Gå til innhold

Når 3 blir 4 <3

lillemeg90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ååååå herlige magen !

Er det ikke rart med det? Vi jenter er besatt av kropp og flat mage, men når vi er gravide ja da venter vi på synlig

Mage. I hvertdall er jeg sånn! Værste jeg vet er tettsittende gensere som viser den minste antydning til mage / nå derimot er jeg så stolt av den lille magen jeg har fått og vil vise hele verden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå herlige magen !

Er det ikke rart med det? Vi jenter er besatt av kropp og flat mage, men når vi er gravide ja da venter vi på synlig

Mage. I hvertdall er jeg sånn! Værste jeg vet er tettsittende gensere som viser den minste antydning til mage / nå derimot er jeg så stolt av den lille magen jeg har fått og vil vise hele verden.

Takk :hjerte:

Ja, det er rart det der! For første gang er jeg stolt av magen min! :)

Endret av lillemeg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt med den norske hjelpearbeideren som har blitt smittet av ebola. Er egentlig litt trist at med en gang noen vestlige blir smittet så får pressen øynene opp. Er de okke nok med alle de i vest afrika? Vi har et lite faddebarn i Sierra Leone. tenker mye på henne og familien hennes for tiden.. Håper de har det bra. Fikk et brev her en dag, men det var dattert til Juni.

Vet i allefall at når barnet vår blir gammelt nok skal det få et fadderbarn et eller annet sted i Verden. hadde det selv som barn og det var veldig lærerikt å se hvordan de levde på "andre siden av jordkloden". jeg hadde i India og vi holder fremdeles kontakten:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Snuttepi

Rart med det egentlig. Magen min ble ødelagt etter KS, så jeg hater den. Virkelig hater den. Men som gravid kan jeg bruke trange klær og strutte med den :ler:

...altså ikke nå da, men når den begynner å vises...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det egentlig. Magen min ble ødelagt etter KS, så jeg hater den. Virkelig hater den. Men som gravid kan jeg bruke trange klær og strutte med den :ler:

...altså ikke nå da, men når den begynner å vises...

Ja, vi damer er noen rare vesen;) jeg hater magen min vanligvis men nå er jeg skikkelig stolt:p synes det er litt tidlig å vise ute enda da, men det er heldigvi jakkevær;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i butikken tidligere i dag og følte egentlig at folk så på magen min. Var helt sikkert innbilning men synes det var litt koselig - helt til tanken slo meg : å nei, tenk om de tenker at jeg er tjukk 🙈

Ja dessverre hysteri om Ebola :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fokus på Ebola-krisen ganske lenge nå da, og det har for det meste vært fokus på de lokale innbyggerne som har blitt smittet. I alle fall sånn som jeg har fått det med meg. :)

Tror nok man lett får følelsen av at folk stirrer når man har en bitteliten babymage, men de fleste legger ikke merke til det før det er ganske tydelig. :P

Også må jeg :hoppe: for 13 uker og liten babybump! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært fokus på Ebola-krisen ganske lenge nå da, og det har for det meste vært fokus på de lokale innbyggerne som har blitt smittet. I alle fall sånn som jeg har fått det med meg. :)

Tror nok man lett får følelsen av at folk stirrer når man har en bitteliten babymage, men de fleste legger ikke merke til det før det er ganske tydelig. :P

Også må jeg :hoppe: for 13 uker og liten babybump! :hjerte:

Ja, jeg vet det. Men synes det blir så hysteri når 1 norsk eller 1 amerikansk borger blir smittet. Da synes jeg det burde vert enda mer fokus på hvor mange som faktisk er døde av ebola. Kanskje jeg er litt ekstra følsom på det nå som jeg er gravid, var jo også i praksis i vest afrika og har sett hvor lite fokus de og deres sykdommer får ifht her i vesten.. :)

Tusen takk for hopping! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for 13 uker og babybump! :hoppendeglad: Her er det bare luft og fett foreløpig :fnise:

hihi er nok av det her også da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok det hos meg også - luft og fett. Men jeg later som det er en søt liten babymage 🙈

Jeg har faktisk ikke tatt ett eneste bilde av magen så langt. Litt skremmende føler jeg ..... Etterhvert ... Hehe *pingla*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok det hos meg også - luft og fett. Men jeg later som det er en søt liten babymage 🙈

Jeg har faktisk ikke tatt ett eneste bilde av magen så langt. Litt skremmende føler jeg ..... Etterhvert ... Hehe *pingla*

Det kommer nok:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det tid for svangerskapskontroll hos legen og ikke bare forlenging av sykemelding!:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...