Gå til innhold

Dirty bilder til kjæresten.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som stoler på kjærestene deres. Tror ikke dere at jenter som har fått bildet postet på internett av eksen, også stolte på kjæresten sin?

Anonymous poster hash: 1c173...633
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest Andrea93
Skrevet

Så absolutt :-) Vi bor sammen, men så fort vi er vekke fra hverandre en natt eller mer pleier jeg sende både bilder og tekst. Vet v ham har låst inn rundt 40 bilder av meg på telefonen :P

Gjest brutal_mann
Skrevet

Dere som stoler på kjærestene deres. Tror ikke dere at jenter som har fått bildet postet på internett av eksen, også stolte på kjæresten sin?

Det sier jo mer om eksen enn om dama.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det sier jo mer om eksen enn om dama.

Det er jeg selvsagt enig i. Men hva hjelper det når h*n først legger ut bilder på nett?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En filmsnutt hvor dere onanerer, er det for drøyt?

Det har jeg sendt min kjære noen ganger :P Han liker det, så da får andre bare synes det er drøyt så lenge dette er bare mellom meg og han

Anonymous poster hash: d261f...533

• Liker 2
Skrevet

Det har jeg sendt min kjære noen ganger :P Han liker det, så da får andre bare synes det er drøyt så lenge dette er bare mellom meg og han

Nice, få se.... Nei da :fnise: Jeg anbefaler at du bestiller en sybian mens han er på tur, og rir på den i snutt. Han vil elske det (det ville jeg i hvert fall). Lurer på om jeg tør å bestille en til dama.... Hmmm, hun er litt konservativ :glare: ...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg klarer ikke ta sexy bilder av selv..er vanskelig å ta bra bilder med snapchat når man må holde kameraet selv. Alt blir bare i feil vinkler og ser dumt ut.

Anonymous poster hash: 99518...b09
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får bildet av han også, så er ikke redd for at han skal legge ut :P

Anonymous poster hash: 73bd3...c29

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får bildet av han også, så er ikke redd for at han skal legge ut :P

Anonymous poster hash: 73bd3...c29

Men hvis han legger ut bilder av deg og du legger ut bilder av han. Hva hjelper det?

PS, ikke meningen å være moralist eller noe! Jeg sier dette kun fordi jeg leser stadig om ekser som legger ut bilder når forholdet er slutt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nice, få se.... Nei da :fnise: Jeg anbefaler at du bestiller en sybian mens han er på tur, og rir på den i snutt. Han vil elske det (det ville jeg i hvert fall). Lurer på om jeg tør å bestille en til dama.... Hmmm, hun er litt konservativ :glare: ...

hahaha jeg måtte google hva det var for noe.. tviler ikke på at han hadde likt det :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg stoler faktisk på han og føler jeg kjenner han såpass godt. Men han er også den eneste jeg har sendt sånne bilder til. De andre forholdene jeg har hatt har jeg ikke gjort det (heldigvis)

Skulle vi blitt skilt, så tviler jeg må han er så hevnlysten at han legger ut bilder av meg..

Gjest Coolaid
Skrevet

Det ligger i hvert fall millionvis av bilder på internett som i utgangspunktet kun var ment for kjæresten.

Man kan si hva man vil om å stole på hverandre. Er sikker på at å stole på hverandre ikke er et fenomen som kun praktiseres her inne. Og sier en eks at bilder er slettet så kan man aldri vite uansett hvor mye man skulle stole på vedkommende. Menn og gutter er jegere og tar vare på trofeer.

Tror det smarteste er å ikke vise ansikt på bilder man sender. Eller begrense hvor frekke de er. Uansett, det er i hvert fall veldig hyggelig å motta.

Gjest HarryDotter
Skrevet

Tror det smarteste er å ikke vise ansikt på bilder man sender.

Dette er vel en grei måte å ikke sette seg selv i en potensiell vanskelig situasjon på. En kropp er bare en kropp i mylderet av bildene som tyter der ute. Ingen sjangse for å kjenne noen bare på et kroppsbilde (med mindre man har tydelige tatoveringer eller lignende som avslører)

Også vil jeg legge til at det finnes jo menn og kvinner man faktisk kan stole på når det kommer til slike ting. For meg er det ganske innlysende når jeg har fått litt tid til å bli kjent med en dame, om dette er noe jeg kunne turt sammen med henne eller ikke. Det ligger vel litt i hele tankesettet og moralen til en person gjennom allt de foretar seg vil jeg tro....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...