blomst12 Skrevet 7. februar 2015 #1721 Del Skrevet 7. februar 2015 Gratulerer med 30 uker! (Og 4 dager) Deilig med stellebord klart! Vi kjøpte både seng og stellebord det. Er jo så billig og bra på samme tid Elsker ikea! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. februar 2015 #1722 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg syns fortsatt IKEA kan etablere seg i Bodø! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 7. februar 2015 #1723 Del Skrevet 7. februar 2015 Jeg syns fortsatt IKEA kan etablere seg i Bodø! Hvor langt må dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 7. februar 2015 #1724 Del Skrevet 7. februar 2015 Hvor langt må dere? Trondheim eller Sverige, mener jeg på Tror MissDior sa det tok 6 timer til Sverige? Og til Trondheim tar det ca. 9,5 time (706 km) ifølge Gule Sider sitt kjørerute-kart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 7. februar 2015 #1725 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Ja:D sundvik! Var det dete kjøpte også? De hadde det ikke fremme, men har jo sett på det hos en veninne, så satser på at vi blir fornøyde! Ja, vi er superfornøyde! Vi har så smalt bad at vi måtte ha muligheten til å "brette inn" toppen, pluss at vi har veldig lite ledig lagringsplass. Så den er super! I tillegg så er det jo kjempefint Endret 7. februar 2015 av Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yesterday Skrevet 7. februar 2015 #1726 Del Skrevet 7. februar 2015 Ja Ikea må komme til Bodø snart! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 7. februar 2015 #1727 Del Skrevet 7. februar 2015 Tviler på det. Kommer sikkert til Tromsø heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 7. februar 2015 #1728 Del Skrevet 7. februar 2015 Er det ikke bestemt at det skal til Tromsø da? Blir liksom ikke noe nærmere enn Trondheim det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1729 Del Skrevet 8. februar 2015 Kjedelig dere har så lang vei til IKEA! Våre to timer er ingenting da:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1730 Del Skrevet 8. februar 2015 Da er vi hjemme igjen og mannen skal skru opp stellekommoden! Vanligvis jeg som pleier å skru sammen IKEA ting (har litt mer tålmodighet..) men denne gangen bruker jeg gravidkortet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaospåtobein Skrevet 8. februar 2015 #1731 Del Skrevet 8. februar 2015 At du klarer! Jeg blir gal av å se mannen skru sammen ikea ting. Jeg gjør det jo så mye bedre og ødlegger det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. februar 2015 #1732 Del Skrevet 8. februar 2015 Er det ikke bestemt at det skal til Tromsø da? Blir liksom ikke noe nærmere enn Trondheim det. Jo, samboer sa så i går da jeg, etter å ha skrevet her, sa til han at det er så dumt at det ikke kommer hit, men sikkert kommer til Tromsø. Så det har du nok rett i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 8. februar 2015 #1733 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg skulle ønske det var IKEA her ja.... Skulle kjøpt mye rart der, så kanskje bankkontoen min er glad for at det ikke er i umiddelbar nærhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 8. februar 2015 #1734 Del Skrevet 8. februar 2015 Vi har ca 20 minutter til to stykk IKEA, men jeg drar bare dit hvis det er absolutt nødvendig (syns det er et mareritt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. februar 2015 #1735 Del Skrevet 8. februar 2015 Vi setter opp ting sammen. Men gir han gleden av og bruke drill og sånn. Jeg sorterer skruer, leser bruksanvisning og gir han det han trenger. Men hadde det vært konkurranse hadde jeg garantert blitt fortere ferdig. Hoho Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1736 Del Skrevet 8. februar 2015 Jeg skulle ønske det var IKEA her ja.... Skulle kjøpt mye rart der, så kanskje bankkontoen min er glad for at det ikke er i umiddelbar nærhet Hehe er noe med det også Vi kjøpte bare nødvendige ting nå, pluss en bamse Vi har ca 20 minutter til to stykk IKEA, men jeg drar bare dit hvis det er absolutt nødvendig (syns det er et mareritt) Åå jeg koser meg på ikea jeg mannen hater det. Blir sutrete bare vi kommer til parkeringsplassen Vi setter opp ting sammen. Men gir han gleden av og bruke drill og sånn. Jeg sorterer skruer, leser bruksanvisning og gir han det han trenger. Men hadde det vært konkurranse hadde jeg garantert blitt fortere ferdig. Hoho hehe hørtes ut som et fint samarbeid da! Har du dagbok du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 8. februar 2015 #1737 Del Skrevet 8. februar 2015 (endret) Hehe er noe med det også Vi kjøpte bare nødvendige ting nå, pluss en bamse Åå jeg koser meg på ikea jeg mannen hater det. Blir sutrete bare vi kommer til parkeringsplassen hehe hørtes ut som et fint samarbeid da! Har du dagbok du? Jaa, har ordna meg dagbok. Men usikker på hvordan jeg linker den i signaturen min? Edit. Et kjapt googlesøk viste hvordan jeg la til link Endret 8. februar 2015 av blomst12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 8. februar 2015 #1738 Del Skrevet 8. februar 2015 IKEA er fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 8. februar 2015 Forfatter #1739 Del Skrevet 8. februar 2015 Er på mobil nå, men skal sjekke dagboken din i morgen Blomst! Godt det ikke bare er meg Spiremor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter #1740 Del Skrevet 10. februar 2015 31 uker! Har fått på plass stellekommoden nå og fyllt den med det vi har til nå! Så koslig å holde på med! Ellers er det fremgang på barnerommet, gleder meg til det er ferdig :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå