Gå til innhold

Patti Stanger, hva synes du om hennes tips?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt mye kveldsjobbing i sommer og sett mye på Millionaire Matchmaker med Patti Stanger. Jeg synes hun på mange måter er veldig flink og fornuftig.

Tenkte jeg skulle prøve å følge hennes "No sex before monogamy"-regel i dating.

Har du sett og hørt på henne? Hva synes du?

Anonymous poster hash: 4426b...7b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også sett d.

Er ikke singel lengre. Men praktiserte d en stund.

Da jeg traff min drømmemann var d ikke noe problem. Sov sammen to netter uten sex før vi var enige om å satse på oss to. Les mye bedre. Vet han ikke er sammen med meg fordi sexen er sykt bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns programmet er super underholdende og hun er en flott dame, med gode råd - for noen kvinner/menn. For meg, så syns jeg det er viktig å vite hva en går inn i. Sex er viktig for meg i et forhold. Jeg liker å ha sex, så hele den ikke noe sex for monogami, er ikke min greie. Syns selvsagt det er beundringsverdig med de menneskene som klarer å holde seg og så ta til takke med hva enn de får i sengen, bare fordi de liker personligheten.

Skitt.. jeg høres veldig sint ut. Det er jeg ikke. Haha!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har skjønt at det viktigste kvinner tar med seg inn i et forhold er fitta.

Anonymous poster hash: e842f...c3d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg syns hun er håpløst gammeldags, og har et alt for tradisjonelt syn på manns- og kvinnerollen. Og hun prøver å presse alle inn i en mal som hun har bestemt, uansett hvor ulike de er.

Men jeg har sett mye på det likevel da, ganske underholdene i grunn :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jeg syns programmet er super underholdende og hun er en flott dame, med gode råd - for noen kvinner/menn. For meg, så syns jeg det er viktig å vite hva en går inn i. Sex er viktig for meg i et forhold. Jeg liker å ha sex, så hele den ikke noe sex for monogami, er ikke min greie. Syns selvsagt det er beundringsverdig med de menneskene som klarer å holde seg og så ta til takke med hva enn de får i sengen, bare fordi de liker personligheten.

Skitt.. jeg høres veldig sint ut. Det er jeg ikke. Haha! :)

Nja..du høres ikke så sint ut :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er enig i at det er mest naturlig å prøvekjøre bilen før du kjøper den, men det virker jo ikke som om Patti snakker om monogami som ekteskap, men mer som at man er "eksklusive" og det syns jeg i og for seg er greit å vente til man er..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns hun er håpløst gammeldags, og har et alt for tradisjonelt syn på manns- og kvinnerollen. Og hun prøver å presse alle inn i en mal som hun har bestemt, uansett hvor ulike de er.

Men jeg har sett mye på det likevel da, ganske underholdene i grunn :P

Enig, men dette er sett med norske øyne da. USA har et mye mer tradisjonelt syn på menn og kvinner...

edit:skrivefeil

Endret av Zereta
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett endel på showet og synes det er bra.

Tror nok at hun som person skremmer noen vekk - det at hun er veldig outspoken, irettesettende og kritisk. Men prinsippene hennes er jeg veldig enig i og det meste hun sier er sant.

Selvsagt har hun en mal for hvordan tingene skal foregå. Jeg synes også "ingen sex uten monogami" er en god regel, uansett hvilken land og hvilken kultur du bor i. Og nei, USA er ikke så forbasket "tradisjonelt", feminismen har gjort sitt inntog der og. I tillegg utspiller showet seg delvis i Miami og L.A. - de mest liberale delene av USA.

Mange nordmenn elsker å avskrive ting uttalt av amerikanere de ikke liker med at "ting er jo så annerledes der". Ironisk nok er det også pop å kalle dem generaliserende mens de selv refererer til USA som en stor klump med likesinnede mennesker.

Om du lå med mannen din etter to dates og dere giftet dere, fint for dere. Men du ville ikke tapt noe på det om du hadde ventet. Og det å påvirke unge jenter til å velge det sammen er ren dumskap. Når kvinner insisterer på dette handler det ofte mest om at de selv har ligget rundt og vil at det skal bli normen for å fjerne stigma. Men de er feil og egoistisk å dytte andre jenter i den retningen når de kunne vunnet mye på å vente.



Anonymous poster hash: fd454...306
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mye kveldsjobbing i sommer og sett mye på Millionaire Matchmaker med Patti Stanger. Jeg synes hun på mange måter er veldig flink og fornuftig.

Tenkte jeg skulle prøve å følge hennes "No sex before monogamy"-regel i dating.

Har du sett og hørt på henne? Hva synes du?

Anonymous poster hash: 4426b...7b1

Syns regelen hennes er veldig bra :)

Selve programmet og deltakerne er vel verre :P Mye skriking, drama og typisk Hollywood oppførsel.. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett endel på showet og synes det er bra.

Tror nok at hun som person skremmer noen vekk - det at hun er veldig outspoken, irettesettende og kritisk. Men prinsippene hennes er jeg veldig enig i og det meste hun sier er sant.

Selvsagt har hun en mal for hvordan tingene skal foregå. Jeg synes også "ingen sex uten monogami" er en god regel, uansett hvilken land og hvilken kultur du bor i. Og nei, USA er ikke så forbasket "tradisjonelt", feminismen har gjort sitt inntog der og. I tillegg utspiller showet seg delvis i Miami og L.A. - de mest liberale delene av USA.

Mange nordmenn elsker å avskrive ting uttalt av amerikanere de ikke liker med at "ting er jo så annerledes der". Ironisk nok er det også pop å kalle dem generaliserende mens de selv refererer til USA som en stor klump med likesinnede mennesker.

Om du lå med mannen din etter to dates og dere giftet dere, fint for dere. Men du ville ikke tapt noe på det om du hadde ventet. Og det å påvirke unge jenter til å velge det sammen er ren dumskap. Når kvinner insisterer på dette handler det ofte mest om at de selv har ligget rundt og vil at det skal bli normen for å fjerne stigma. Men de er feil og egoistisk å dytte andre jenter i den retningen når de kunne vunnet mye på å vente.

Anonymous poster hash: fd454...306

Jeg tenkte ikke først og fremst på det med ingen sex før man er monogame, men at de er veldig tradisjonelle i sin dating kultur. Det enorme fokuset på at han skal åpne dører, dra frem stoler, ta inisjativet etc...

For øvrig mener jeg det er udiskutabelt at Norge er et mer likestilt samfunn enn USA...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte ikke først og fremst på det med ingen sex før man er monogame, men at de er veldig tradisjonelle i sin dating kultur. Det enorme fokuset på at han skal åpne dører, dra frem stoler, ta inisjativet etc...

For øvrig mener jeg det er udiskutabelt at Norge er et mer likestilt samfunn enn USA...

Det kommer an på hvordan man ser det. Det er Norge som er unntaket, selv i den vestlige verden, mer enn at de er "tradisjonelle".

At menn tar initiativ i datingmarkedet er uansett normen i Norge enda.

Anonymous poster hash: fd454...306

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på hvordan man ser det. Det er Norge som er unntaket, selv i den vestlige verden, mer enn at de er "tradisjonelle".

At menn tar initiativ i datingmarkedet er uansett normen i Norge enda.

Anonymous poster hash: fd454...306

Sett med norske øyne (jeg er jo norsk) så vil jeg beskrive det amerikanske samfunnet som mer tradisjonelt. Jeg vil også, etter å ha datet i USA og Norge, si at det er mer sosialt akseptert at kvinner mer er mer "frempå" i Norge. Jeg er for øvrig enig i at det også i Norge er mer vanlig at menn tar initiativ.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"No sex before monogamy" er kjempeviktig!

Så slipper man de trådene her inne ala "jeg tror han dobbelt-dater! vi som har begynt å ha sex og alt! ånei ånei"

Programmet er i seg selv veldig underholdende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Morsomt :P Mange gode tips, men av egen erfaring vet jeg at det ikke er lurt å være for firkantet når det kommer til å følge diverse "regler".

Å alltid holde igjen med sexen for eksempel vil ikke garantere suksess. Greit, man unngår følelsen av å bli brukt, men i virkeligheten er det veldig situasjonsavhengig hva som faktisk er lurt å gjøre. Man kan lett ha sex med en mann tidlig dersom han virkelig liker damen. Da får man ikke nok av henne :P

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også at det er så morsomt når hun skal fortelle menn at adferden deres er veldig turn-off for en kvinne, med uttrykket: "that wont get the woman juicy juicy downstears!" :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg liker ikke det programmet. Jeg liker ikke hennes sjefshurpe-stil. Jeg liker ikke måten som "damene" må kle seg og oppføre seg på for å få napp. De ser mildt sagt spesielle og horete ut der de kommer i sine stiletter og kortkorte, tettsittende pølseskinn av noen kjoler. Puppene velter ut. Mennene er ikke et hakk bedre. De er kanskje millionærer, men de er antagelig også bare noen bortskjemte guttunger som vil ha alt og kan få det fordi de har penger. Jeg har sett en del episoder, nettopp for å få tak i essensen av det og har ikke sett noen normalt oppegående menn ennå. Et søppelprogram for spesielt interesserte.



Anonymous poster hash: c83d0...1bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns Patti er morsom, hun har mange bra poeng :) Men mange av de mannfolka som er med er jo rett og slett tragiske. Hjelper jo ikke med masse penger og fancy hus når de er lite attraktive og ufyselige i personligheten. Og hva skjer med alle de mannfolka som bare skal ha purunge jenter på 22? De er jo helt obsessed med alder der borte, spesielt i L.A. Bra Patti gir dem en reality check!



Anonymous poster hash: f9cab...97b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"No sex before monogamy" er kjempeviktig!

Så slipper man de trådene her inne ala "jeg tror han dobbelt-dater! vi som har begynt å ha sex og alt! ånei ånei"

Programmet er i seg selv veldig underholdende :)

Tror 90% av kvinnene her sprer beina på første date.

Kvinnene skjønner ikke at noen menn er ute etter akkurat dette.

Sett nok av tråder hvor mange skriver at daten har stukket av etter bare få møter.

Jeg har for vane å spørre om de spredte beina på disse datene, og da svarer de ja ;)

Hehehe..

Men bra for mennene at de får det de er på jakt etter da :)

Kan jo ikke værende særlig med ballespreng :/

Anonymous poster hash: c1fa9...60c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er forsåvidt en viss underholdningsverdi i programmet, men jeg synes Patti oppfører seg i overkant hurpete, har for mange regler angående hvordan man skal se ut/ikke se ut, hva man har lov/ikke lov til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...