Gå til innhold

Patti Stanger, hva synes du om hennes tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Silverstream

Trodde det gikk om morgenen og ikke om kvelden?

Synes det er morsomt å se på, men hun har litt dobbeltmoral. Den ene gangen ble hun skikkelig sint på mannen fordi han hadde tatt med daten i et boblebad ellerno. Patti syntes ikke det var greit, for da fikk han sett varene alt for tidlig(eller noe i den duren).

Også i forrige uke så ba hun alle damene som skulle prøve å få napp hos mennene komme i bikini?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes programmet er utrolig underholdene, veldig Hollywood med mange bra poeng. Patti selv hadde jeg aldri taklet å jobbe for, men hun sier selv at hun er helt annerledes på privaten enn i jobbsammenheng. Og der ser man når hun selv er på date.

Noe av det hun sier er muligens litt gammeldags, men litt usikker på hva som faktisk er vanlig i USA. Den monoganiregelen tror jeg ikke er dum når man faktisk er på jakt etter en partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Jeg synes hun har noen interessante poeng, samtidig er det andre deler av det hun sier som er helt på trynet idiotisk.

Eksempelvis dette med at ingen menn vil ha rødtopper. Jeg har aldri opplevd det som noe problem. Snarere tvert imot :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt show :) Patti er tradisjonel (typisk amerikansk), men sier mye fornuftig også.

Hun er brutalt ærlig og det er mange merkelige deltakere der som absolutt trenger en wake-up-call :fnise:

Så akkurat episoden i den siste sesongen med Moods of Norway duden: Stefan Dahlquist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er underholdende, men føler ikke at jeg har lært noe sånn veldig nyttig. Må huske at hun driver sin praksis i LA eller rundt der, hvor alle ser ut som superstjerner og alt handler omm perfeksjonisme og utseende. Alt er så overfladisk. Her i Norge har vi nok en del andre problemstillinger, og man dater jo ikke på samme måte.

Men ellers ser jeg verdien i å avstå fra sex før monogami, for vi er alt for sex-fikserte i denne verden. Man har jo fortsatt muligheten til å dumpe de etterpå for det, men da får man prøvd ut monogami litt også, ikke bare ha ONS. Også støtter jeg den "2 drinks maximum", for i dette landet sjekkes det stort sett kun med høy promille og de færreste klarer å stå for det dagen etterpå. Her har vi så mye sosial angst og usikkerhet, at alkohol ser ut til å være ett møst for de fleste som skal prøve seg på sjekking..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"No sex before monogamy" er kjempeviktig!

Så slipper man de trådene her inne ala "jeg tror han dobbelt-dater! vi som har begynt å ha sex og alt! ånei ånei"

Programmet er i seg selv veldig underholdende :)

Hvorfor er det nødvendigvis så kjempeviktig? Jeg for min del ville aldri gått inn i noe monogamt forhold FØR jeg hadde visst om vi hadde seksuell kjemi.

Begge mine forhold begynte med sex

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns hun er kjempeunderholdende, presis og kontant! Og hun har en drittsekkradar som jeg gjerne skulle hatt.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Amémonos

Hennes "no sex before monogamy" har hjulpet meg å sile unna mange drittsekker. Eller, den regelen fulgte jeg før jeg i det hele tatt så serien, men vi er ihvertfall enige der. Selve dama liker jeg ikke. En ting er å være ærlig, men i mange tilfeller er hun bare direkte slem. Veldig mange av tipsene hennes er også bare tull og tøys.

Endret av Amémonos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...