AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #1 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg lurer på hva menn ville foretrukket. Hører både at pupper skal være naturlige og at silikon kjennes unaturlig ut, og at puppene skal være like store. Puppene mine begynte å vokse da jeg var 12, og den ene har alltid vært større enn den andre. Er vel en cup-størrelse forskjell... Nå er jeg 17, og det virker som det kun er den ene som vokser Vet ikke hvor sannsynlig det er at de blir noe særlig større, er det ikke vanlig å være utvokst i 18-årsalderen? Jeg har ikke problemer med å vise meg naken ellernoe, og vet jo at gutter som regel liker pupper uansett. Men det plager meg sånn at de ikke er like store, for det er ganske tydelig. Tenker derfor på å ta silikon når jeg blir 18, men samtidig vil jeg jo helst ha naturlige pupper... Vet ikke jeg, noen innspill? Anonymous poster hash: 88c46...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #2 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg ville ventet noen år før jeg vurderte det. Min yngre søster har akkurat det samme problemet som deg, men for henne har det rettet seg litt mer ut i det siste. hun er 20. Anonymous poster hash: 1b13f...477 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #3 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg ville ventet noen år før jeg vurderte det. Min yngre søster har akkurat det samme problemet som deg, men for henne har det rettet seg litt mer ut i det siste. hun er 20. Anonymous poster hash: 1b13f...477 Det er det jeg håper på Anonymous poster hash: 88c46...1e3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vevila Skrevet 8. august 2014 #4 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Det koster jo en del også.. De aller aller fleste har forskjellige bryster og så lenge det ikke fører til problemer i hverdagen er det vel best å la det være slik det er. Ofte vil også ulikheten komme tilbake igjen etter operasjon så da er man jo like langt igjen. Endret 8. august 2014 av Vevila Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #5 Del Skrevet 8. august 2014 BrystreduksjonAnonymous poster hash: 93fe0...02a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 8. august 2014 #6 Del Skrevet 8. august 2014 Bryster kan fortsette å vokse å jevne seg ut tidlig i 20-årene, så du burde vente noen år til med silikon. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #7 Del Skrevet 8. august 2014 Du er ikke ferdig utvokst før du nærmer deg 25, så brystene vil helt sikkert jevne seg ut. Mine var ikke rette før jeg var nærmere 23 Anonymous poster hash: b396b...7f9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Musicweare Skrevet 8. august 2014 #8 Del Skrevet 8. august 2014 Det er sikkert lurt å vente noen år før du bestemmer deg for hva du skal gjøre ja, de kan vokse og forandre seg mye i mange år fremdeles :-) Når det gjelder hva menn foretrekker tror jeg de aller fleste liker best naturlige pupper, det er hvertfall mitt inntrykk. Om man velger å ta silikon eller ikke burde uansett ikke være basert på menns preferanser, det er noe man skal gjøre kun for seg selv og ingen andre :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #9 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg er 30 - og den ene er veldig mye mer "hengete" og større enn de andre... har ikke de fleste noe forskjell i utseende på brystene? Anonymous poster hash: 02358...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #10 Del Skrevet 8. august 2014 Ingen kvinne har to identiske bryster. Og selv etter eventuelle silikoninnlegg vil det være ulikheter. Anonymous poster hash: 6cd90...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cessa74 Skrevet 8. august 2014 #11 Del Skrevet 8. august 2014 Det anonym skriver over er feil.. Jeg hadde også to ulike str på brystene, men ikke sÅ voldsomt at det plaget meg. MEN etter to svangerskap og amming ble det veldig forskjell, den enepuppen beholdt fasongen og str (den minste), og den andre puppen ble først mYE større og deretter mye mere slapp og hengete.. Så jeg tok faktisk silikon som "godt voksen" (midten av 30 årene), da dette skjemmet meg veldig. Gjorde det for å føle meg mer hel og vel - er godt gift og ferdig med småbarnsfasen, allikevel syns jeg det er viktig å føle seg bra og atraktiv. Har ikke angret et sekund på operasjonen. Nå har jeg fine bryster som er helt like i str, med et naturlig lite heng (de strutter ikke som man tror "alle"silikonpupper gjør) og det er fint å føle seg vel og at klærne sitter pent på. Så for meg var det verdt operasjonen. Støtter de andre i at du er for ung til å vurdere nå, da brystene fortsatt skal utvikle seg noen år til. Kanskje det retter seg opp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #12 Del Skrevet 8. august 2014 Om puppene er forskjellig str så betyr det nada. De er fortsatt pupper og er naturlige. Silikonpatter derimot, er for perfekte og symmetriske, at det ser unaturlig ut. Anonymous poster hash: b6a82...68e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #13 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg har også forskjellig størrelse på puppene. Gikk greit helt til jeg var ferdig å amme.. Nå har jeg en "tom" hengepupp og en fin og fyldig en, jeg er 22, har liten tro på at dette kommer til å rette seg opp naturlig jeg føler med deg, jeg har også veldig lyst til å gjøre noe med dette, det ser ufattelig rart ut. Anonymous poster hash: 7daea...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #14 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg har asymmetriske pupper som deg(ca en halv-en cup forskjell) - og merker ikke forskjell etter graviditet. Jeg har bestemt meg for å droppe kirurgi, fordi jeg uansett ikke ville fått så bra resultat som jeg jo vil ha(jeg vil ha veldig naturlig resultat og helt symmetrisk om jeg først skal gjøre det). Har fortsatt tilgode å se noen få det resultatet jeg er ute etter, så for meg personlig er det ikke aktuelt. Ingen menn har brydd seg heller, så akkurat det ville vært til ingen nytte. Synes også de endret seg endel etter 18 år, gikk bl.a opp 2 størrelser - men da jevnt i begge brystene(altså fortsatt forskjllige, men den ene økte ikke mer enn den andre). Endel vil og trenge et løft i tillegg, så det kan bli en mer omfattende operasjon enn man ser for seg - og an er ikke garantert symmetri etterpå. Det er vanskelig å forutse på forhånd, så jeg personlig ville sett det an etterhvert og heller revurdert om du opplever at du virkelig er misfornøyd også som voksen. Tviler sterkt på at noen menn vil plages av dette altså, og dessuten er alle kvinners bryster litt forskjellige. Det er norm, ikke unntak. Anonymous poster hash: 5b027...653 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #15 Del Skrevet 8. august 2014 Dette bør du ta en prat med fastlegen din om. Er forskjellen stor nok, kan du få rettet på dette uten å betale noe selv.Anonymous poster hash: e046d...fe4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 8. august 2014 #16 Del Skrevet 8. august 2014 Asymetrisk for alle penga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #17 Del Skrevet 8. august 2014 Dette bør du ta en prat med fastlegen din om. Er forskjellen stor nok, kan du få rettet på dette uten å betale noe selv.Anonymous poster hash: e046d...fe4 Hvor stor må forskjellen være da? Anonymous poster hash: 02358...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #18 Del Skrevet 8. august 2014 Hvor stor må forskjellen være da? Anonymous poster hash: 02358...a55 Jeg har fem cm i forskjell, men jeg får det ikke dekket. Det minste ser ut som et pikebryst, mens det andre henger. Anonymous poster hash: 17769...a24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #19 Del Skrevet 8. august 2014 Ingen er symmetriske, men noen har større asymmetri enn andre. Mine bryster har alltid hatt forskjellig størrelse som jeg selv klarte å se, men som ikke var betydelig. Etter svangerskap derimot ble det enormt forskjell og da passet ingen bher. Det var ikke bare størrelseforskjell, men også skjevhet ved at det største brystet hang og ikke det andre. Jeg syns det så stygt ut, men det var ikke hovedproblemet for meg. Jeg fikk smerter i skuldre, nakke og rygg fordi jeg ikke hadde bh som passet. Av den grunn opererte jeg. Operasjonen rettet ikke opp i det som faktisk var problemet mitt for kirurgen var tydeligvis i sine egne tanker da jeg fortalte hvorfor jeg ville operere og hva jeg så for meg. Skjevheten og størrelseforskjellen har jeg fortsatt, men ikke i like stor grad ettersom jeg har fått mer fylde som har jevnet det litt ut. Jeg tenker at hvis det er en stor plage så er det ikke noe iveien for å operere, men om det er så ubetydelig at man må studere brystene for å se det så burde man ikke gjøre noe med det. Perfeksjon kan man aldri få og man vil ende opp skuffet og ende opp med å operere igjen for å oppnå det urealistiske bildet man har i hodet. Selv skulle jeg ønske jeg ikke hadde silikon, men vil heller ha silikon enn å ha den store plagen jeg hadde før. Anonymous poster hash: fa5cf...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. august 2014 #20 Del Skrevet 8. august 2014 Dette bør du ta en prat med fastlegen din om. Er forskjellen stor nok, kan du få rettet på dette uten å betale noe selv.Anonymous poster hash: e046d...fe4 Man kan få reduksjon somregel. Jeg ble henvist, men da ble det ift reduksjon og hvis jeg skulle rettet opp i min asymmetri med reduksjon så ville jeg ikke hatt noe igjen. Det er betydelig vanskeligere å få dekket silikon og prosessen med å søke osv vil være slitsom og lang. Anonymous poster hash: fa5cf...26c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå