AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Skrevet 8. august 2014 Hei, er det flere her som sender dirty/sexy bilder til kjæresten? Vi sender litt i ny og ne når vi ikke har sett hverandre på en stund, eller for å overraske/pirre litt i hverdagen. Anonymous poster hash: e1252...d2e
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Skrevet 8. august 2014 Aldri! Tenk om det blir slutt en gang, og bildene blir misbrukt? Anonymous poster hash: eefe4...3f0 2
Gjest Kritisk Skrevet 8. august 2014 #3 Skrevet 8. august 2014 Aldri! Tenk om det blir slutt en gang, og bildene blir misbrukt? Anonymous poster hash: eefe4...3f0 Vi pleier å slette da. Skal man å rundt å tenke på at det skal bli lsutt, så kan man jo ikke gjøre noe. 1
Gjest Kritisk Skrevet 8. august 2014 #4 Skrevet 8. august 2014 Seriøst ingen som sender en kinky mld til kjæresten? Med eller uten småfrekt bilde? 1
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg gjør det. Trodde det var ganske vanlig Anonymous poster hash: 72556...886 2
Gjest Kritisk Skrevet 8. august 2014 #7 Skrevet 8. august 2014 Ja, jeg gjør det. Trodde det var ganske vanlig Anonymous poster hash: 72556...886 trodde jeg og, men man må visst tenke på at det kan bli slutt, man kan bli skilt, man kan dø, bli tråkka på av en ku osv. For da kan alt man har skrevet sagt og gjort bli brukt mot deg.
Gjest Haaploes Skrevet 8. august 2014 #9 Skrevet 8. august 2014 Jeg liker å tro at dersom det skulle bi slutt mellom meg og kjæresten vil vi fortsatt ha såpass respekt for hverandre at det å videresende eller videreformidle noe som har blitt sagt eller gjort i fortrolighet vil forbli uaktuelt.
Gjest Kritisk Skrevet 8. august 2014 #10 Skrevet 8. august 2014 Jeg liker å tro at dersom det skulle bi slutt mellom meg og kjæresten vil vi fortsatt ha såpass respekt for hverandre at det å videresende eller videreformidle noe som har blitt sagt eller gjort i fortrolighet vil forbli uaktuelt. Var det jeg tenkte også. Vi sender jo like mye frekke/pirrende smsèr og bilde til hverandre. Vi er jo voksne, så vil neppe tro han er så umoden i 30-åra. Vil tro dette ville vært en annen situasjon om man var 16/17, ikke når man er godt voksen. Vi synes det ihvertfall spriter opp stemninga. Hender jeg har kjøpt noe nytt undertøy når jeg har shoppa, og da er det fort gjort å ta et bilde av det med en liten sms og sende
Fionnuala Skrevet 8. august 2014 #11 Skrevet 8. august 2014 Vi gjør det inni mellom ja, enda oftere før når vi var i avstandsforhold . Er ikke redd for at bildene blir delt, selv ikke om det en gang skulle bli slutt. 2
miramis Skrevet 8. august 2014 #12 Skrevet 8. august 2014 Det er bare koselig. :-) Både jeg og eksen har slettet alt av bilder fra våres tid.
miramis Skrevet 8. august 2014 #13 Skrevet 8. august 2014 Det er bare koselig. :-) Både jeg og eksen har slettet alt av bilder fra våres tid.
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #14 Skrevet 9. august 2014 trodde jeg og, men man må visst tenke på at det kan bli slutt, man kan bli skilt, man kan dø, bli tråkka på av en ku osv. For da kan alt man har skrevet sagt og gjort bli brukt mot deg. Er derfir jeg aldri snakker med folk, hehehe.. Hae blitt livredd for sånne ting etter å ha sett amerikanske filmer. Hvis noen spør meg spm så svarer jeg alltid kort tja, hmmmm, kanskje, vet ikke, husker ikke, muligens eller kan jeg ikke uttale meg om. I min verden er det best å leve etter mottoet: Alt du sier kan bli brukt imot deg.Anonymous poster hash: cf1cd...577
Gjest Awzm me Skrevet 9. august 2014 #15 Skrevet 9. august 2014 Gjør det hver dag nesten nå som han er i militæret, og ofte pirrende historier. Bildene blir sendt på snapchat, men om det blir tatt print screen gjør det meg ingenting heller. Stoler på hverandre
Lykkerusen Skrevet 9. august 2014 #16 Skrevet 9. august 2014 jeg sender . men jeg sender ikke med ansikt i tilfelle noen andre skulle få tak i:) 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2014 #18 Skrevet 9. august 2014 Jeg sender ofte bilder av meg selv til han. Uten ansikt da så klart. Pleier å ta bilde av rumpa, puppene eller magen min. Gjerne i litt forskjellige posisjoner. Anonymous poster hash: e1381...8e7
OlaP Skrevet 9. august 2014 #19 Skrevet 9. august 2014 En filmsnutt hvor dere onanerer, er det for drøyt?
OlaP Skrevet 9. august 2014 #20 Skrevet 9. august 2014 Eller en snutt hvor dere rir på en sybain, det ville tent meg!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå