AnonymBruker Skrevet 11. august 2014 #21 Del Skrevet 11. august 2014 er det så stor forskjell på brystene at du må fylle opp den ene cup'en i bh en for at de skal se like ut, skjønner jeg godt at du vurderer silikon. Har flere venninner som har gjort det, med gode resultat, uten at noen kunne eller har gjettet at de har "falske" pupper. Har selv litt ulik str på brystene mine, har også silikon i brystene, men la ikke inn det for å gjøre de helt symmetriske, men for å få litt mer volum og fylde. Puppene mine er verken mer eller mindre ulike etter operasjon, men fine likevel. De er de samme som før, bare litt større:) Tror de fleste menn egentlig driter litt i om de er ulike eller fyllt med silikon, så lenge de er myke og fine å ta på - noen driter i det også. Menn har vel like ulike preferanser på hva som er fine pupper, som pupper er ulike. Og godt er det:) Om jeg var deg ville jeg tatt meg en tur på konsultasjon hos en plastisk kirurg i nærområdet. Er jo helt uforpliktende, og faktisk ganske interessant - enten du skal operere eller ikke:) Anonymous poster hash: 36777...fae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sfl Skrevet 11. august 2014 #22 Del Skrevet 11. august 2014 Jeg hadde samme tilfellet som deg. Jeg hadde 200 gram forskjell i brystene mine samt den genetiske misdannelsen tubular breast. Jeg har siden jeg var 13 år gått og tenkt på å ta silikon og i år tok jeg endelig steget. Er 23 år. Jeg måtte ta brystløft i den ene puppen og innlegg i begge. Bare å sende meg pm hvis du lurer på noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. desember 2014 #23 Del Skrevet 9. desember 2014 Jeg lurer på hva menn ville foretrukket. Hører både at pupper skal være naturlige og at silikon kjennes unaturlig ut, og at puppene skal være like store. Puppene mine begynte å vokse da jeg var 12, og den ene har alltid vært større enn den andre. Er vel en cup-størrelse forskjell... Nå er jeg 17, og det virker som det kun er den ene som vokser Vet ikke hvor sannsynlig det er at de blir noe særlig større, er det ikke vanlig å være utvokst i 18-årsalderen? Jeg har ikke problemer med å vise meg naken ellernoe, og vet jo at gutter som regel liker pupper uansett. Men det plager meg sånn at de ikke er like store, for det er ganske tydelig. Tenker derfor på å ta silikon når jeg blir 18, men samtidig vil jeg jo helst ha naturlige pupper... Vet ikke jeg, noen innspill?Anonymous poster hash: 88c46...1e3 Det rettet seg aldri ut for meg. Tok silikon EndeliiiigAnonymous poster hash: c4a9b...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå