Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Gratulerer med 30 uker! (Og 4 dager)

Deilig med stellebord klart! Vi kjøpte både seng og stellebord det. Er jo så billig og bra på samme tid :) Elsker ikea!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor langt må dere?

Trondheim eller Sverige, mener jeg på :) Tror MissDior sa det tok 6 timer til Sverige? Og til Trondheim tar det ca. 9,5 time (706 km) ifølge Gule Sider sitt kjørerute-kart :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja:D sundvik! Var det dete kjøpte også? De hadde det ikke fremme, men har jo sett på det hos en veninne, så satser på at vi blir fornøyde! :Nikke:

Ja, vi er superfornøyde! Vi har så smalt bad at vi måtte ha muligheten til å "brette inn" toppen, pluss at vi har veldig lite ledig lagringsplass. Så den er super! I tillegg så er det jo kjempefint :nigo::hjerte:

Endret av Spiremor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er vi hjemme igjen og mannen skal skru opp stellekommoden! :nigo:

Vanligvis jeg som pleier å skru sammen IKEA ting (har litt mer tålmodighet..:P) men denne gangen bruker jeg gravidkortet ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du klarer! Jeg blir gal av å se mannen skru sammen ikea ting. Jeg gjør det jo så mye bedre og ødlegger det ikke :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke bestemt at det skal til Tromsø da? Blir liksom ikke noe nærmere enn Trondheim det.

Jo, samboer sa så i går da jeg, etter å ha skrevet her, sa til han at det er så dumt at det ikke kommer hit, men sikkert kommer til Tromsø. Så det har du nok rett i. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var IKEA her ja.... Skulle kjøpt mye rart der, så kanskje bankkontoen min er glad for at det ikke er i umiddelbar nærhet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har ca 20 minutter til to stykk IKEA, men jeg drar bare dit hvis det er absolutt nødvendig (syns det er et mareritt) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi setter opp ting sammen. Men gir han gleden av og bruke drill og sånn. Jeg sorterer skruer, leser bruksanvisning og gir han det han trenger. Men hadde det vært konkurranse hadde jeg garantert blitt fortere ferdig. Hoho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ønske det var IKEA her ja.... Skulle kjøpt mye rart der, så kanskje bankkontoen min er glad for at det ikke er i umiddelbar nærhet :ler:

Hehe er noe med det også :fnise: Vi kjøpte bare nødvendige ting nå, pluss en bamse :P

Vi har ca 20 minutter til to stykk IKEA, men jeg drar bare dit hvis det er absolutt nødvendig (syns det er et mareritt) :P

Åå jeg koser meg på ikea jeg :P mannen hater det. Blir sutrete bare vi kommer til parkeringsplassen :fnise:

Vi setter opp ting sammen. Men gir han gleden av og bruke drill og sånn. Jeg sorterer skruer, leser bruksanvisning og gir han det han trenger. Men hadde det vært konkurranse hadde jeg garantert blitt fortere ferdig. Hoho

hehe hørtes ut som et fint samarbeid da! Har du dagbok du?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe er noe med det også :fnise: Vi kjøpte bare nødvendige ting nå, pluss en bamse :P

Åå jeg koser meg på ikea jeg :P mannen hater det. Blir sutrete bare vi kommer til parkeringsplassen :fnise: hehe hørtes ut som et fint samarbeid da! Har du dagbok du?

Jaa, har ordna meg dagbok. Men usikker på hvordan jeg linker den i signaturen min?

Edit. Et kjapt googlesøk viste hvordan jeg la til link :)

Endret av blomst12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på mobil nå, men skal sjekke dagboken din i morgen Blomst!:)

Godt det ikke bare er meg Spiremor :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 uker! :hoppe:

Har fått på plass stellekommoden nå og fyllt den med det vi har til nå! Så koslig å holde på med!

Ellers er det fremgang på barnerommet, gleder meg til det er ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...