Gjest Anonymous Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Noen som kan hjelpe meg å finne et hotell i Roma, sentralt og ikke for dyrt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 30. juni 2004 #2 Del Skrevet 30. juni 2004 Sjekk her: www.in-italia.dk Overnatting av alle slag i Italia. Dansk side, de er hyggelige og flinke på service. Har ikke vært i Roma selv, så jeg vet ikke om noe spesifikt. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nitha Skrevet 2. juli 2004 #3 Del Skrevet 2. juli 2004 Bruk søkeknappen! Jeg husker ikke navnet i farten. Fru NItha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 2. juli 2004 #4 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei Var i Roma for 18 år siden (såååå lenge sia??) Vi var på studietur og lå på et hotel som het hotel adriano. Et helt enkelt hotel. Vi dro m star Tour den gang tror jeg. Hotellet lå meget sentralt i forhold til spansketrappen og piazzaene. I en rolig sidegate. Vet ikke hvordan den ligger nå men du kan jo se på www.startour.no sine sider Roma er en spesiell by som man bare MÅ se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. juli 2004 #5 Del Skrevet 4. juli 2004 Du kan for eksempel forsøke dette, det ligger i Trastevere, en utrolig trivelig bydel - med gangavstand til alle severdigheter: http://www.hotelcarmel.it/ Siden er desverre bare på italiensk, men du kan se bilder etc. Eller du kan se på denne lenken, samme hotell: http://www.guestinitaly.com/hotels/rome/r011.htm Jeg digger Trastevere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 4. juli 2004 #6 Del Skrevet 4. juli 2004 Og det var jeg som var gjesten over! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå