AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #141 Del Skrevet 9. august 2014 Kvinner håper virkelig dere forandrer syn på "horekunder" når de fjerner sexkjøpsloven. Er en ung kjekk mann, som liker å ha et samleie på mine premisser med ei pen dame. Jeg jobber for pengene og betaler for det. Jeg skal iafall til ei hore ikveld, savner en varm og spenstig kvinnekropp nå. Hun er veldig hyggelig og ser veldig bra og frisk ut. Hun kommer til å bli fornøyd ikveld og jeg kommer til å bli fornøyd ikveld. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Enda mere dealbreaker. Trur ikke jeg hadde stolt på du hadde vært trofast. Trur jeg hadde vært redd du falt for fristelsen å kjøpe sex igjenn hvis jeg skulle vært i et forhold med deg Anonymous poster hash: 90e75...a63 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Whitestripes Skrevet 9. august 2014 #142 Del Skrevet 9. august 2014 Du skal ha for å møte aggresjon med vennlighet (uvanlig bra trekk) - men det jeg trenger er en bordellkjede hvor jeg kan plukke fra en liste hva slags type dame som skal få klemme meg, ta på meg og la meg knulle henne uten sykdommer og forpliktelser. En slags luksuskjede med SATS-medlemsskap. Dagdrømmer er sunt og bra for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #143 Del Skrevet 9. august 2014 Kvinner håper virkelig dere forandrer syn på "horekunder" når de fjerner sexkjøpsloven. Er en ung kjekk mann, som liker å ha et samleie på mine premisser med ei pen dame. Jeg jobber for pengene og betaler for det. Jeg skal iafall til ei hore ikveld, savner en varm og spenstig kvinnekropp nå. Hun er veldig hyggelig og ser veldig bra og frisk ut. Hun kommer til å bli fornøyd ikveld og jeg kommer til å bli fornøyd ikveld. -TSAnonymous poster hash: 62a03...2ab Ha sex med så mange horer du vil. Det er ditt valg. Akkurat som det er mitt valg å velge deg bort som partner på grunn av det. Spiller ingen rolle om det blir lovlig eller ikke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #144 Del Skrevet 9. august 2014 TS, hvorfor i alle dager vet alle dine venner, skole og nærmeste krets om at du er horekunde? Hvis du hadde holdt dette for deg selv, noe du hadde gjort dersom du virkelig var flau, så hadde problemet vært mindre Gikk ofte til ei hore etter endt kveld på en nattklubb med venner. Da var jeg selvsagt ganske så full og kjeften går. I begynnelsen klarte jeg ikke å gå ditt edru. Foretrekker fortsatt å være litt beruset når jeg har en sesjon. For å roe nervene, det er fortsatt litt skummelt når du treffer nye horer, du får bare en adresse å møte opp på og vet ikke helt hva som venter deg. Det er utrolig spennende, som oftest venter det en utrolig flott dame på deg. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #145 Del Skrevet 9. august 2014 Hvordan kan det at en mann kjøper sex relateres til den makten jeg liksom skal ha på sexmarkedet? Får en mann mer makt av å ha sex med prostituerte? Jenter kan ha sex akkurat når de selv ønsker. Hadde jeg vært jente og hatt lyst på sex akkurat nå så kunne jeg fått napp på tinder i løpet av et par minutter. For menn fungerer det ikke slik. Vi må sjekke opp, smiske og sjarmere. Prostituerte er vanlige menns eneste reelle mulighet til å ha sex på egne premisser. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #146 Del Skrevet 9. august 2014 Jenter kan ha sex akkurat når de selv ønsker. Hadde jeg vært jente og hatt lyst på sex akkurat nå så kunne jeg fått napp på tinder i løpet av et par minutter. For menn fungerer det ikke slik. Vi må sjekke opp, smiske og sjarmere. Prostituerte er vanlige menns eneste reelle mulighet til å ha sex på egne premisser. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Kanskje ditt mål i livet er å ha sex med så mange som mulig, men det er ikke mitt. Jeg ville heller hatt en jomfru enn en som kjøper sex fordi han ikke gidder å "jobbe for det": 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #147 Del Skrevet 9. august 2014 Jenter kan ha sex akkurat når de selv ønsker. Hadde jeg vært jente og hatt lyst på sex akkurat nå så kunne jeg fått napp på tinder i løpet av et par minutter. For menn fungerer det ikke slik. Vi må sjekke opp, smiske og sjarmere. Prostituerte er vanlige menns eneste reelle mulighet til å ha sex på egne premisser. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Buuuhuu... Anonymous poster hash: e8e0a...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #148 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Jeg sier også nei takk til begge deler. Også sier jeg også nei takk til ONS generelt. Anonymous poster hash: 61726...6aa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #149 Del Skrevet 9. august 2014 Kanskje ditt mål i livet er å ha sex med så mange som mulig, men det er ikke mitt. Jeg ville heller hatt en jomfru enn en som kjøper sex fordi han ikke gidder å "jobbe for det": Men så gidder ikke menn å være jomfruer bare for at jenter har et hysterisk forhold til sexkjøp. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #150 Del Skrevet 9. august 2014 Kvinner håper virkelig dere forandrer syn på "horekunder" når de fjerner sexkjøpsloven. Er en ung kjekk mann, som liker å ha et samleie på mine premisser med ei pen dame. Jeg jobber for pengene og betaler for det. Jeg skal iafall til ei hore ikveld, savner en varm og spenstig kvinnekropp nå. Hun er veldig hyggelig og ser veldig bra og frisk ut. Hun kommer til å bli fornøyd ikveld og jeg kommer til å bli fornøyd ikveld. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab At hun ser frisk ut er jo fint. Men for all del kos deg. Anonymous poster hash: 61726...6aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #151 Del Skrevet 9. august 2014 Jenter kan ha sex akkurat når de selv ønsker. Hadde jeg vært jente og hatt lyst på sex akkurat nå så kunne jeg fått napp på tinder i løpet av et par minutter. For menn fungerer det ikke slik. Vi må sjekke opp, smiske og sjarmere. Prostituerte er vanlige menns eneste reelle mulighet til å ha sex på egne premisser. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Forresten; gratulerer! Her viser du utmerket godt hvorfor jeg aldri ville vært sammen med en som ser på sex på den måten. Anonymous poster hash: e8e0a...689 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #152 Del Skrevet 9. august 2014 Men så gidder ikke menn å være jomfruer bare for at jenter har et hysterisk forhold til sexkjøp. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Og da er vi tilbake til start. Du kan ha sex med horer. Jeg kan bli sammen med noen som ikke har det. Hvorfor er jeg hysterisk? Sikker på at du har noen dealbreakere også, eller tar du alt med puls? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #153 Del Skrevet 9. august 2014 Og da er vi tilbake til start. Du kan ha sex med horer. Jeg kan bli sammen med noen som ikke har det. Hvorfor er jeg hysterisk? Sikker på at du har noen dealbreakere også, eller tar du alt med puls? Joda, man kan sette akkurat de kriterier man vil. Men snodig at jenter går helt i spinn når en mann sier at han ikke er interessert i et forhold med damer som har pult halve byen. Det går begge veier, eller hva? Uansett, jeg kan med 100 % sikkerhet si at mange av disse jentene som skråsikkert erklærer at de aldri kunne vært sammen med en som har kjøpt sex både har og har hatt kjærester som har gjort nettopp det. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #154 Del Skrevet 9. august 2014 Joda, man kan sette akkurat de kriterier man vil. Men snodig at jenter går helt i spinn når en mann sier at han ikke er interessert i et forhold med damer som har pult halve byen. Det går begge veier, eller hva? Uansett, jeg kan med 100 % sikkerhet si at mange av disse jentene som skråsikkert erklærer at de aldri kunne vært sammen med en som har kjøpt sex både har og har hatt kjærester som har gjort nettopp det. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Skal det liksom gjøre saken bedre? Ikke bare kjøper de sex men de har ikke baller nok til å innrømme det heller. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #155 Del Skrevet 9. august 2014 Skal det liksom gjøre saken bedre? Ikke bare kjøper de sex men de har ikke baller nok til å innrømme det heller. Jenter lyger om sin seksuelle fortid, gutter lyger om sin seksuelle fortid. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #156 Del Skrevet 9. august 2014 Jenter lyger om sin seksuelle fortid, gutter lyger om sin seksuelle fortid. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Jeg ville i hvert fall visst om kjærestens seksuelle fortid inneholdt noe ulovlig. Anonymous poster hash: e8e0a...689 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #157 Del Skrevet 9. august 2014 Skal det liksom gjøre saken bedre? Ikke bare kjøper de sex men de har ikke baller nok til å innrømme det heller. Hva har du imot sexkjøp? Er det mannen eller kvinnen du har forakt mot? Mannen får en flott opplevelse og kvinnen tjener på det. Og hva forakt er det som stopper deg fra å gå inn i et forhold med en "horekunde" ? -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #158 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg ville i hvert fall visst om kjærestens seksuelle fortid inneholdt noe ulovlig. Anonymous poster hash: e8e0a...689 LOL. Denne tulleloven blir forhåpentligvis opphevet snart uansett. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #159 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Du stilte et spm, folk svarer. Hadde du synes det var greit å være med ei jente som kjøpte sex av menn? Når du kaller det en livsstil det du har drevet med så høres det ganske kvalmt ut. Og når det gjelder nyankommet flyktning fra Kongo, så er det nok svært sjelden at det skjer. Det går an å ha vanlig ONS uten å ha drukket alkohol og i kontrollerte omgivelser. Uansett om man har drukket alkohol så er det mange som bare er litt brisne og ikke fulle. Håper du kan bygge opp et emosjonelt bånd til en kvinne. Det er jo nettopp dette kvinner ikke liker, at når menn kjøper sex så får de et helt annet forhold til kvinner. Du burde fortelle en fremtidig kjæreste om det, for det er best å høre det fra deg enn fra noen du kjenner. Hvis du møter ei jente du vil bli kjæreste med så er det godt mulig hun ikke har så mye imot det. Folk har forskjellige meninger om det. Anonymous poster hash: 7ea67...a96 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 10. august 2014 #160 Del Skrevet 10. august 2014 Hva har du imot sexkjøp? Er det mannen eller kvinnen du har forakt mot? Mannen får en flott opplevelse og kvinnen tjener på det. Og hva forakt er det som stopper deg fra å gå inn i et forhold med en "horekunde" ? -TSAnonymous poster hash: 62a03...2ab Jeg ønsker ikke en mann som ser på sex som noe han kan kjøpe seg. Så enkelt er det. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå