Gå til innhold

Her er FFs dansepartner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det siste innlegget om fototips var jo knallbra da! :-) Jeg likte det i hvert fall veldig godt :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette innlegget om fototips har hun ikke skrevet selv nei, ser det tydelig på skrivemåten. Det er mye mer korrekt og voksen skrivemåte enn det FF presterer.

Men veldig bra da, endelig et innlegg som handler om noe annet enn dilldall, kropp og utseende :)



Anonymous poster hash: 065e6...1a9
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns også det var rart. Jeg var sikker på hun skulle danse med Tom Erik. (Eller eventuelt Egor eller han Calle som Linni Meister danset med.) Tom Erik pleier jo alltid danse med folk som går kjempe langt- og selvom jeg digget Fam Irvoll ser jeg ikke helt for meg at hun er så flink til å danse (eller så populær hos publikum) at hun nødvendigvis går så langt :)

Men deg kan jo hende at han nye er flink. Han som er gift med hun Elena har jo vært med mye (og får alltid folk som ryker tidlig stakkars) og han bor vel i Drammen. Så om de bare lette etter noen som kunne trene mye på den siden v fjorden kunne nok han vært en kandidat også.

Så derfor tror jeg vel kanskje de ser for seg at hun går langt :)

Lars Alexander Viulsrud (mannen til Elena) er jo såå kjekk, hvorfor er ikke han med som dansepartner??

Anonymous poster hash: aab56...aaf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe. Ganske ååenbart at det er LK som har skrevet det nyeste innlegget på bloggen. ikke at det gjør noe, men det blir jo ikke nevnt... http://fotballfrue.no/2014/08/09/fototips-1/#respond

Anonymous poster hash: 75797...76d

Hvorfor er det så åpenbart egentlig? En stor del av jobben hennes er jo nettopp å ta og redigere bilder. Hadde jo vært merkelig om jenta ikke klarte å håndtere en speilreflekskamera når hun driver en av Norges største blogger. Jeg tviler ikke på at hun har skrevet dette innlegget selv. Det, samt de andre innleggene som skal postes om emnet, ble garantert ferdig skrevet for flere uker siden, slik at hun kan poste et i ny og ne nå når dansetreningen kommer til å ta masse tid.

Anonymous poster hash: aab56...aaf

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fotballfrue er jo egentlig ikke så kjent da? Hun er ikke akkurat en A- kjendis (selv om det kanskje virker sånn her inne). Mange der ute som ikke vet hvem hun er.

Men kan hende hun gjør det bra, for all del. Som noen andre nevnte, det er jo "svigermor" som stemmer.. Jeg gidder hvertfall ikke se på et så uinteressant program (med mindre vi er hos svigermor 😂).

Stusser litt på at hun ikke fikk en av de kjente mannlige danserne. Har ikke TV2 troen på at hun skal gå langt eller tror de at hun skal gjøre nettopp det og at de dermed får skapt/vist frem en ny mannlig danser i programmet?

Anonymous poster hash: a331f...9ba

Anonymous poster hash: 2811a...14a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er det så åpenbart egentlig? En stor del av jobben hennes er jo nettopp å ta og redigere bilder. Hadde jo vært merkelig om jenta ikke klarte å håndtere en speilreflekskamera når hun driver en av Norges største blogger. Jeg tviler ikke på at hun har skrevet dette innlegget selv. Det, samt de andre innleggene som skal postes om emnet, ble garantert ferdig skrevet for flere uker siden, slik at hun kan poste et i ny og ne nå når dansetreningen kommer til å ta masse tid.

Anonymous poster hash: aab56...aaf

Det var ikke det at hun kan kameraet sitt som var greia med at hun ikke hadde skrevet det, men språket i teksten. Veldig LKs skrivemåte....

Anonymous poster hash: 75797...76d

Endret av Niennas
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal danse, blogge og være med i Det nye jenta + være med Nelia, mannen og vaske ned huset + trene for seg selv den mila hun løper hver dag. Hvorfor skal alltid nybakte mødre spesielt de litt kjente være ekstra supertravle i den tiden babyen vokser mest og trenger sine foreldre mest??? Hva er poenget med det??



Anonymous poster hash: 50d23...452
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Hun skal danse, blogge og være med i Det nye jenta + være med Nelia, mannen og vaske ned huset + trene for seg selv den mila hun løper hver dag. Hvorfor skal alltid nybakte mødre spesielt de litt kjente være ekstra supertravle i den tiden babyen vokser mest og trenger sine foreldre mest??? Hva er poenget med det??

Anonymous poster hash: 50d23...452

Hun som er i 50% permisjon jobber mer enn ei vanlig dame i 100% stilling :fnise:

Navsnylter!

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skal danse, blogge og være med i Det nye jenta + være med Nelia, mannen og vaske ned huset + trene for seg selv den mila hun løper hver dag. Hvorfor skal alltid nybakte mødre spesielt de litt kjente være ekstra supertravle i den tiden babyen vokser mest og trenger sine foreldre mest??? Hva er poenget med det??

Anonymous poster hash: 50d23...452

For å provosere sånne som deg. Alle er ute etter deg!

Anonymous poster hash: 81cc0...984

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å provosere sånne som deg. Alle er ute etter deg!

Anonymous poster hash: 81cc0...984

Provoserer ikke meg en plass, jeg bare lurer hva de egentlig ønsker å oppnå ved å være slik.

Hun får gjøre hva hun vil for meg, men å skryte av dette blir bare dumt. Skal hun liksom være verdens flinkeste mamma, verdens tynneste og verdens mest trente og perfekte??? Tren hva de vil, men ikke mas om det, ikke skryt om det, ikke knips bilder av det. Vi er lei!!! Veldig lei repeat repeat repeat!!

Anonymous poster hash: 50d23...452

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Provoserer ikke meg en plass, jeg bare lurer hva de egentlig ønsker å oppnå ved å være slik.

Hun får gjøre hva hun vil for meg, men å skryte av dette blir bare dumt. Skal hun liksom være verdens flinkeste mamma, verdens tynneste og verdens mest trente og perfekte??? Tren hva de vil, men ikke mas om det, ikke skryt om det, ikke knips bilder av det. Vi er lei!!! Veldig lei repeat repeat repeat!!

Anonymous poster hash: 50d23...452

Du skal ikke tro du er bedre enn oss, eller hva? :)

Forslag: Ikke les bloggen hennes.

Anonymous poster hash: 81cc0...984

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei heldigvis leser jeg ikke bloggen, flere mnd siden sist jeg var innom. Skal ikke tjene penger på meg :)

Men hun dukker dessverre opp i media.....så blir lei av å lese om henne!



Anonymous poster hash: 50d23...452
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun skal danse, blogge og være med i Det nye jenta + være med Nelia, mannen og vaske ned huset + trene for seg selv den mila hun løper hver dag. Hvorfor skal alltid nybakte mødre spesielt de litt kjente være ekstra supertravle i den tiden babyen vokser mest og trenger sine foreldre mest??? Hva er poenget med det??

Anonymous poster hash: 50d23...452

Bare overdrivelser igjen som vanlig. Hun har selv sagt at trening utgår de dagene hun danser, det er åpenbart at hun ikke skal vaske ned huset mens hun er i Oslo (!) og hun løper heller ikke en mil hver dag så det har du bare funnet på.

Det blir bare gjennomskuelig og pinlig med folk som skal "kritisere" noe de ikke en gang vet noe om.

Anonymous poster hash: 2376c...82c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hun dukker dessverre opp i media.....så blir lei av å lese om henne!

Anonymous poster hash: 50d23...452

Du behøver ikke å lese om henne der heller gitt... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite hjertesukk her..hvorfor kan ikke folk her inne lese hele tråden før de spør om samme spørsmål om og om igjen. F,eks om hvem hun skulle danse med ? Og hvem skulle Tom danse med?

Det ble besvart tidlig i tråden og tråden hittill er ikke lang!! Det blir så kjedelig hvis man først skal følge med her inne. Kom med noe nytt istedenfor;



Anonymous poster hash: 08966...39d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...