Gå til innhold

Leie hus/leilighet på kanariøyene

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest thernes

Heisann alle

Vi er en liten familie på tre som skal ha oss en ganske sen ferie i år. For å få litt sol og varme, og ikke en alt for lang reise, har vi bestemt oss for å leie oss hus/leilighet på kanariøyene. Spørsmålet er bare hvor :)

Vi vi gjerne bo ikke så alt for langt unna et tettsted vhro det er mulig å shoppe, spise godt etc. samtidig som vi gjerne vil ha det litt rolig ihvertfall.

Da jeg er totalt ukjent på kanariøyene, tar jeg gjerne i mot tips om hvor vi burde lete etter hus leilighet.

på forhånd takk,

Thomas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare vært på Gran Canaria, og kan anbefale dette!

Jeg foreslår f.eks. Arguineguin, som er en rolig fiskerlandsby og ikke noe partyplass. Samtidig er det muligheter for shopping og restauranter, det er kort vei i taxi til Puerto Rico og heller ikke langt til Amadores stranden og Anfi Beach, to av de flotteste strendene på Gran Canaria. Puerto Rico har også mange muligheter, men her bor man mye tettere. I Arguineguin finnes f.eks. Sunwing Resort, som er et populært familiehotell med underholdning og god restaurant og stort basseng. Se mer her: http://www.ving.no/

Puerto Mogan er også en idyllisk liten fiskerlandsby med restauranter og små butikker, her går det også an å leie leilighet.

Jeg ville uansett ha valgt et sted på kanariøyene som det er mye sol, og sørspissen på Gran Canaria er ganske safe i så måte, ettersom det er et av stedene i verden med flest soldøgn i året.

Her er VG sin Gran Canaria guide, hvor du finner litt om de ulike feriestedene:

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=3109751

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...