dokumenterer om "human trafficking"? Da foreslår jeg dere gjør det. Tviler på at mannfolka spør først om hun er hore frivillig eller ikke :P så lenge man er villig til å kjøpe sex vil menneskehandel aldri slutte.

Men hvorfor bry seg, right?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dere sett dokumenterer om "human trafficking"? Da foreslår jeg dere gjør det. Tviler på at mannfolka spør først om hun er hore frivillig eller ikke :P så lenge man er villig til å kjøpe sex vil menneskehandel aldri slutte.

Mulig noen blir tvunget, men så lenge kundene betaler og bare tømmer seg, og ikke gjør noe vondt med de. Så er det bare bakmennene politiet burde fokusere på og ikke kundene.

De jeg har møtt har fremstått veldig selvstendige og gjort det bare for pengene sin del. Har aldri fått noen vibber mot at dette var mot deres vilje.

Den filmen du linker til, er feministisk propaganda og jeg gidder ikke engang å se de 2 siste mintuttene.

-TS

Anonymous poster hash: 62a03...2ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nanne70

Mulig noen blir tvunget, men så lenge kundene betaler og bare tømmer seg, og ikke gjør noe vondt med de. Så er det bare bakmennene politiet burde fokusere på og ikke kundene.

De jeg har møtt har fremstått veldig selvstendige og gjort det bare for pengene sin del. Har aldri fått noen vibber mot at dette var mot deres vilje.

Den filmen du linker til, er feministisk propaganda og jeg gidder ikke engang å se de 2 siste mintuttene.

-TS

Det blir ikke greit for det. Du har ikke tilstrekkelig gjennomtenkte argumenter til å overbevise meg og flere andre i tråden her om at det å gå jevnlig til horer (og bruke masse penger på det) er noe som burde få allmenn aksept. Tvert i mot, jo mer du skriver, desto mer framstår du som både egoistisk, selvsentrert og umoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

-TS

om man skal stoppe bakmennene må man slutte å hjelpe de å tjene penger på menneskesalg. Og ved å slitte å kjøpe sex så bidrar man til at bakmennene finner ut at horer ikke er god business lenger. Endret av BettyBoop
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

om man skal stoppe bakmennene må man slutte å hjelpe de å tjene penger på menneskesalg. Og ved å slitte å kjøpe sex så bidrar man til at bakmennene finner ut at horer ikke er god business lenger.

Det er vel bedre at horene sitter i fengsel for narkotikasmugling, innbrudd og andre forbrytelser da. Dersom de ikke kan tjene penger ved sex-salg og ikke får jobb er det ikke så mange andre valg for de som er selvstendige.

Selvsagt enda værre for de som har bakmenn, da blir det kansje mer vold og dritt for å få ex-horene til å gjøre andre ting.

Anonymous poster hash: 1fb07...4b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Det er vel bedre at horene sitter i fengsel for narkotikasmugling, innbrudd og andre forbrytelser da. Dersom de ikke kan tjene penger ved sex-salg og ikke får jobb er det ikke så mange andre valg for de som er selvstendige.

Selvsagt enda værre for de som har bakmenn, da blir det kansje mer vold og dritt for å få ex-horene til å gjøre andre ting.

Anonymous poster hash: 1fb07...4b3

man kan jo hjelpe jenter fra u land å få en utdannelse slik at de kan få et godt liv med en normal jobb når de blor voksne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dealbreaker for meg er folk som kjøper sjokolade og jeans! Det er mange barnearbeidere blant kakao-bønder, og tekstilarbeidere i Asia jobber 12-timers dager 30 dager i mnd, og må betale leie for å bo på fabrikken.

Det er jo en annen debatt da..

Kunne jo liksågodt spurt; hva er galt med verden?!

Begynner man på det er det jo ingen mening i noen ting til slutt..

Anonymous poster hash: 33fe5...1c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se mennene som svarer her;

Sitter på kvinneguiden og rakker ned på norske kvinner, og sier vi burde være glad noen orker å ha oss, og alt kvinner skriver her inne er feminisme eller så er vi hjernevaska..

Vel, det er ikke meg som må BETALE for at noen skal orke å være sammen med meg, og det er ikke meg som sitter på et manneforum for å spre mitt hat mot menn.. oh the irony!!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker

Du skal ha for å møte aggresjon med vennlighet (uvanlig bra trekk) - men det jeg trenger er en bordellkjede hvor jeg kan plukke fra en liste hva slags type dame som skal få klemme meg, ta på meg og la meg knulle henne uten sykdommer og forpliktelser. En slags luksuskjede med SATS-medlemsskap.

Jeg er nysgjerrig: Fikk du lite kjærlighet som barn? Hadde du en fraværende far og en mor som var ustabil eller drakk, sånn at du innerst inne var kjemperedd og følte deg alene, og begynte å kompensere for følelsen av å være liten, hjelpesløs og verdiløs, med sinne, hat og arroganse?

Anonymous poster hash: 9d151...b95

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tenker du over de østeuropeiske mennene som har bygget byggene du går i i Norge sin livssituasjon? Hva med den somaliske mannen som feier gata du går på?

Unngår du gater og bygg som blir bygget og vedlikeholdt av importerte fremmedarbeidere til ulovlig lave lønninger som bor i små brakker og telt mens de er her?

Anonymous poster hash: 9612b...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HeiHade

Definitivt dealbreaker og jeg hadde villet vite det med en gang så jeg kan slutte å/unngå å ligge med en slik mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt å se mennene som svarer her;

Sitter på kvinneguiden og rakker ned på norske kvinner, og sier vi burde være glad noen orker å ha oss, og alt kvinner skriver her inne er feminisme eller så er vi hjernevaska..

Vel, det er ikke meg som må BETALE for at noen skal orke å være sammen med meg, og det er ikke meg som sitter på et manneforum for å spre mitt hat mot menn.. oh the irony!!

Har så langt ikke funnet noen manneforum. Hvis du vet om noen, så tar jeg gjerne imot tips.

Vi har egentlig bare Diskusjon.no og VGD (begge kjønnsnøytrale), utenom Kvinneguiden. På de to førstnevnte stedene virker det som at snittalderen er veldig lav.

Endret av norw
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det jeg mener, er at det i seksuelle forhandlinger er slik at kvinnens makt blir mer redusert enn menns makt ved mulighet for å kunne kjøpe sex. Dersom kvinnen drar sexnekt-kortet på hjemmebane, så drar typen bare på byen og kjøper seg fitte, kjapt, trygt og billig, kiwi, kiwi. Dette reduserer kvinnens mulighet til å bedrive utpressing.

Det er nå engang slik at det er en overvekt av menn som ønsker seg en kjappis. Dette gjør at kvinner kan vasse i tilbud. Når menn da bare kan kjøpe seg noe, så får kvinner en annerledes markedssituasjon. De blir ikke påspandert like mye, det er ikke alle overvektige og assymetriske kvinner som får seg noe like lett på byen etc.

Videre så er det å kjøpe horer et sosialt stigma. Kvinner er redde for sin egen sosiale status ved å være sammen med en som blir tatt for å kjøpe horesex. Deretter ønsker kvinnen å gi mannen all skyld for at det er forbundet med skam å være hore.

Kvinner er lavmål, og menn som støtter kvinner ufyselige krek.

Situasjonen du beskriver er jo selve definisjonen på utpressing. "Enten stiller du opp og har sex med meg på sekundet, for nå er jeg kåt, ellers drar jeg og kjøper en hore i stedet".

Anonymous poster hash: 09285...13e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er virkelig en deal breaker, fordi det sier utrolig mye om tankesettet til en person og hvilke verdier og prinsipper den personen har!

Endret av Hesitation
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Denne tråden er den sykeste jeg har lest noensinne. Og da tenker jeg på TS og de få andre guttene som har skrevet. Det oser bitterhet og raseri av dere. Noen her er utrolig sint på kvinner, fordi de mener kvinner har en slags "sexmakt", og noen er sur (forbanna) fordi noen kvinner stoler på mennene deres osv. Det er jo bare helt ufattelig. Merker virkelig at noen menn på dette forumet sliter med mye og har det ganske kjipt.. Jøss.

Anonymous poster hash: 3b5de...df1

De virker bitre fordi kvinnen har "makten" tim å bestemme når det blir sex, altså frustrerer det dem noe grenseløst at en kvinne kan si nei til sex. Av argumentasjonen virker det som de ønsker seg en verden der kvinnen aldri sier nei, men stiller opp enten hun faktisk ønsker sex eller ikke selv.

Anonymous poster hash: 09285...13e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vel det er ikke jeg som må BETALE for at noen skal klippe håret mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

man kan jo hjelpe jenter fra u land å få en utdannelse slik at de kan få et godt liv med en normal jobb når de blor voksne

Hvor mange jenter har du hjulpet slik? Og hva med guttene?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

det er ikke lov å kjøpe mennesker. Slaveri er forbudt

Det er lov å kjøpe tjenester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...