AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #1 Del Skrevet 9. august 2014 Hei, er en ung mann som blir snart 23, som de siste 2 årene har kjøpt kvinner. Det har ikke akkurat vært sånn "full, ung og dum i amsterdam", men mer som en livsstil her i Norge. Kvinnene har gjerne vært fra Øst Europa eller Sør-amerika. Har alltid brukt Kondom og er frisk. Har nå veldig lyst til å slutte med dette og finne meg ei Norsk kjæreste, men føler det har blitt svært vanskelig å snakke kvinner inn i forhold. Føler på en måte et emosjonellt bånd mellom kvinner og meg er ødelagt. Klarer ikke å være "leken" med de, føler noe mangler. Tror jeg har mistet litt selvtilit når det kommer til kvinner, noe som er litt rart, for jeg ser ganske bra ut, og for noe oppmerksomhet fra kvinner når jeg er på byen, men trekker meg alltid litt tilbake... Uansett om jeg skulle klare det, burde jeg fortelle om min fortid som kjøper? Tror det er noe som ville kommet opp uansett, alle mine venner, skole og nærmeste krets vet hva jeg gjør. Mvh litt fortvilet og flau ung mann.. Anonymous poster hash: 62a03...2ab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. august 2014 #2 Del Skrevet 9. august 2014 Det er fullstendig dealbreaker for meg. Men det er nok bedre at du selv forteller en ny dame om fortiden din, enn at hun får høre det fra andre. 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #3 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg syns du burde fortelle. Det blir enda verre om hun får vite det fra noen andre. For meg hadde det uansett vært en dealbreaker. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chanchan Skrevet 9. august 2014 #4 Del Skrevet 9. august 2014 Eh, JA?? Sexkjøp, uansett om jeg hadde vært hetero, er dealbreaker. Ekkelt og problematisk. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vifte Skrevet 9. august 2014 #5 Del Skrevet 9. august 2014 Dealbreaker for meg også dessverre. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #6 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest New_Girl Skrevet 9. august 2014 #7 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TSAnonymous poster hash: 62a03...2ab Jeg sier nei takk til begge deler. Så vanskelig er jeg. 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #8 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Der er forskjell på ONS og kjøp av sex. Ved ONS er ikke penger brukt som et maktmiddel over en annens kropp. Jeg kunne aldri vært sammen med en tidligere horekunde. Anonymous poster hash: e8e0a...689 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #9 Del Skrevet 9. august 2014 Huff ikke bra. Du har nok et litt ødelagt syn på kvinner. Horekjøp er en real dealbreaker. Anonymous poster hash: fd9b4...627 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 9. august 2014 #10 Del Skrevet 9. august 2014 Dealbreaker helt klart for meg også. Nå er jeg riktignok en som helst ville hatt en jomfru med erfaring (vet det er en umulighet) 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. august 2014 #11 Del Skrevet 9. august 2014 Blir litt provosert av dere kvinner nå. Synes dere ikke det er verre å ha et ubeskyttet ONS med nyankommet flyktning fra Kongo, enn beskyttet sex i kontrollerte omgivelser fri fra alkohol? - TS Anonymous poster hash: 62a03...2ab Jeg hadde generelt satt pris på at den jeg skulle hatt et forhold til ikke hadde hatt for mange sexpartnere. Men at han hadde hatt et par ONS ville jeg ikke reagert på. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antoinette Skrevet 9. august 2014 #12 Del Skrevet 9. august 2014 Fullstendig dealbreaker for meg. Hadde gjort det slutt straks. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #13 Del Skrevet 9. august 2014 Ikke si det til kvinnen. Bare les litt rundt på KG, det er nok av kvinner her som sier at horekunder er dealbreaker, men når de har vært sammen med typen et par månder og funnet ut at han er en helt vanlig kar, så "overlever" de fint at han har kjøpt seg hore. Dersom du sier det tidlig vil du bli forlatt, et offer for stigmatiseringen og feministene som mener at horer nedverdiger kvinekroppen (da mister jo de selv litt av maktmiddelet sitt - sex, siden man kan skaffe dette andre steder*) Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #14 Del Skrevet 9. august 2014 Dealbreaker for meg også. Uansett hva slags kjønn det hadde vært på partneren og den vedkommende hadde kjøpt sex med. Anonymous poster hash: 5ce25...56a 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 9. august 2014 #15 Del Skrevet 9. august 2014 Ikke si det til kvinnen. Bare les litt rundt på KG, det er nok av kvinner her som sier at horekunder er dealbreaker, men når de har vært sammen med typen et par månder og funnet ut at han er en helt vanlig kar, så "overlever" de fint at han har kjøpt seg hore. Dersom du sier det tidlig vil du bli forlatt, et offer for stigmatiseringen og feministene som mener at horer nedverdiger kvinekroppen (da mister jo de selv litt av maktmiddelet sitt - sex, siden man kan skaffe dette andre steder*) Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 Jeg ville gitt samme råd som deg (ikke fortell) hadde det ikke vært for at alle rundt TS vet at han er horekunde. Det er mye verre å få høre sånt fra andre, for ikke å snakke om å bli sett ned på uten å vite grunnen. (ja, jeg ville lurt på hva som feilet en kvinne som frivillig var sammen med en horekunde) 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #16 Del Skrevet 9. august 2014 Jeg ville gitt samme råd som deg (ikke fortell) hadde det ikke vært for at alle rundt TS vet at han er horekunde. Det er mye verre å få høre sånt fra andre, for ikke å snakke om å bli sett ned på uten å vite grunnen. (ja, jeg ville lurt på hva som feilet en kvinne som frivillig var sammen med en horekunde) Jeg ville ikke sett ned på en kvinne som var sammen med en horekunde, de er da ikke drapsmenn eller voldtektsmenn heller. Snakk med de du kjenner først dersom du ikke sier i fra (du bør ikke si ifra til damen) og forklar dem situasjonen og at de ikke må snakke om den delen av fortiden din. Anonymous poster hash: 1fb07...4b3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Compaq Skrevet 9. august 2014 #17 Del Skrevet 9. august 2014 Det er så lett å si at det hadde vært en dealbreaker, men jeg vet sannelig ikke jeg altså.. Jeg datet en fyr over en lengre periode og det kom frem at han hadde kjøpt sex ved et tilfelle for flere år siden, og selv om det fikk meg til å rynke kraftig på nesen på daværende tidspunkt så var det ikke noe som plagde meg i lengden. Nå er det forsåvidt en relativt stor forskjell på å "prøve" sexkjøp en gang i ung alder fremfor å benytte seg av det på en jevnlig basis. Men ts, hvorfor i alle dager vet hele omgangskretsen din dette? Jeg tviler ikke på at dette kommer til å bli en utfordring i forhold til fremtidige partnere og det er noe du burde være åpen om, etter hvert. Hadde jeg fått vite om sexkjøp i en tidlig datingfase hadde jeg stukket fort som fy, dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marie90 Skrevet 9. august 2014 #18 Del Skrevet 9. august 2014 I seg selv er det ikke en dealbreaker for meg. Dersom det er fortid, det ble brukt beskyttelse og ikke var snakk om et traffickingoffer/rusmisbruker så ser jeg ikke problemet. Jeg kan se appellen for en ung mann i å ville se hvordan det er. Dersom det derimot var en "livsstil", og ikke et engangstilfelle, så ville jeg hatt problemer med det. Jeg ser ikke helt hvorfor dette "provoserer" deg når du selv anerkjenner at du har et problematisk forhold til kvinner som resultat av det? Du vet jo det er et problem, og så er plutselig andre fordomsfulle og vanskelige når de er enige? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #19 Del Skrevet 9. august 2014 "Mvh litt fortvilet og flau ung mann" Hvorfor er du flau dersom du i ramme alvor mener at det ikke er noe galt i å kjøpe sex?Anonymous poster hash: 09285...13e 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 9. august 2014 #20 Del Skrevet 9. august 2014 Ikke fortell om det på eget initiativ. Synd at så mange har fått vite dette, det skaper bare problemer for deg senere. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå