Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Nanne70

Er 22år, synes du ikke tilbakemeldingene jeg har fått, har vært litt for overdrevet?

Sliter egentlig bare med å opprettholde samtaler og kontakt med kvinner.

-TS

Anonymous poster hash: 62a03...2ab

Men kjære deg, hva forventet du egentlig? Selvsagt vil du ha problemer med å opprettholde samtaler og kontakt med kvinner når du kun ser dem som objekter og ikke som personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest New_Girl

Hadde du sagt takk og farvel om du var gravid eller hadde barn med mannen din?

Hva hadde du sagt om sønnen din var akkurat som meg? Du skjønner de aller fleste gutter på min alder (20-25), har absulutt ingenting imot å gå til prosituerte. Det kan jeg love deg!

Tviler sterk på at du er villig til å forlate familielivet for feministiske prinsipper.

Tror planen min fremover er å bare gjøre ei gravid og så for det heller komme ut senere.

-TS

ja, jeg hadde forlatt deg selv om jeg gravid. Dine verdier og holdninger sammenfaller overhodet ikke med mine.

Er ikke "feministiske" prinsipper, det er mine prinsipper.

jeg vet du liker å fortelle deg selv at det er så vanlig å kjøpe sex, og at "alle" gutter syns dette er greit, men det tror jeg rett og slett ikke er sant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva hadde du sagt om sønnen din var akkurat som meg? Du skjønner de aller fleste gutter på min alder (20-25), har absulutt ingenting imot å gå til prosituerte. Det kan jeg love deg!

Tviler sterk på at du er villig til å forlate familielivet for feministiske prinsipper.

Tror planen min fremover er å bare gjøre ei gravid og så for det heller komme ut senere.

-TS

Hva skal du med barn, egentlig? Dette viser bare at du har null respekt for kvinner.

Anonymous poster hash: 67e07...7f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du med barn, egentlig? Dette viser bare at du har null respekt for kvinner.

Anonymous poster hash: 67e07...7f2

Jeg har veldig lyst på barn, som alle andre? Skulle bare så gjerne hatt noen å fostre dem opp med. Har så utrolig lyst på en sønn. Skal selvfølgelig vente noen år, men det kommer.

Har tenkt på å reise utenlands for å finne kvinne, blir vel en plass i Øst Europa der dette er helt normalt, men vil heller å prøve å finne ei snill norsk dame først.

-TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-TS

Hadde jeg hatt en sønn slik som deg hadde jeg skammet meg over meg selv. Da hadde jeg innsett at jeg har lært opp barna mine helt feil verdier.

Anonymous poster hash: e8e0a...689

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst på barn, som alle andre? Skulle bare så gjerne hatt noen å fostre dem opp med. Har så utrolig lyst på en sønn. Skal selvfølgelig vente noen år, men det kommer.

Har tenkt på å reise utenlands for å finne kvinne, blir vel en plass i Øst Europa der dette er helt normalt, men vil heller å prøve å finne ei snill norsk dame først.

-TS

Synes du det hadde vært greit om sønnen din hadde kjøpt sex?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Han hadde vel blitt med, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absulutt! Hadde faktisk oppfordret ham til det. Du lærer utrolig mye om hva du liker og ikke liker gjennom disse opplevelsene. Det er utrolig spennende og du blir rik på erfaringer. Anbefaler hver og en mann!

-TS

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absulutt! Hadde faktisk oppfordret ham til det. Du lærer utrolig mye om hva du liker og ikke liker gjennom disse opplevelsene. Det er utrolig spennende og du blir rik på erfaringer. Anbefaler hver og en mann!

-TS

Dette er jo bare en tulletråd!! Det er da virkelig ingen som vil oppfordre sine barn til å kjøpe sex.

Får du en datter, så vil du vel at hun skal bli prostituert da eller?

Anonymous poster hash: ce8fa...fe8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-TS

Dra til Øst-Europa. Kvinnene der finner seg i "mer dritt" enn norske damer.

Der kan du lykkes å finne en kone. I Norge er du sjanseløs.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sagt takk og farvel om du var gravid eller hadde barn med mannen din?Hva hadde du sagt om sønnen din var akkurat som meg? Du skjønner de aller fleste gutter på min alder (20-25), har absulutt ingenting imot å gå til prosituerte. Det kan jeg love deg! Tviler sterk på at du er villig til å forlate familielivet for feministiske prinsipper. Tror planen min fremover er å bare gjøre ei gravid og så for det heller komme ut senere. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab

"Bare gjøre ei gravid" ...

Tror du jenter blir gravide sånn uten videre? De tar faktisk selvstendige valg. Og jenter flest er meget selektive til hvem de vil ha som far til sine barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du jenter blir gravide sånn uten videre? De tar faktisk selvstendige valg. Og jenter flest er meget selektive til hvem de vil ha som far til sine barn.

Godt naturen sånn sett har gjort en graviditet såpass "krevende" fysisk. Det er derfor kvinner også har fått denne seleksjonsevnen. Se bare på dyrene....Mange ganger velger hunnen å vrake samtlige hanner, fordi hun ikke finner dem tiltrekkende nok.

Jeg ville i alle fall ikke ha fått barn med en mann som har ett slikt forhold til kvinner og prostitusjon. Grøss og gru dersom vi hadde fått en datter....

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er så klart dealbreaker for meg. Uten å gå nærmere inn på det ville menneskesynet vært alt for ulikt til å kunne ha noen relasjon overhodet.

Ser at karene i tråden blir skikkelig grinete, men dere trenger ikke ta det personlig, man kan ikke matche med alle. Det er vel bare å stå for valgene dere tar, hvis det er så naturlig, flott og vanlig som dere sier? Horekunder er jo tydeligvis snart i flertall uansett så da må kvinnene bare finne seg i det. :ironi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen problemer om å få ONS, er egentlig bare all snakkingen og oppbygingen til forhold jeg sliter med. For heller finne ei som ikke har prevensjon på ONS, ettersom jeg tydligvis ikke kan få ei norsk dame vis hun blir kjent med meg. Iafall ifølge denne tråden her... Familie skal jeg ha.

-TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min første var ei eskorte og det var helt fantastisk, vil tro det alltid er lurt å ha ei meget erfaren kvinne til å være den første. Da er det hun som styrer showet og kvelden vil bli uforglemmelig og du vil ikke huske den som klomsete.

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min første var ei eskorte og det var helt fantastisk, vil tro det alltid er lurt å ha ei meget erfaren kvinne til å være den første. Da er det hun som styrer showet og kvelden vil bli uforglemmelig og du vil ikke huske den som klomsete.

-TS

Er det ikke litt trist og stusselig at den første kvinnen du hadde sex med, var en prostituert?

Anyway. Majoriteten av kvinnene som har svart her inne nå, sier at horekjøp er en dealbreaker.

For lenge siden så var det en ungkar på jobb som hadde innrømmet at han hadde kjøpt hore i utlandet på ferie. Da jeg fortalte mannen min om det, så bare ristet han på hodet.

" En ting er at man har kjøpt hore, men dette er noe man rett og slett holder kjeft om, og ikke "skryter av" til kollegaer".

Jeg ville gitt deg samme råd fremmover, om du vil ha norsk dame!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Har ingen problemer om å få ONS, er egentlig bare all snakkingen og oppbygingen til forhold jeg sliter med. For heller finne ei som ikke har prevensjon på ONS, ettersom jeg tydligvis ikke kan få ei norsk dame vis hun blir kjent med meg. Iafall ifølge denne tråden her... Familie skal jeg ha.

-TS

ons er ikke beste måten å starte familie på. Man må jo tenke hva som er et barns beste ikke bare at du vil spre genene dine
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ons er ikke beste måten å starte familie på. Man må jo tenke hva som er et barns beste ikke bare at du vil spre genene dine

Hvordan familielivet blir hadde det beste selvsagt vært et forhold, men jeg skal ha en sønn de nærmeste årene om det blir ONS eller surrugant vet jeg ikke.

Trist å se hva norske kvinner synes om meg. Forhåpentligvis finner jeg ei som er litt normal og skjønner at det er bare slike ting menn gjør.

-TS

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...