AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #41 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg vet ikke om det ville være en direkte dealbreaker, men: Jeg synes definitivt at det å kjøpe sex sier noe om sexkjøpernes kvinnesyn, spesielt når dette er noe som skjer mer eller mindre på "fast basis", og det er i grunnen det største problemet her. Man trenger ikke benytte seg av et tilbud bare fordi det finnes. Jeg tror jeg ville ha tvilt om han respekterte kvinner, og dermed meg. Kanskje dumt av meg å tenke slik, men hvis min mann hadde fortalt meg at han hadde kjøpt sex over en periode, ville det ha føltes bedre om han gikk til en norsk, "selvstendig" luksusprostituert enn til øst-europeiske prostituerte. I mitt hode framstår det som et mer "likeverdig" forhold, av en eller annen grunn. Anonymous poster hash: 67e07...7f2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #42 Del Skrevet 9. august 2014 Lurer litt på psykologien bak hvorfor jenter er så hysteriske rundt dette. Kanskje det er at de er vant med å ha den seksuelle makten, og ikke tåler tanken på at også menn kan få ha sex når de selv ønsker? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #43 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg dater en mann som kjøpte hore da han var 14 år. Men han visste ikke at hun var en hore, for hun ba ikke om penger før i etterkant..Dette var på en nattklubb..Så da er det noe annet. Hadde han bevisst kjøpt sex før, hadde jeg slått opp med ham.. Anonymous poster hash: 0af0c...f10 LOL Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #44 Del Skrevet 9. august 2014 LOL Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Hva var morsomt med dette? Anonymous poster hash: 0af0c...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #45 Del Skrevet 9. august 2014 Hva var morsomt med dette? Anonymous poster hash: 0af0c...f10 For det første var det morsomt at han kjøpte en hore på nattklubb i en alder av 14 (!) år, for det andre er det morsomt at du har laget en sånn tulleregel for deg selv om at det egentlig var ok i hans tilfelle. Han har garantert gjort det flere ganger, men det sier han selvfølgelig ikke til deg. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #46 Del Skrevet 9. august 2014 For det første var det morsomt at han kjøpte en hore på nattklubb i en alder av 14 (!) år, for det andre er det morsomt at du har laget en sånn tulleregel for deg selv om at det egentlig var ok i hans tilfelle. Han har garantert gjort det flere ganger, men det sier han selvfølgelig ikke til deg. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Dette skjedde i utlandet og han snek seg jo inn på nattklubben. Det er jo så klart ok når han ikke visste hun var en hore.Og om han nå hadde visst hun var hore, så hadde det sånt sett vært ok det også i 14-15 års alderen. Men om han hadde vært eldre, så hadde jeg slått opp, for da burde han ha visst bedre. Hvorfor skulle han ha gjort det flere ganger? Anonymous poster hash: 0af0c...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #47 Del Skrevet 9. august 2014 Dette skjedde i utlandet og han snek seg jo inn på nattklubben. Det er jo så klart ok når han ikke visste hun var en hore.Og om han nå hadde visst hun var hore, så hadde det sånt sett vært ok det også i 14-15 års alderen. Men om han hadde vært eldre, så hadde jeg slått opp, for da burde han ha visst bedre. Hvorfor skulle han ha gjort det flere ganger? Anonymous poster hash: 0af0c...f10 Hvorfor skulle han ikke ha gjort det flere ganger? Men som jeg skrev tidligere, damer må få lov til å innbille seg at det ikke er så vanlig som det faktisk er. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 9. august 2014 #48 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Og jeg blir provosert av en som støtter en industri som utnytter kvinner på det groveste. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #49 Del Skrevet 9. august 2014 Hvorfor skulle han ikke ha gjort det flere ganger? Men som jeg skrev tidligere, damer må få lov til å innbille seg at det ikke er så vanlig som det faktisk er. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Fordi man lærer av feil og modnes med alderen? Anonymous poster hash: 0af0c...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #50 Del Skrevet 9. august 2014 Fordi man lærer av feil og modnes med alderen? Anonymous poster hash: 0af0c...f10 Hvilken feil? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #51 Del Skrevet 9. august 2014 Hvilken feil? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Hvis man kjøper sex, og alle du kjenner og alle fremditige kjærester avskyr det er det åpenbart en feil. Anonymous poster hash: f987b...d3f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #52 Del Skrevet 9. august 2014 Hvilken feil? Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Anonymous poster hash: 0af0c...f10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #53 Del Skrevet 9. august 2014 Hvis man kjøper sex, og alle du kjenner og alle fremditige kjærester avskyr det er det åpenbart en feil. Anonymous poster hash: f987b...d3f Nei, det er ikke "feil" bare fordi jenter er hysteriske vesener som ikke kan tenke logisk. På samme måte som jenter ikke forteller om den gangen de hadde gangbang med tre afrikanere, så forteller ikke gutter om de gange de har kjøpt sex. Enkelte ting er det bedre å ikke snakke om. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #54 Del Skrevet 9. august 2014 Veldig trist av tilbakemeldingene, jeg kommer ikke til å legge skjul på min fortid. Jeg er veldig glad for alle de fantastiske opplevelsene jeg har hatt, både vonde og gode. Selv om jeg kan være liten smule flau, angrer jeg absulutt ikke. Disse damene fra øst europa og sør amerika, er fantastisk pene og gjør en svært god jobb her i Norge. Grunnen jeg aldri benytter meg av Norske sex arbeidere, er pga de er ofte eldre, overpriset og dårlig service. Nå er jo norske jenter veldig pene, men de som er industrien der, har ofte litt psykiske problemer. Men tror jeg følger rådet med å heller vente med å fortelle det, og når jeg føler meg trygg eller når hun er gravid, kan jeg fortelle det. -TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #55 Del Skrevet 9. august 2014 Nei, det er ikke "feil" bare fordi jenter er hysteriske vesener som ikke kan tenke logisk. På samme måte som jenter ikke forteller om den gangen de hadde gangbang med tre afrikanere, så forteller ikke gutter om de gange de har kjøpt sex. Enkelte ting er det bedre å ikke snakke om. Anonymous poster hash: 1bccc...d2d Det er feil, også fordi kvinnene ofte er blitt tvunget til å være prostituert. Du er helt virkelighetsfjern. Anonymous poster hash: f987b...d3f 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #56 Del Skrevet 9. august 2014 Garantert en dealbreaker for meg også! Og til dere menn som mener at man ikke skal si noe om kjøp av horer: Det nytter ikke å holde slikt hemmelig over lengre tid! Vi finner det som regel ut på et eller annet tidspunkt likevel. Den kvinnelige intuisjonen aner raskt at det er ugler i mosen, nemlig. Dette er noe menn ikke skjønner, dumme som dere er. Anonymous poster hash: 918e9...3fc 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #57 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Det kan ikke sammenlignes. Ett ONS er for meg et knull der både kvinnen og mannen frivillig ender opp med å ha sex. Altså, kvinnen har lyst å ligge med mannen. Ved kjøp av kvinner, så er det bare mannen som har lyst på sex. Kvinnen har kun sex med mannen, i bytte mot penger. Derfor er dette vesentlig forskjell. Hovedgrunnen til at jeg synes dette er kvalmende og ekkelt er som følger: Jeg synes det er trist at menn kan finne det attraktivt å ligge med en kvinne som de innerst inne vet ikke har lyst på mannen. Den tanken synes jeg er trist. Og jeg hadde aldri klart å ha tenning i en slik setting selv. Derfor tenker jeg at : " Ok, for å klare å ligge med en kvinne som egentlig ikke har lyst på deg, så må du som mann være ganske egoistisk, kun tenke på deg selv, og ganske kynisk". Det er disse egenskapene jeg helst ikke liker å se hos menn. Sorry! Jeg kunne aldri vært sammen med en horekunde, men det er meg da, og fordi jeg tenker som jeg gjør. Anonymous poster hash: ce8fa...fe8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 9. august 2014 #58 Del Skrevet 9. august 2014 (endret) Garantert en dealbreaker for meg også! Og til dere menn som mener at man ikke skal si noe om kjøp av horer: Det nytter ikke å holde slikt hemmelig over lengre tid! Vi finner det som regel ut på et eller annet tidspunkt likevel. Den kvinnelige intuisjonen aner raskt at det er ugler i mosen, nemlig. Dette er noe menn ikke skjønner, dumme som dere er. Anonymous poster hash: 918e9...3fc At hunkjønnet har en tendens til å bli hauset opp og satt på en pedestal på et kvinneforum er selvsagt bare å forvente. Men at dere nå også har magiske, overnaturlige evner tar kaka Endret 9. august 2014 av evnukken 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #59 Del Skrevet 9. august 2014 Hvis man kjøper sex, og alle du kjenner og alle fremditige kjærester avskyr det er det åpenbart en feil. Anonymous poster hash: f987b...d3f Etter den definisjonen passer logikken med saueflokken som hopper utfor en klippe like bra. Bare fordi flertallet mener det betyr ikke at flertallet har rett. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #60 Del Skrevet 9. august 2014 Garantert en dealbreaker for meg også! Og til dere menn som mener at man ikke skal si noe om kjøp av horer: Det nytter ikke å holde slikt hemmelig over lengre tid! Vi finner det som regel ut på et eller annet tidspunkt likevel. Den kvinnelige intuisjonen aner raskt at det er ugler i mosen, nemlig. Dette er noe menn ikke skjønner, dumme som dere er. Anonymous poster hash: 918e9...3fc Neida, sånne mindre begavede jenter som deg ser sikkert at veldig mange menn har benyttet seg av horer på samme måte som man kan se gjennom en solid blyvegg. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå