Gå til innhold

LiseOslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er bare en mye at menn er mere sexgale enn damer.

Anonymous poster hash: 21475...de7

Det er menn som klager på for lite sex i forholdet, ikke kvinner.

Anonymous poster hash: 58e29...f08

Videoannonse
Annonse
Gjest HarryDotter
Skrevet

Men DET er jo greit! Problemet er jo når man sier at det er kvinnens feil, fordi hun er FOR seksuell.

Det burde ikke være noe som heter "for seksuell"....Er det "tak" på slikt altså? :nigo:

Gjest HarryDotter
Skrevet

Takk, det var omtrent som jeg tenkte. De fleste menn jeg har møtt får helt angst når dama har lyst på sex i det hele tatt, det må jo være synonymt med at hun er løs. FØR man har sex, så er det sånn: "Åh jeg skulle ønske jeg hadde ei dame som hadde lyst på sex hele tida, og som var med på spennende skitne ting!" :nigo: Så får de det og holder på å dø på seg.

Pysete menn, altså!

Jeg er så sabla barsk at det er henne som løper i panikk :jolie: ...Når jeg er ferdig med runde 17 blir det som regel jamring fra hennes side om både mat og væskepåfyll. Jeg sier selvsagt nei til slikt da slikt ikke er nødvendig for et supermenneske. Så pysete er vel å ta hardt i? :fnise:

Tjjjjjjjiiiiiiiiihihihihihihihihihihih.....

• Liker 1
Gjest HarryDotter
Skrevet

Jeg har blitt født i feil århundre skjønner jeg nå.....

AnonymBruker
Skrevet

Er bare en mye at menn er mere sexgale enn damer. Damer har i snitt flere sexpartnere enn menn.(i gjennomsnitt) Så kan ikke å komme å si at menn ligger med alt og alle) :)

Jeg tror jenter er mye mer sexgale enn menn. Og ikke bare sexgale - de er mye mer tilbøyelig til å være med på freaky ting også.

Kjenner en fyr som har som fetisj å pisse på damer. Og han har pissa på mange damer.

Anonymous poster hash: 55905...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jenter er mye mer sexgale enn menn. Og ikke bare sexgale - de er mye mer tilbøyelig til å være med på freaky ting også.

Kjenner en fyr som har som fetisj å pisse på damer. Og han har pissa på mange damer.

Hva mener du da? Pisset på de rent fysisk eller bare utnyttet de? Høres ikke bra ut dette. Husker det var en gutt i barnehagen som gjorde dette. Lurer på om de i tilfelle har hatt en vanskelig oppvekst med problemer med nattevæting eller noe sånt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så sabla barsk at det er henne som løper i panikk :jolie: ...Når jeg er ferdig med runde 17 blir det som regel jamring fra hennes side om både mat og væskepåfyll. Jeg sier selvsagt nei til slikt da slikt ikke er nødvendig for et supermenneske. Så pysete er vel å ta hardt i? :fnise:

Tjjjjjjjiiiiiiiiihihihihihihihihihihih.....

Sjarmør ;)

Anonymous poster hash: 01f1e...44f

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du da? Pisset på de rent fysisk eller bare utnyttet de? Høres ikke bra ut dette. Husker det var en gutt i barnehagen som gjorde dette. Lurer på om de i tilfelle har hatt en vanskelig oppvekst med problemer med nattevæting eller noe sånt?Anonymous poster hash: 21475...de7

Pisset på rent fysisk. Tror ikke det har noe med oppvekst å gjøre, det er bare det at jenter nå til dags er blitt ekstremt horete.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pisset på rent fysisk. Tror ikke det har noe med oppvekst å gjøre, det er bare det at jenter nå til dags er blitt ekstremt horete.

Såpass.. På tide at sånne jente vokser opp og menn også som driver på sånn. Bleier tiss og bærsj trodde jeg unger var ferdige med etter, hmmm skal vi si 5-årsalderen?:)

Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner og stenges da den legger opp til persondebatt og ytterligere spekulasjoner.

pinar, mod.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...