Gå til innhold

Her er FFs dansepartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Provoserer ikke meg en plass, jeg bare lurer hva de egentlig ønsker å oppnå ved å være slik.

Hun får gjøre hva hun vil for meg, men å skryte av dette blir bare dumt. Skal hun liksom være verdens flinkeste mamma, verdens tynneste og verdens mest trente og perfekte??? Tren hva de vil, men ikke mas om det, ikke skryt om det, ikke knips bilder av det. Vi er lei!!! Veldig lei repeat repeat repeat!!

Anonymous poster hash: 50d23...452

"Provoserer ikke meg en plass", haha! Er det derfor du følte behov for å bruke 3 spørsmålstegn og 5 utropstegn på to linjer? Slapp nå av og la folk få leve livet sitt på sin måte :-) Er vel ingen som tvinger deg til å lese denne bloggen om du er så lei (!!!)

Jeg er helt ny i dette forumet, og er egentlig helt sjokkert over hvor slemme folk er i enkelte tråder..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis hun har det ekstremt travelt denne uken, hvorfor har hun brukt morgentimene på et piano og ikke på datteren?

Det blir liksom så lite...troverdig å skrive noe slik. Jeg skjønner jo at hun sikkert ikke har sittet i 3-4 t og klimpret, men hvorfor skrive det?

Merkingen av innlegget kom lenge etter at det ble publisert. Rart at det skal være så vanskelig.

Anonymous poster hash: da8dc...4ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke skrive det? Må det være konstant prat om hva hun gjør med Nelia? Det var vel hennes måte å fortelle at hun har spilt piano før på?

Og om du forstår at hun ikke har sittet å klimpret i 3-4 timer, hvorfor antar du at hun ikke har brukt tid på Nelia? Lever du kun etter hva bilder viser? Tror du ikke det skjer andre ting bare fordi hun ikke viser bilde av det eller nevner det?

Anonymous poster hash: c4566...616

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ikke skrive det? Må det være konstant prat om hva hun gjør med Nelia? Det var vel hennes måte å fortelle at hun har spilt piano før på?

Og om du forstår at hun ikke har sittet å klimpret i 3-4 timer, hvorfor antar du at hun ikke har brukt tid på Nelia? Lever du kun etter hva bilder viser? Tror du ikke det skjer andre ting bare fordi hun ikke viser bilde av det eller nevner det?Anonymous poster hash: c4566...616

Poenget mitt er vel at dette er en tydelig annonse for hotellet, og hun prøver å selge en følelse av lange morgener med dynen rundt seg ved pianoet og kaffekoppen i umiddelbar nærhet.

Det blir så lite troverdig, når vi alle skjønner st hun ikke har sittet timesvis og klimpret.

En ikke troverdig reklame altså.

Sorry, ser jeg var litt upresis.

Anonymous poster hash: da8dc...4ea

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke den pianospillingen til FF var et reklamebasert bilde. Jeg tolket det heller som et situasjonsbilde der hun klimpret litt siden det sto et piano der, og LK tok et fint bilde som de la ut på bloggen. Rett og slett et koselig stemningsbilde. Har selv spilt piano i mange år, og synes det er koselig å spille litt hvis jeg har et piano foran meg.

Er absolutt ikke den største fanen av FF, men synes ikke at absolutt alt hun gjør trenger å granskes og overtolkes.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Leintle

Står det ikke øverst i innlegget at det er en annonse da?

Det ble først skrevet noen timer etterpå, som vanlig. Sikkert en forglemmelse igjen.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...