Gå til innhold

Orgasme under samleie.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har opplevd d samme tidligere for noen år siden. Mitt tips er: slapp av. Ikke jag etter orgasmen. La det gå en periode uten sex. Noen dager iallefall. Men ikke gjør noe under akten for å prøve å få orgasme. Plutselig kan den komme, sånn helt av seg selv. Kroppen er et underlig mesterverk som ofte fikser seg selv-

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Er jo absolutt deiligere om typen tar på meg når vi har sex istedenfor at jeg må gjøre det selv, sålenge han finner det riktige punktet liksom.

Fint du forklarer hvordan du føler det. Jeg har også alltid trodd at mye dreier seg om stress ang. orgasme.....Ville det ikke hjelpe å prøve å bare nyte allt som skjer istede for å få orgasme? For meg som mann, må jeg være helt ærlig å si at jeg driter i min egen orgasme. Det er så mange inntrykk og følser som bombarderer meg, at det som skjer i eksplosjonen er bare en av mange goder rundt sex.

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort ;) men jeg sitter med et inntrykk av at mange damer bekymrer seg for mye om hva mannen tenker om dem og at det kanskje er en "brems" på sexlivet? At mange damer kanskje er redde for sin egen lukt...at de ser bra nok ut på kroppen...om rumpa er fin nok...om puppene er hengende osv osv....

Iallefall interessant å lese hvordan dere tenker om saken

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kjæresten har jo uttrykt noe av det samme, at han føler han ikke strekker til fordi han ikke får meg til å komme.

Kan være maaange grunner til at dama bruker lang tid. Enten fordi hun faktisk bruker lang tid sånn generelt, eller at hun er stressa, klarer ikke slappe av og koble ut.. Det her vet jeg alt om, haha! Jeg har ikke klart å slappe av, derfor tar det lengre tid, så blir jeg stressa fordi det tar lang tid, og begynner å tenke på om han syns det tar lang tid, så blir jeg mer stressa fordi jeg tenker at han sikkert blir sliten i hånda snart, så når jeg kjenner jeg er nær tør jeg ikke si ifra fordi jeg er redd for at det da ikke skjer og begge blir skuffa og det blir kleint... Ond sirkel med andre ord.

Så det betyr absolutt ikke at fyren er dårlig selvom dama ikke kommer! Er mye oppi hodet mitt som sperrer for ihvertfall. Spesielt når kjæresten da sier at han har fått "alle de andre damene til å komme kun ved å pule". Ukult.

Litt avsporing, men jaja.

Spesielt når kjæresten da sier at han har fått "alle de andre damene til å komme kun ved å pule". Ukult.

Mye sier meg at han har opplevd en del faking ;)

Anonymous poster hash: 22a0f...5ee

• Liker 2
Gjest Kritisk
Skrevet

Ja er det ikke meningen at jeg som mann skal hjelpe til med "knotten" hennes også da, selv om man har samleie?..Vi bør vel klare å multitaske såpass? Det er vel ikke så kronglete å komme til der om man bruker riktig stilling?...De fleste damer sliter med å få vaginal orgasme.....Trodde derfor det var en nødvendighet å ta på og finne alle "godpunktene" hennes slik at stimulien ikke bare dreier seg om selve penetreringen :vetikke:

Så artig å lese her om damenes opplevelser av dette...Dere beskriver gjerne at dere selv må stimulere klitoris for at dere skal komme i mål....Jeg som mann er stikk motsatt :fnise: . Jeg kan jobbe med meg selv så lenge at jeg blir sår....men om en dame rører meg går det lynraskt :sjokkert: ........Jeg reagerer rett og slett mye hardere når en dame tar på meg og koser......

Så forskjellige vi er....bare morsomt :fnise:

Jeg må konsentrere meg en del for å få klitoris orgamse også da, har blitt bedre med åra, men ja, ring tar tid :P

Skrevet

Fint du forklarer hvordan du føler det. Jeg har også alltid trodd at mye dreier seg om stress ang. orgasme.....Ville det ikke hjelpe å prøve å bare nyte allt som skjer istede for å få orgasme? For meg som mann, må jeg være helt ærlig å si at jeg driter i min egen orgasme. Det er så mange inntrykk og følser som bombarderer meg, at det som skjer i eksplosjonen er bare en av mange goder rundt sex.

Jeg vet det er lettere sagt enn gjort ;) men jeg sitter med et inntrykk av at mange damer bekymrer seg for mye om hva mannen tenker om dem og at det kanskje er en "brems" på sexlivet? At mange damer kanskje er redde for sin egen lukt...at de ser bra nok ut på kroppen...om rumpa er fin nok...om puppene er hengende osv osv....

Iallefall interessant å lese hvordan dere tenker om saken

Jada, det et nok en del damer som tenker på sånne ting. Nå er jeg såpass komfortabel med kjæresten min at jeg ikke bryr meg så mye om hvordan jeg ser ut under sex, han har jo sett meg naken tusen ganger liksom.

Eneste jeg merker er at jeg sliter litt med å ta det opp med han. Dette med orgasme altså. Virker som jeg bare får en slags sperre når jeg vil si noe om det, kanskje fordi jeg er redd for å si feil ting ellerno, jeg vet ikke.

Uansett, det beste er jo selvsagt bare å slappe av og nyte sexen, også kommer man når man kommer.

• Liker 1
Skrevet

Spesielt når kjæresten da sier at han har fått "alle de andre damene til å komme kun ved å pule". Ukult.

Mye sier meg at han har opplevd en del faking ;)

Anonymous poster hash: 22a0f...5ee

Tenkte det jeg også. Men det tror han jo selvsagt ikke på, haha. Altså det er snakk om 15 damer. Tviler på at ALLE de fikk vaginal orgasme.

• Liker 1
Gjest Kritisk
Skrevet

Tenkte det jeg også. Men det tror han jo selvsagt ikke på, haha. Altså det er snakk om 15 damer. Tviler på at ALLE de fikk vaginal orgasme.

Er nok mye faking der i gården ja, hehe :fnise::fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jada, det et nok en del damer som tenker på sånne ting. Nå er jeg såpass komfortabel med kjæresten min at jeg ikke bryr meg så mye om hvordan jeg ser ut under sex, han har jo sett meg naken tusen ganger liksom.

Eneste jeg merker er at jeg sliter litt med å ta det opp med han. Dette med orgasme altså. Virker som jeg bare får en slags sperre når jeg vil si noe om det, kanskje fordi jeg er redd for å si feil ting ellerno, jeg vet ikke.

Uansett, det beste er jo selvsagt bare å slappe av og nyte sexen, også kommer man når man kommer.

Bare ett forsiktig råd fra meg som mann. Nå kan ikke jeg snakke for alle menn selvsagt, men jeg er iallefall typen som setter enormt pris på veiledning og tips fra damen....Kanskje mannen din er litt samme? Tror mange av oss er glade for å få vite nøyaktig hva hun trenger og vil ha, slik at vi slipper å fomle rundt med ting vi "tror" hun vil ha. Og etterhvert som man har vært sammen en stund vil man jo finne ut bedre hvordan hun fungerer :)

Jeg tror du bare burde snakke rett ut med han jeg....vil tippe han tar imot med glede. Menn er generellt opptatt av å få dama i mål. Det gir jo oss mestringsfølse også dersom damen har det godt. Vinn/vinn :blomst:

Skrevet

Er nok mye faking der i gården ja, hehe :fnise::fnise:

Jeg tror nok han bare ikke vil innse det :fnise:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg må konsentrere meg en del for å få klitoris orgamse også da, har blitt bedre med åra, men ja, ring tar tid :P

Godt å vite at det er slik naturlig for mange av dere da....Da slipper vi menn å bære den byrden alene :blomst:

Skrevet

Bare ett forsiktig råd fra meg som mann. Nå kan ikke jeg snakke for alle menn selvsagt, men jeg er iallefall typen som setter enormt pris på veiledning og tips fra damen....Kanskje mannen din er litt samme? Tror mange av oss er glade for å få vite nøyaktig hva hun trenger og vil ha, slik at vi slipper å fomle rundt med ting vi "tror" hun vil ha. Og etterhvert som man har vært sammen en stund vil man jo finne ut bedre hvordan hun fungerer :)

Jeg tror du bare burde snakke rett ut med han jeg....vil tippe han tar imot med glede. Menn er generellt opptatt av å få dama i mål. Det gir jo oss mestringsfølse også dersom damen har det godt. Vinn/vinn :blomst:

Ja, jeg har jo sagt at jeg kan vise han, for det er litt vanskelig å forklare akkurat åssen jeg liker det. Det ville han veldig gjerne da. Så kanskje jeg bare må gjøre det en gang, også ta det derfra.

Gjest HarryDotter
Skrevet (endret)

Ja, jeg har jo sagt at jeg kan vise han, for det er litt vanskelig å forklare akkurat åssen jeg liker det. Det ville han veldig gjerne da. Så kanskje jeg bare må gjøre det en gang, også ta det derfra.

definitift! Go go go.... :laugh:..god gammeldags voksenopplæring! :fnise:

Endret av HarryDotter
Skrevet

Men når du sier oralsex i så lang tid....Ville det da si at uansett hva denne mannen gjorde for deg, så ville det seg ikke? Ikke engang med klitoris stimuli? Er det slik at det kun er deg selv som kan fremskaffe orgasmen da? Kvinner er så utrolig forskjellige :) De jeg har opplevd fikk det raskt uten at det var min fortjeneste.....hehe

Jeg bare lurer.....Kan fort føle som mann, at man ikke strekker til om du forstår? Men det bør kanskje ikke bety at man suger i sex, selvom dama bruker lang tid? Er litt redd, skal jeg innrømme, for å få en partner man liksom ikke greier å hjelpe i mål uansett hva jeg gjør for henne :grine:

Uansett hva han gjorde og hvor lenge han gjorde det så gikk det ikke, så sant han ikke fant frem vibratoren min da. Og han kjenner meg virkelig ut og inn, og vet hva jeg liker.

Jeg klarer ikke å få en orgasme selv heller uten bruk av leketøy, og det er ikke det at jeg ikke har prøvd altså. Jeg var seksuelt aktiv i rimelig mange år før jeg gikk til innkjøp av mitt første leketøy og fant ut hva en orgasme egentlig er.

Det er nok noen menn opp igjennom som har følt at de ikke har strukket til, selv om jeg har forklart hvordan jeg funker. De har vel trodd jeg bare har prøv å trøste de litt (de var vel også meningen noen ganger).

Poenget mitt er vel at selv om mannen ved bruk av sine egne kroppsdeler ikke får det til kan han fortsatt få meg i mål hvis han liker leketøy og lar meg vise han hvordan de skal brukes.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Uansett hva han gjorde og hvor lenge han gjorde det så gikk det ikke, så sant han ikke fant frem vibratoren min da. Og han kjenner meg virkelig ut og inn, og vet hva jeg liker.

Jeg klarer ikke å få en orgasme selv heller uten bruk av leketøy, og det er ikke det at jeg ikke har prøvd altså. Jeg var seksuelt aktiv i rimelig mange år før jeg gikk til innkjøp av mitt første leketøy og fant ut hva en orgasme egentlig er.

Det er nok noen menn opp igjennom som har følt at de ikke har strukket til, selv om jeg har forklart hvordan jeg funker. De har vel trodd jeg bare har prøv å trøste de litt (de var vel også meningen noen ganger).

Poenget mitt er vel at selv om mannen ved bruk av sine egne kroppsdeler ikke får det til kan han fortsatt få meg i mål hvis han liker leketøy og lar meg vise han hvordan de skal brukes.

Flott at du skriver ærlig om dette. Det beroliger faktisk meg som mann, da jeg er litt redd for å ikke kunne "strekke til" for en dame..... Det er rett og slett endel damer som trenger leketøy da for å kunne komme i mål. Alle midler bør iallefall prøves for å få det til :blomst:

Skrevet

Flott at du skriver ærlig om dette. Det beroliger faktisk meg som mann, da jeg er litt redd for å ikke kunne "strekke til" for en dame..... Det er rett og slett endel damer som trenger leketøy da for å kunne komme i mål. Alle midler bør iallefall prøves for å få det til :blomst:

Alle midler burde absolutt prøves, men det viktigste er å lytte til partneren.

Har lest flere ganger her inne om de som f.eks skryter av at de alltid gir dama 2-3 orgasmer før de er ferdig, og for mange funker nok det helt supert. Hadde noen prøvd det på meg derimot hadde jeg sparket han ut av senga.

En orgasme pleier å holde for meg, jeg blir ekstremt følsom og kan ligge å riste ganske lenge etterpå, så jeg foretrekker faktisk at han blir ferdig før det er min tur.

Skrevet

Jeg har inntrykk av at det ikke er så veldig vanlig at kvinner kommer kun av vaginal stimulans (70-80% i noen studier viser at det kreves direkte stimulans av klitoris). Og om de kan få orgasme ved kun vaginal penetrering det så krever det jo en god del innsats i tid da det i snitt tar ganske mange fler minutter for en kvinne å få orgamse (10-20 minutter etter starten på samleie) enn en mann (2-3 minutter etter starten på samleie, 7-14 minutter totalt). Dette er i følge Health education sidene til Brown University.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Alle midler burde absolutt prøves, men det viktigste er å lytte til partneren.

Har lest flere ganger her inne om de som f.eks skryter av at de alltid gir dama 2-3 orgasmer før de er ferdig, og for mange funker nok det helt supert. Hadde noen prøvd det på meg derimot hadde jeg sparket han ut av senga.

En orgasme pleier å holde for meg, jeg blir ekstremt følsom og kan ligge å riste ganske lenge etterpå, så jeg foretrekker faktisk at han blir ferdig før det er min tur.

Spørs om ikke du er typen som følsen bygger seg opp da og føles kraftigere når du først kommer? Er så enig i det du sier om å lytte til partner. Det gjelder vel bare å følge med på det hun vil

Skrevet

Jeg bare synser her nå, men tipper det må være som du sier, med bevegelsesmønsteret hans. Peniser er vel ikke så forskjellige at den ene treffer "riktig" hele tiden, mens en annen har en form som ikke treffer riktig :vetikke:

Har dere prøvd å guide han slik at han treffer? Altså de mennene dere ikke får vaginal orgasme av samleie med? Eller er menn generellt lite lystne på å ta imot veiledning og råd under sex?

Noen menn kan det-andre ikke...merkelig...

Anonymous poster hash: 8b9eb...5a2

Gjest HarryDotter
Skrevet

Noen menn kan det-andre ikke...merkelig...

Anonymous poster hash: 8b9eb...5a2

Ja det er nok sant....Finnes faktisk folk som ikke klarer å tygge tyggis og gå opp en trapp samtidig også :fnise: ....Da kan man jo tenke seg til hvor lite man får til hos en kvinne :hakeslepp:

Skrevet

jeg får orgasme under samleiet hvis jeg rir han, lenge! å da må jeg gjøre det på min måte, altså at jeg sitter oppreist og beveger hoftene frem og tilbake istedenfor opp og ned. det gir meg helt SYKE orgasmer. skjer ikke hver gang da vel og merke, men det er eneste mulighet (å jeg har prøvd mye rart) :)

ellers er klitorisvibrator en vinner :)

Anonymous poster hash: dd7b9...b94

Klarer han å holde såpass lenge at du kan komme da?

Anonymous poster hash: b461b...9c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...