Gå til innhold

Horekjøp, Er det dealbreaker?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor tror du folk reagerer med fordømmelse når de får høre at noen har kjøpt sex?

Anonymous poster hash: e8e0a...689

Fordi de er emosjonelt investert i den personen, og derfor reagerer med sjalusi og en følelse av at det man har sammen er truet. Dette igjen leder til fordømmelse. Jeg sier ikke at sexkjøp ikke i noen tilfeller som helst kan fortelle noe om kvinnesynet til en fyr, men den "point blank" fordømmelsen er i langt større grad en emosjonell reaksjon enn det er noen rasjonell og intelligent reaksjon.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hadde en mann holdt noe slik hemmelig for meg til jeg var gravid (eller fastlåst på annet vis), så tror jeg resultatet hadde vært en anmeldelse mot meg for balleklipping.

Anonymous poster hash: fab90...133

Eventuelt kunne du tenkt litt igjennom dine hysteriske fordommer. Hva folk har gjort i sexlivet sitt før de treffer deg har ingenting å si. Er det ikke det dere jenter alltid sier for å rettferdiggjøre at dere ligger rundt?

Anonymous poster hash: 1bccc...d2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For å svare på spørsmålet ditt. Jeg vil være sammen med noen man kan fortelle ting til. Hvis kjæresten min hadde kjøpt sex hadde jeg ville vite det. At jeg hadde reagert med vemmelse er en annen ting.

Hvorfor tror du Jenter/kvinner reagerer med fordømmelse når de får høre at noen har kjøpt sex?

Fikset teksten din for deg.

Jeg aner ikke selv hvorfor kvinner blir hysterisk over dette. Kansje du kan forklare da for meg og de fleste andre menn (virker det som) er det et mysterie.

Anonymous poster hash: 1fb07...4b3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi de er emosjonelt investert i den personen, og derfor reagerer med sjalusi og en følelse av at det man har sammen er truet. Dette igjen leder til fordømmelse. Jeg sier ikke at sexkjøp ikke i noen tilfeller som helst kan fortelle noe om kvinnesynet til en fyr, men den "point blank" fordømmelsen er i langt større grad en emosjonell reaksjon enn det er noen rasjonell og intelligent reaksjon.

Jeg tror det skyldes tanken på at en annen kvinne har fått betalt for noe de gir fra seg gratis. Det gjør jo på en måte at de er mindre verdt på er kvinnelogisk vis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eventuelt kunne du tenkt litt igjennom dine hysteriske fordommer. Hva folk har gjort i sexlivet sitt før de treffer deg har ingenting å si. Er det ikke det dere jenter alltid sier for å rettferdiggjøre at dere ligger rundt?

Tror dette sitter litt langt inne for enkelte. Å ligge rundt (uten å få betalt) eller å ha one night stands er ikke det samme som å være prostituert!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde en mann holdt noe slik hemmelig for meg til jeg var gravid (eller fastlåst på annet vis), så tror jeg resultatet hadde vært en anmeldelse mot meg for balleklipping.

Anonymous poster hash: fab90...133

Forhåpentligvis hadde det ikke endt med en anmeldelse mot deg for balleklipping, men heller en anmeldelse mot han for uaktsomt drap. (nå håper jeg selvsagt at du ikke er syk nok til å la noe slikt skje)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det skyldes tanken på at en annen kvinne har fått betalt for noe de gir fra seg gratis. Det gjør jo på en måte at de er mindre verdt på er kvinnelogisk vis.

Hehe. Det er mulig, men jeg holder fortsatt en knapp på min teori ;) Men uansett om man ser det på din eller min måte, så handler det til syvende og sist om at kvinner lar seg personlig såre av det. Derav fordømmelsen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og fortsatt sier en del menn at det er vi kvinner som sitter på den seksuelle makta :P

Dere er jo maktmissbrukere fordi dere kan ha sex uten følelser. Det er ikke like enkelt for oss.

Anonymous poster hash: fd9b4...627
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror dette sitter litt langt inne for enkelte. Å ligge rundt (uten å få betalt) eller å ha one night stands er ikke det samme som å være prostituert!

Så du mener at jenter som lar seg bli påspandert drinker på byn da, eller at mannen spanter middag/kino eller lignende er horer og du ville ikke vært sammen med en slik mann? Eller kan det ikke sammenlignes fordi han ikke direkte betaler for sexen, men heller betaler for veien dit?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Veldig trist av tilbakemeldingene, jeg kommer ikke til å legge skjul på min fortid. Jeg er veldig glad for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt, både vonde og gode. Selv om jeg kan være liten smule flau, angrer jeg absulutt ikke. Disse damene fra øst europa og sør amerika, er fantastisk pene og gjør en svært god jobb her i Norge.

Grunnen jeg aldri benytter meg av Norske sex arbeidere, er pga de er ofte eldre, overpriset og dårlig service. Nå er jo norske jenter veldig pene, men de som er industrien der, har ofte litt psykiske problemer.

Men tror jeg følger rådet med å heller vente med å fortelle det, og når jeg føler meg trygg eller når hun er gravid, kan jeg fortelle det.

-TS

Anonymous poster hash: 62a03...2ab

Fy faan noe så ekkelt. Tror du de ligger med deg fordi de vil det eller?

De gjør det på grunn av økonomisk elendighet og andre værre årsaker, og dette velger du og utnytte.

Du gjør meg kvalm.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, og så? Hvorfor skal ikke menn bry seg om ditt tidligere sexliv, når du er så hysterisk opphengt i menns tidligere sexliv?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faan noe så ekkelt. Tror du de ligger med deg fordi de vil det eller?

De gjør det på grunn av økonomisk elendighet og andre værre årsaker, og dette velger du og utnytte.

Du gjør meg kvalm.

Nå er du bare ondsinnet. Skjerp deg. Du imponerer ingen med det her.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og fortsatt sier en del menn at det er vi kvinner som sitter på den seksuelle makta :P

Dere er jo maktmissbrukere fordi dere kan ha sex uten følelser. Det er ikke like enkelt for oss.

Anonymous poster hash: fd9b4...627

Nå er det visst blitt maktmissbruk å ha sex uten følelser. Velkommen til 2014

Kvinner sitter på den seksuelle makten, den som innbiller seg noe annet er intet minde enn naiiv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, og så? Hvorfor skal ikke menn bry seg om ditt tidligere sexliv, når du er så hysterisk opphengt i menns tidligere sexliv?

Hvis min kjæreste hadde jeg spurt, hadde jeg ikke hatt noen problemet med å svare. For jeg har aldri kjøpt kropp.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis min kjæreste hadde jeg spurt, hadde jeg ikke hatt noen problemet med å svare. For jeg har aldri kjøpt kropp.

Nå snakker vi ikke kun om kjøp av sex, men sexliv generelt. Jeg registrerer at logikken i at menns tidligere sexliv har like lite å si som kvinners tidligere sexliv førte til at kvinnehjernen din kortsluttet.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det visst blitt maktmissbruk å ha sex uten følelser. Velkommen til 2014

Kvinner sitter på den seksuelle makten, den som innbiller seg noe annet er intet minde enn naiiv.

Selv om nivået av misandry her kan være ganske provoserende, tror jeg det er viktig å huske på at dette tross alt er snakk om KG. Og ikke bare det, men også anonyme brukere på KG. Jeg kan med hånden på hjertet si at de kvinner jeg kjenner i det virkelige livet er langt mer villige til å utvise en viss forståelse for mannens følelsesliv, også når den gjerne ikke er helt stuerein. Så det er i det hele tatt ikke noe å la seg bryte ned av.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Men det har du jo. Hver gang du bruker en håndverker leier du hans tid og "kropp" til å utføre arbeidet.

Dersom man trenger penger, hva er faktisk forskjellen på å leie ut kroppen sin for fysisk arbeid og for seksuelle tjenseter? sånn objektivt sett.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Malanthor

Nå er du bare ondsinnet. Skjerp deg. Du imponerer ingen med det her.

Øh, Tror du jeg prøver og imponere noen her tar du skammelig feil. Se hva fyren skriver da:

"Jeg er veldig glad for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt" og " Disse damene fra øst europa og sør amerika, er fantastisk pene og gjør en svært god jobb her i Norge."

Ja de gjør en skikkelig god jobb her i norge med og suge pikken hans. Herrejesus...

Personlig finner jeg det han sier ekstremt provoserende.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øh, Tror du jeg prøver og imponere noen her tar du skammelig feil. Se hva fyren skriver da:

"Jeg er veldig glad for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt" og " Disse damene fra øst europa og sør amerika, er fantastisk pene og gjør en svært god jobb her i Norge."

Ja de gjør en skikkelig god jobb her i norge med og suge pikken hans. Herrejesus...

Personlig finner jeg det han sier ekstremt provoserende.

Her kommer det en fyr og starter en tråd om noe som åpenbart er veldig sårt, personlig og vondt for ham. Og så kommer du som en jævla "knight in shining armor" og skal tråkke så hardt på dette mennesket som du bare kan, kun for å sette deg selv i et bedre lys. Jeg er faen ikke imponert over deg for fem flate øre. Og verst av alt: Du er selv en mann. Du burde kunne forstå. Men kos deg for all del med å selge ut ditt eget kjønn. Du får sikkert mye fitte på den måten :sarkasme: At enkelte kvinner ikke kan forstå menns følelsesliv og personlige kvaler når det kommer til seksualitet er i det minste forståelig, de har et helt annet utgangspunkt for å forstå det. Men du? Satan, jeg er så drittlei av deg og sånne som deg.

Endret av evnukken
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Men det har du jo. Hver gang du bruker en håndverker leier du hans tid og "kropp" til å utføre arbeidet.

Dersom man trenger penger, hva er faktisk forskjellen på å leie ut kroppen sin for fysisk arbeid og for seksuelle tjenseter? sånn objektivt sett.

Tror du prostituere forteller familie og venner om jobben? Kan du se for deg NAV rekrutere folk inn i prostitusjon? Hadde du synes det var ok om barnet ditt ble prostituert?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...