Saeria Skrevet 30. juni 2004 #1 Del Skrevet 30. juni 2004 Fatter ikke at folk klarer dette! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 30. juni 2004 #2 Del Skrevet 30. juni 2004 Første reaksjon er at jeg blir sint, så utrolig lei meg for at det finnes folk som kan gjøre slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 30. juni 2004 #3 Del Skrevet 30. juni 2004 Så forferdelig. :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 1. juli 2004 #4 Del Skrevet 1. juli 2004 at det går an å være så grusom!! enn å mishandle uskyldige forsvarsløse dyr på den måten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 1. juli 2004 #5 Del Skrevet 1. juli 2004 Det må være noe fryktelig galt oppe i hodet på folk som gjør slike ting.. Jeg blir så utrolig forbanna og lei meg av sånt.. :evil: :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catwoman Skrevet 1. juli 2004 #6 Del Skrevet 1. juli 2004 :cry: Blir bare trist av sånt, og forbannet :evil: Ungdommer som gjør sånne ting som det, tror jeg er våre fremtidige drapsmenn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
la Flaca Skrevet 1. juli 2004 #7 Del Skrevet 1. juli 2004 :o :cry: Det der er det jævligste jeg har lest på lenge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elbereth Skrevet 1. juli 2004 #8 Del Skrevet 1. juli 2004 Forferdelig! Hva slags mennesker skal det bli av ungdom som gjør sånt? :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 1. juli 2004 #9 Del Skrevet 1. juli 2004 Noe så jævlig ondskapsfullt gjort!! :evil: Fy f..., har ikke ord ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 1. juli 2004 #10 Del Skrevet 1. juli 2004 Herregud... bare det å komme på det... blir så fryktelig oppgitt av sånt, skremmende at noen kan gjøre det. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linselus Skrevet 2. juli 2004 #11 Del Skrevet 2. juli 2004 At sånne folk finnes *grøss og gru* Blir helt kvalm, og innmari lei meg når jeg leser sånne ting....Stakkars dyr..og forresten blir jeg ganske sint også *fres* :evil: Sånne skulle fått tilbake med samme mynt sier bare jeg!! Nefretiti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå