Gå til innhold

LiseOslo

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når jeg leser det som LiseOslo skriver i sine innlegg blir jeg ekstremt kåt, du virker som en kvinne som kan oppfylle alle menns drøm... Lise. Ta dette som et kompliment. ..

Anonymous poster hash: cd0d6...842

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg leser det som LiseOslo skriver i sine innlegg blir jeg ekstremt kåt, du virker som en kvinne som kan oppfylle alle menns drøm... Lise. Ta dette som et kompliment. ..

:) Takk

Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Lise må være alle menn sin drøm...

AnonymBruker
Skrevet

Hehe ja hun virker veldig kul ut. Liker å eksperimentere og elsker sex.;) Grei virker hun også:)

Anonymous poster hash: 21475...de7

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Lise må være alle menn sin drøm...

Du skal lete lenge etter en mann som hadde taklet en slik kvinne.

• Liker 3
Skrevet

Du skal lete lenge etter en mann som hadde taklet en slik kvinne.

Utdyp!

• Liker 1
Gjest brutal_mann
Skrevet

Utdyp!

Hun er en kvinne menn fantaserer om, ikke drømmer om. Det er få menn som er trygge nok på seg selv og sin partner til å kunne ha et så utradisjonelt sexliv.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun er en kvinne menn fantaserer om, ikke drømmer om. Det er få menn som er trygge nok på seg selv og sin partner til å kunne ha et så utradisjonelt sexliv.

Hehe snakk for deg selv:P Hadde iallefall ikke hatt noe problem med selvtikitten når det kommer til henne.:) Virker som vi har ganske likt syn på sex da;)

AnonymBruker
Skrevet

Fy da Brutal mann ! Du må ikke ødelegge den boblen enkelte lever i og illusjonen om hvor fantastiske de er som elskere

Anonymous poster hash: 01f1e...44f

• Liker 1
Skrevet (endret)

Takk, det var omtrent som jeg tenkte. De fleste menn jeg har møtt får helt angst når dama har lyst på sex i det hele tatt, det må jo være synonymt med at hun er løs. FØR man har sex, så er det sånn: "Åh jeg skulle ønske jeg hadde ei dame som hadde lyst på sex hele tida, og som var med på spennende skitne ting!" :nigo: Så får de det og holder på å dø på seg.

Pysete menn, altså!

Endret av KateW
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med ei som hadde mye fantasier om sex, og jeg syns det var DRITKULT i starten, og det tror jeg alle gutter ville ha elsket.

Men fakta er at det blei ett problem etterhvert. I starten av forholdet hadde jeg lyst på sex hele tiden, men da jeg komm inn i en liten periode med mye stress på jobben sank lysta mi litt, og jeg fikk VELDIG fort problemer med å tilfredsstille henne, og det blei fort en vond sirkel det var vanskelig å komme ut av.

Og alle menn vil få noen down-perioder slik i løpet av ett forhold.

Anonymous poster hash: 8b2af...662

Skrevet (endret)

jeg må innrømme at jeg har lurt på hvilken legning du har LiseOslo? :) synes også du virker som ei spennende dame :)

Endret av ^me^
  • Liker 2
Skrevet

Men DET er jo greit! Problemet er jo når man sier at det er kvinnens feil, fordi hun er FOR seksuell.

• Liker 1
Gjest Lille-pus
Skrevet

Men DET er jo greit! Problemet er jo når man sier at det er kvinnens feil, fordi hun er FOR seksuell.

Og kombiner det med en liten dose sjalusi fra hans side, og helvetet er løs på alle arenaer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hjelper ingenting hvis man ikke vet hvordan mennesket ser ut. Er nok av sexgale folk som ser helt ***** ut.

Anonymous poster hash: dd9b3...014
  • Liker 1
Skrevet

jeg må innrømme at jeg har lurt på hvilken legning du har LiseOslo? :) synes også du virker som ei spennende dame :)

Hei du. :)

Jeg er bifil, men er for tiden ikke i noe fast forhold. Hvis jeg skal bli sammen med noen nå så tror jeg nok det blir ei jente .)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde en veldig eksprimentell periode for en tid tilbake og avtalte mye møter med menn for ganske rå sex. Både gangbang, trekanter og anonyme treff med kostymer. De aller fleste mennene backet ut like før og turte ikke bli med likevel.

Jeg har aldri skremt noen utseendemessig bare for å legge til det.

Så brutal mann har rett.

Det er laaaangt mellom menn som er tøffe nok til å leve ut fantasiene sine

Anonymous poster hash: 01f1e...44f

Skrevet

Jepp. Jeg har fått en del negative tilbakemeldinger for de jeg er såpass seksuell som jeg er. Fått beskjed om at det ikke passer seg for jenter og sånt.

Men hvis jeg vil være seksuell og utforske meg selv, min seksualitet og egne grenser så gjør jeg det ;)

• Liker 1
Gjest Gjest_mann1979
Skrevet

Fake eller ikke, bifil eller ikke, fantasien har ingen grenser og de fleste mannfolk kunne nok tenkt seg innerst inne en runde i halmen med 2 bifile kvinner, det er verdt fall min tanke...

AnonymBruker
Skrevet

Er bare en mye at menn er mere sexgale enn damer. Damer har i snitt flere sexpartnere enn menn.(i gjennomsnitt) Så kan ikke å komme å si at menn ligger med alt og alle):)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...