Gjest Linaria Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 På tide at jeg også skriver dagbok! Jeg har så mange ting å dele for tida, og føler jeg trenger å få det ut. Greit å skrive dagbok på en side som dette Jeg slo opp med samboeren min tidligere i sommer. Det var veldig deilig å bli ferdig med den delen av livet, men nå er det utrolig mye nytt å takle. Jeg har litt kontakt med nye menn selv om jeg ikke er helt klar for et forhold, men jeg drømmer likevel å finne en jeg kan prate med og som liker å være sammen med meg. Jeg flytter til studentbolig om noen dager. Var veldig heldig som fikk en fin, liten hybel på Sogn studentby. har alltid drømt om å bo i byen. Etter å ha bodd over en time fra studiestedet mitt siden ungdomsskolen, blir det deilig å bo litt mer sentralt. I tillegg holder jeg på med førerkortet. Jeg oppdaterer her når jeg har tatt lappen. Nesten alle sparepengene har dessverre gått til det, men det er forhåpentligvis en utgift man kun har én gang i livet, så jeg får holde ut. Jeg har så mange rare følelser angående det nye livet mitt! Jeg vil så gjerne komme meg i gang. Disse ukene hjemme hos foreldrene mine og etter bruddet har vært ganske tøffe. Jeg er egentlig veldig nervøs og dårlig til å takle forandring. Det er så skummelt, men samtidig deilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linaria Skrevet 9. august 2014 #2 Del Skrevet 9. august 2014 I dag var vi på IKEA og kjøpte noen nye møbler, og flyttet en god del av tingene inn i hybelen min. Det er en umøblert hybel, så det blir en del møbelbæring og møbelbygging, men det har gått greit så langt. Føler at jeg har lyst til å ta med meg minimalt av saker og ting. Hittil hat jeg bare pensum, klær, data og toalettsaker. Tenker at andre ting får man uansett, og det er svært lite jeg virkelig trenger. Kjenner det skal bli veldig godt å komme meg vekk. Det har vært en veldig vanskelig helg, men jeg vet at om en uke kommer nesten alt som bekymrer meg nå til å være over, og jeg kan nyte studiehøsten! Kjenner jeg er litt bekymret for å ikke få meg noen venner. Jeg har studert et år, men ikke blitt ordentlig kjent med noen. Jeg synes det er vanskelig å snakke med andre av og til, og før bodde jeg så langt unna Blindern at det ble alt for mye styr å dra ut med folk. Håper virkelig jeg får meg noen ordentlige venninner i år. Det hadde vært hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå