kubrak Skrevet 10. august 2014 #221 Del Skrevet 10. august 2014 Nei, det har du sikkert ikke. Poenget er at menn som har gjort det ikke har noen som helst grunn til å fortelle kjæresten om det - av en ganske enkel grunn: DET HAR HUN INGENTING MED. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d hun har kanskje ikke noe med det, men den egentlige grunnen er jo at det overhodet ikke er verdt det. Enkelte ting er best å holde for seg selv, for sitt eget og felles beste 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 10. august 2014 #222 Del Skrevet 10. august 2014 hva med oss som ikke har kjøpt sex, men som ikke synes at sexkjøp er forferdelig i det hele tatt? Dealbreaker? Hvis du overhodet ikke ser problematikken med kjøp og salg av sex så hadde jeg vært skeptisk ja. Har ingenting med at du må mene akkurat det samme som meg, men at vi har noenlunde samme verdier. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2014 #223 Del Skrevet 10. august 2014 Joda, du kan forvente ærlighet så mye du vil. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Ja, det gjør jeg. Ikke bare forventer jeg det, jeg krever det. Tenk det. Mvh Yvonne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #224 Del Skrevet 10. august 2014 Ja, det gjør jeg. Ikke bare forventer jeg det, jeg krever det. Tenk det. Mvh Yvonne Du kan forvente og kreve så mye du vil. Folk sier det de vil si. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kubrak Skrevet 10. august 2014 #225 Del Skrevet 10. august 2014 Hvis du overhodet ikke ser problematikken med kjøp og salg av sex så hadde jeg vært skeptisk ja. Har ingenting med at du må mene akkurat det samme som meg, men at vi har noenlunde samme verdier. som mye annet er nok ikke prostitusjon uproblematisk, men hvis den store majoritet velger prostitusjonsyrket pga behov for penger så velger de jo mellom to onder, fattigdom eller prostitutere seg. Hadde de fått det bedre dersom muligheten for å prostituere seg ikke var til stede? Nå har jeg ikke noen stor innsikt i statistikk om prostitusjon og hvor mange som blir tvunget med kniven på strupen av halliker og gud vet hvem, men jeg har vanskelig for å se for meg at et enkelt sexkjøp i seg selv har store alvorlige konsekvenser. Det er nå mitt liberale syn på den saken. Selv vil jeg ikke kjøpe sex da jeg bare rett og slett ikke har det store behovet for å ha meg med ei som gjør det for pengas skyld. Har imidlertid forståelse for at enkelte gjør det bare for å ha prøvd det eller for å kvitte seg med jomfrudommen og få litt trening på den fronten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. august 2014 #226 Del Skrevet 10. august 2014 Du kan forvente og kreve så mye du vil. Folk sier det de vil si. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Godt mulig, min samboer er ihvertfall ærlig, og det er det som teller. Jeg bryr meg ikke hva andre folk måtte si eller mene. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 10. august 2014 #227 Del Skrevet 10. august 2014 som mye annet er nok ikke prostitusjon uproblematisk, men hvis den store majoritet velger prostitusjonsyrket pga behov for penger så velger de jo mellom to onder, fattigdom eller prostitutere seg. Hadde de fått det bedre dersom muligheten for å prostituere seg ikke var til stede? Nå har jeg ikke noen stor innsikt i statistikk om prostitusjon og hvor mange som blir tvunget med kniven på strupen av halliker og gud vet hvem, men jeg har vanskelig for å se for meg at et enkelt sexkjøp i seg selv har store alvorlige konsekvenser. Det er nå mitt liberale syn på den saken. Selv vil jeg ikke kjøpe sex da jeg bare rett og slett ikke har det store behovet for å ha meg med ei som gjør det for pengas skyld. Har imidlertid forståelse for at enkelte gjør det bare for å ha prøvd det eller for å kvitte seg med jomfrudommen og få litt trening på den fronten. Jeg hadde ikke hatt noe problem med en partner som delte ditt syn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #228 Del Skrevet 10. august 2014 Dere jenter her inne er ikke lite stormannsgale. Først så tror dere at dere har magiske evner og kan lese tanker, så forventer dere at menn skal be dere om "tilgivelse" for noe som overhodet ikke angår dere. Vær glad om dere får en type som orker å bruke dere som noe annet enn tømmestasjon. Om han har kjøpt sex eller ikke er det siste dere skal bry dere om. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Og dere gutta her inne følger oss hakk i hel, med å være bruker på KVINNE GUIDEN for å finne ut hva vi damer synes om ditt og datt. -så.. over til "angår dere" uttalelsen din; Gidd å les tråden og få med deg sammenhengen i det folk skriver. Og det angår vel meg i høyeste grad hvis mannen min kjøper sex?! Det angår meg også hva slags fortid min partner har hatt. Hvis vi for et øyeblikk anstrenger oss og prøver å se for oss at du har kjæreste. En dag får du vite at denne kjæresten din tidligere har vanket i nazi-miljø, og har rasistiske holdninger. Du spørr om dette er sant, og hun svarer med å si "det angår overhodet ikke deg!" Vil du altså si at partneren din sitt menneskesyn er helt uviktig? Det handler jo ikke bare om hvor du putter snoppen, men om hva slags holdninger og verdier du har. (Forresten kan du lese problemstillingen til TS, hvis du lurer på hvorfor "vi damer" svarer som vi gjør!) Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #229 Del Skrevet 10. august 2014 Fantastisk at dere jenter faktisk tror selv at dette er er noe dere får vite. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Her diskuteres det jo hvorvidt TS skal fortelle fremtidig kjæreste om sin fortid som horekunde. Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. august 2014 #230 Del Skrevet 10. august 2014 Er det de to valgene jeg har? Utro horekunde eller kjedelig og liten tiss? Da hadde jeg valgt singellivet, gitt.Hva har foresten størrelsen på tissen med dette å gjøre? Vokser den proporsjonalt med drittsekktendensene? Det er vel heller motsatt tenker jeg! -noe kompenserer vel disse drittsekkene for! Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 10. august 2014 #231 Del Skrevet 10. august 2014 De trenger ikke be noen om tilgivelse men de må godta det dersom noen ser det som en dealbreaker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adhara Skrevet 10. august 2014 #232 Del Skrevet 10. august 2014 Tråden er ryddet for personangrep. Irrlys, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 10. august 2014 #233 Del Skrevet 10. august 2014 Det er fullstendig dealbreaker for meg. Men det er nok bedre at du selv forteller en ny dame om fortiden din, enn at hun får høre det fra andre. Jeg syns du burde fortelle. Det blir enda verre om hun får vite det fra noen andre. For meg hadde det uansett vært en dealbreaker. Eh, JA?? Sexkjøp, uansett om jeg hadde vært hetero, er dealbreaker. Ekkelt og problematisk. Dealbreaker for meg også dessverre. Hey, take one for the team! Gjør en liten innsats for å få slutt på horetrafikken. Gi gutten en sjanse til å ha et normalt sexliv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2014 #234 Del Skrevet 11. august 2014 Hey, take one for the team! Gjør en liten innsats for å få slutt på horetrafikken. Gi gutten en sjanse til å ha et normalt sexliv.da får han holde det hemmelig det han har gjort. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #235 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg tar avstand fra å legge meg opp i hans tidligere sexliv, så lenge han ikke stiller krav til mitt tidligere sexliv. Om han har kjøpt hore eller hatt ONS tidligere, ser ikek forskjellen. Så lenge han er et menneske med integritet - som bruker kondom, har testet seg.. Kanskje hatt samme hore, helst. Ikke mange forskjellige horer og vært veldig påan hele tiden og knullet noen horer flere ganger i uka og måneden. Dette er ikke ønskelig. Men når alt kommer til alt: Hva skulle dette ha å si for min verdi? Hvorfor skal dette ha noe å si om oss to som par, etter et tidligere sexliv som er over - fordi vi to er et par NÅ? Anonymous poster hash: d0079...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #236 Del Skrevet 11. august 2014 Vet i grunnen ikke helt. Ser for meg en fyr som man har kjempe god kjemi med, det finnes andre ting som er mer deal breaker enn et tidligere sexliv som kanskje ikke er helt ønskelig. Så lenge det er i fortid og på et tidspunkt hvor hans valg ikke påvirket meg, så ser jeg fremover. Det kan være noe galt med personens integritet, men da ser jeg jo at flere kvaliteter mangler på flere områder. Det er ikke "ønskelig", men jeg vil egentlig helst ikke legge meg opp i hans tidligere sexliv. Om jeg hadde fått noe inntrykk av at trafficking kunne vært inn i bildet, så hadde det vært en større deal breaker. Anonymous poster hash: d0079...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2014 #237 Del Skrevet 11. august 2014 Vet i grunnen ikke helt. Ser for meg en fyr som man har kjempe god kjemi med, det finnes andre ting som er mer deal breaker enn et tidligere sexliv som kanskje ikke er helt ønskelig. Så lenge det er i fortid og på et tidspunkt hvor hans valg ikke påvirket meg, så ser jeg fremover. Det kan være noe galt med personens integritet, men da ser jeg jo at flere kvaliteter mangler på flere områder. Det er ikke "ønskelig", men jeg vil egentlig helst ikke legge meg opp i hans tidligere sexliv. Om jeg hadde fått noe inntrykk av at trafficking kunne vært inn i bildet, så hadde det vært en større deal breaker. Anonymous poster hash: d0079...8d5 hadde vært flaut om folk man kjente visste om det 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #238 Del Skrevet 11. august 2014 hadde vært flaut om folk man kjente visste om det De hadde vel ikke akkurat trengt å vite om det. Anonymous poster hash: d0079...8d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BettyBoop Skrevet 11. august 2014 #239 Del Skrevet 11. august 2014 De hadde vel ikke akkurat trengt å vite om det.Anonymous poster hash: d0079...8d5 jeg tenker dersom de visste det fra før 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #240 Del Skrevet 11. august 2014 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/sexkjoepsloven/ny-rapport-prostitusjonen-i-norge-redusert-etter-sexkjoepsloven/a/23271620/ Tror dere fortsatt loven blir opphevet? Anonymous poster hash: 33fe5...1c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå