Teriyaki Skrevet 26. februar 2015 #1881 Del Skrevet 26. februar 2015 Ja.. Var ikke akkurat helt planen. Hadde jeg visst det hadde jeg spurt om noen kunne kjøre meg. Men var på et tidspunkt det vanligvis går greit å finne parkering... Typisk er det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 26. februar 2015 Forfatter #1882 Del Skrevet 26. februar 2015 Typisk er det! Ja:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cinderella_h Skrevet 27. februar 2015 #1883 Del Skrevet 27. februar 2015 Oi du må være litt forsiktig ! Det er vel ikke så mye som kunne vært gjort annerledes i graviditeten din ettersom det er helsen din det faktisk står på. Men det er bra fe følger deg opp i allefall. Vedrørende det å ha mat i fryseren, der hsr jeg vært noen uker nå også 🙈 startet så forsiktig med noen innkjøpte wienerbrød. Det ballet seg så på med det ene hjemmelagde etter det andre. Aldri i mitt liv bakt så mye jeg! Folk tror jo det at klikket for meg!! Sant skal sies, det går ikke så mye som et støvkorn ekstra ned i den fryseren nå! Foreslo for mannen senest i går at vi skulle kjøpe enda en, men forslaget nådde visst ikke helt igjen om! Hehe. Har Cravings på daim iskake - men ingen plass i fryser til å Lage :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. februar 2015 #1884 Del Skrevet 27. februar 2015 Hvordan gikk det på møtet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1885 Del Skrevet 27. februar 2015 Ja, hadde ikke gjort det om jeg hadde visst jeg måtte gå så langt... Møtet gikk bra. Er jo lite som kunne vert gjort annerledes da set er den medusinske tilstanden min som har gjort det vanskelig og ikke selve arbeidsplassen. Vi ble enige om at ved et evt nytt svangerskap sier jeg i fra til nærmeste leder med en gang slik at jeg evt. kun går kveldsvakter i starten. Helt i begynnelsen kunne jeg nok klart meg i jobb om vi gadde gjort det dennne gangen. Og at jeg går til lege med en gang og får kvalmestillende og lager en plan med gyn for poliklinisk væskebehandling slik at jeg ikke er så langt nede når jeg først får hjelp. Det siste har jo ikke noe med jobb å gjøre, men bedriftslegen var med, så det ble litt spm om jeg hadde noen tanker ifht. Det. Dette er foresten en del av oppføgingen som alle gravide i helseforetaket skal ha. En samtale i hvert trimester (eller første er så snart det blir kunngjort). Ang. Fylling av fryseren må det være en del av nestingen tror jeg cinderella Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 27. februar 2015 #1886 Del Skrevet 27. februar 2015 Får jo håpe du ikke blir så dårlig vet et eventuelt annet svangerskap da Men bra planen er klar om så skulle være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1887 Del Skrevet 27. februar 2015 Ja! Jeg håper! Men realiteten er at det er større sjanse for å få HG igjen når man har hatt det en gang. Og det skremmer meg, så greit å ha en plan! Tviler på det blir to tette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 27. februar 2015 #1888 Del Skrevet 27. februar 2015 Nei, er det?! Trodde ikke det hadde noe sammenheng. Altså at det ikke var større sjans å få det neste gang når du hadde det nå.. Huff da, får håpe du slipper neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 27. februar 2015 Forfatter #1889 Del Skrevet 27. februar 2015 Nei, er det?! Trodde ikke det hadde noe sammenheng. Altså at det ikke var større sjans å få det neste gang når du hadde det nå.. Huff da, får håpe du slipper neste gang. De vet jo veldig lite om årsaker og slik, men forskning har vist at det er 26 ganger så stor mulighet for å få det i andre svangerskap om man hadde det i første :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 27. februar 2015 #1890 Del Skrevet 27. februar 2015 Det høres ut som om du får god oppfølging fra jobb, da, mtp framtiden! Det er bra Dumt å høre at det er større sjanse for å få hypermesis igjennår du har hatt det nå Det er jo ikke en drømmesituasjon.. Men nå har dere i alle fall en "slagplan"! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #1891 Del Skrevet 28. februar 2015 Ja, er veldig fornøyd med oppfølgingen Tror jeg er litt bedre rustet skulle det skje igjen, jeg hadde virkelig ikke peiling på hvor ille det kunne bli. Skjer det igjen vet jeg litt hva jeg går til i det minste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 28. februar 2015 Forfatter #1892 Del Skrevet 28. februar 2015 (endret) I går lagde jeg første middagsplan siden August! Er så fantastisk å spise igjen håper det varer! Fredag: pastasalat med kylling, feta (pasteurisert såklart), ruccula, bacon, valnøtter, cherrytomater, soltørket tomat og pestodressing. Lørdag: italiensk pizza med chorizo Søndag: kjøttkaker i brun saus med tilbehør. Mandag: linsesuppe med kylling Tirsdag: pasta bologonese Onsdag: laks med wokede grønnsaker og nudler Torsdag: Hamburger med tomatsalsa og potetbåter Endret 28. februar 2015 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 28. februar 2015 #1893 Del Skrevet 28. februar 2015 I går lagde jeg første middagsplan siden August! Er så fantastisk å spise igjen håper det varer! Fredag: pastasalat med kylling, feta (pasteurisert såklart), ruccula, bacon, valnøtter, cherrytomater, soltørket tomat og pestodressing. Lørdag: italiensk pizza med chorizo Søndag: kjøttkaker i brun saus med tilbehør. Mandag: linsesuppe med kylling Tirsdag: pasta bologonese Onsdag: laks med wokede grønnsaker og nudler Torsdag: Hamburger med tomatsalsa og potetbåter Hurra for matplan og matlyst Så ut som en god meny Dette må jo vare Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 28. februar 2015 #1894 Del Skrevet 28. februar 2015 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenanonym Skrevet 2. mars 2015 #1895 Del Skrevet 2. mars 2015 I går lagde jeg første middagsplan siden August! Er så fantastisk å spise igjen håper det varer! Fredag: pastasalat med kylling, feta (pasteurisert såklart), ruccula, bacon, valnøtter, cherrytomater, soltørket tomat og pestodressing. Lørdag: italiensk pizza med chorizo Søndag: kjøttkaker i brun saus med tilbehør. Mandag: linsesuppe med kylling Tirsdag: pasta bologonese Onsdag: laks med wokede grønnsaker og nudler Torsdag: Hamburger med tomatsalsa og potetbåter Mmm den menyen ser snadder ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 2. mars 2015 #1896 Del Skrevet 2. mars 2015 Hvordan går det med deg lillemeg90? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 2. mars 2015 Forfatter #1897 Del Skrevet 2. mars 2015 Her går det bra:) kjekt at du tenker på meg! Det skjer egentlig veldig lite om dagen... jeg står opp, svigermor henter hunden og går tur (ja, jeg er heldig!), spiser frokost, setter meg å strikker litt, prøver å legge sammen litt klær etc, enda mer strikking, mannen kommer hjem og vi lager middag, så er det egentlig tv og sofa resten av dagen... Foresten noen som vet hvor man får kjøpt settehyller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Askmeagain89 Skrevet 2. mars 2015 #1898 Del Skrevet 2. mars 2015 Så godt å høre at du har det bra og koser deg Lov å være litt heldig nå i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 3. mars 2015 #1899 Del Skrevet 3. mars 2015 Aå bra at svigermor kan lufte hunden. Så slipper du det ihvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 3. mars 2015 #1900 Del Skrevet 3. mars 2015 Søstrene grene har ihvertfall hatt settehyller Så bra med svigermor som kan komme og lufte hunden litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå